en harentrekken, vrouwenspecialiteit natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook. lekker tegen ze aan beuken bij het langslopenen dan daarna lekker ruzie krijgen
en dan krabben
die drang heb ik nog steeds als ik drank op heb
vind die denk ik beetje vreemd... noem 1 reden dat je het niet eerst zou uitmaken eerst....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar leuk is anders. ik zou ook nooit vreemd gaan (denk ik) en als het toch gebeurt, zou ik het meteen vertellen.
have funquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ga cadeau'tje kopen voor m'n zusjes, ff eten en eindevaluatie houden.
Tot 13:30 ongeveer
ik ga de laatste 3 jaar erg vaak stappen in haarlem, zaandam of amsterdam. Veel hardcore feesten. En het komt de laatste tijd wel erg vaak voor dat ik eerder wegga omdat er hele groepen gaan vechten. Met dancevalley en bevrijdingspop ben ik zelfs over de hekken geklommen omdat amsterdam tegen haarlem was. gingen vechten met riemen en boxbeugels. echt mongolen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bij ons in eindhoven ook... reden waarom ik niet zo vaak meer daarheen ga...
je loopt kroeg binnen. kijkt 1 sec iemand aan en ze staan me 5 man voor je.... nou ben ik zelf niet bang voor dat soort zooi... maar het verneukt wel je avond als je daar op ingaat...
maarja ze kunnen erachter komen dat 1 keer uithalen bingo is...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ga cadeau'tje kopen voor m'n zusjes, ff eten en eindevaluatie houden.
Tot 13:30 ongeveer
had je m'n opmerking van daarstraks niet gelezen of negeer je dat maar gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
niet getreurd, ben er nog steeds hoor
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Goh wat zijn we daar blij meequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
niet gelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
had je m'n opmerking van daarstraks niet gelezen of negeer je dat maar gewoon
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga de laatste 3 jaar erg vaak stappen in haarlem, zaandam of amsterdam. Veel hardcore feesten. En het komt de laatste tijd wel erg vaak voor dat ik eerder wegga omdat er hele groepen gaan vechten. Met dancevalley en bevrijdingspop ben ik zelfs over de hekken geklommen omdat amsterdam tegen haarlem was. gingen vechten met riemen en boxbeugels. echt mongolen!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die gast staat op de frontpage, hij heeft de hond van de buren staan neuken!
Draco...![]()
het kan altijd gebeuren. zeg nooit nooit. In een dronkenbui of weet ik veel wat. Dan zou ik het meteen vertellen. Als ik verliefd zou worden op een ander, zou ik dit bespreken met mn vriend. Ik vind dat je het niet iemand kan aandoen om iets achter te houden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vind die denk ik beetje vreemd... noem 1 reden dat je het niet eerst zou uitmaken eerst....
ey tis een geil teefje hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die gast staat op de frontpage, hij heeft de hond van de buren staan neuken!
Draco...![]()
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jij er uit ziet. hint hint....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....
@ balli... dude zou ik mezelf dan niet allang hebbe opgehangen?
teruglezen vorig topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet gelezen.
hij was vast leuk.
waar staat ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |