Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herrinerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jij er uit ziet. hint hint....
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat een serieuse onderwerpen zijn er de laatste tijd zeg
boven de 30 graden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef somegirl het volgende:
wat voor weer wordt het dit weekend?
ja, doe dat vooral niet nog een keerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herriner
Pogingen om de reeks te behouden denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat een serieuse onderwerpen zijn er de laatste tijd zeg
Maar je weet vast niet meer waar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herrinner
Dit zijn dan echt groepen die gaan vechten he. Haarlem tegen amsterdam. Op Dancevalley waren het allemaal hooligans van amsterdam en ado ofzo. Was ook afgesproken. Als je 50 man op de vuist ziet gaan is het iets anders dan een klein groepje. En er zijn regelmatig ook wapens. (vooral omdat in haarlem een harde kern asociaal zijn en met wapens rondlopen)quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....
@ balli... dude zou ik mezelf dan niet allang hebbe opgehangen?
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het kan altijd gebeuren. zeg nooit nooit. In een dronkenbui of weet ik veel wat. Dan zou ik het meteen vertellen. Als ik verliefd zou worden op een ander, zou ik dit bespreken met mn vriend. Ik vind dat je het niet iemand kan aandoen om iets achter te houden.
wel waar ik heen ga op vakantiequote:
Misschien was die hond wel begonnen, dan is het toch geen verkrachten meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tiener VS vast voor verkrachten hond
![]()
Hoi Jim. Ben je net zo lekker als die van Idols (odolsquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
niet getreurd, ben er nog steeds hoor
Ergens voor de 100quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar je weet vast niet meer waar.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...
stel ik heb een meid hondje
en jij komt bij mij... doet je rokje omhoog en ik kijk recht in die tempel van jou...
dan loop ik gewoon weg met een dikke bobbel in me broek....
ik doe da nie....klaar... durf ik echt zeker te zeggen....
foto lijkt op deze smiliequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar je weet vast niet meer waar.
Ze draaide uitdagend met haar kontjequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien was die hond wel begonnen, dan is het toch geen verkrachten meer![]()
Wat denk je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoi Jim. Ben je net zo lekker als die van Idols (odols)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |