Erm blijkbaar heb ik iets gemistquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De buren hebben wel een erg aantrekkelijke tekkel![]()
[..]
Lijkt me wel iets voor tear, kan niet slechter zijn als ijsbiertjes
ik heb ook wel 's gevochten....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik aangeschoten ben doe ik ook altijd rare dingen, maar ik heb nog nooit gespuugd. wel gebeten en iemand een lik gegeven
daarom tear we horen 't maandag welquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De buren hebben wel een erg aantrekkelijke tekkel![]()
[..]
Lijkt me wel iets voor tear, kan niet slechter zijn als ijsbiertjes
Nog een keer bierijsjes ?quote:
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ook wel 's gevochten....
en natuurlijk *perongeluk* bier in mensen hun gezicht gegooit
luilakquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zoeken naar een stage plaats ?
School heeft voor mij een stageplaats geregeld
Ja je mist je nieuwe project voor komend weekend:quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm blijkbaar heb ik iets gemist![]()
quote:
blowen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deed
Er kwam bij ons in de kroeg altijd 1 supermooi meisje... super lichaam mooi koppie en ontzettende dikke tieten.. dus iedereen daar vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, het is wel een goede maniermeestal doet mn vriend neits en wacht hij totdat ikd e jongen in kwestie voor lul zet. lukt ook altijd wel goed
en dan daarna lekker zoenen met vriendje als een trap na
maar hoe heb je haar jaloers gekregen dan?
Je moet zeker ook de helft van je stagevergoeding aan school afdragen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zoeken naar een stage plaats ?
School heeft voor mij een stageplaats geregeld
quote:
Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Je moet zeker ook de helft van je stagevergoeding aan school afdragen?![]()
ik ben af en toe een beetje in die tijd blijven hangen denk ik soms.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deed
Ik krijg wel een stagevergoedingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |