T ? Ben ik datquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Ballicious het volgende:
T is maar rustig
T is ondertussen druk aan het werk en ook aan het lunchenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Euh niet echt bang, maar als het niet mag dan mag het niet
Zuipenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
vraagje: Stel je gaat met vrienden naar Rio de Janeiro om daar het braziliaans carnaval te vieren..
wat wil je als jeugd juist wel, of juist niet doen als je daar bent?
ja vroeger.......quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
respekt aan elkander is de bom... u herinnerd zich toch
De straat opquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
vraagje: Stel je gaat met vrienden naar Rio de Janeiro om daar het braziliaans carnaval te vieren..
Vroegah toen calvobbes nog WEL crew wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja vroeger.......
toen calvobbes nog aardig was
kan best gevaarlijk zijn daarquote:
ja die tijd daar verlangt hij zelf ook nog naarquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Vroegah toen calvobbes nog WEL crew was
De heledag in een internetcafe gaan Fok!enquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
Hij leeft er nog in ofsowquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja die tijd daar verlangt hij zelf ook nog naar
't is meer dat iedereen gewoon onder de voet gelopen wordt zegmaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hij leeft er nog in ofsow
@ somegirl...
bedoelde ik ermee.. heb me post al aangepast...
is echt ziek hoeveel moorden daar gepleegt worden tijdens carnaval
dat is ook moordquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
't is meer dat iedereen gewoon onder de voet gelopen wordt zegmaar.
Een paar miljoen voetjes over je heen is toch best pijnlijk denk ik.
kutfilm... ben er in de voorpremiere heen geweest... ik vond het bagger met de hoofdletter Kutfilmquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah dat weet toch iedereen? ik wil sowieso niet naar die film
Kbaggerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
kutfilm... ben er in de voorpremiere heen geweest... ik vond het bagger met de hoofdletter Kutfilm
Ja laten we smileys in plaats van letters doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
is da van jou of van inet geplukt?
dude ik zegt echt vraag tekens bij jou wtf dat in je msn lijst doetquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja laten we smileys in plaats van letters doen.
Hoe irritant kun je zijnquote:
Niet mijn MSNquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude ik zegt echt vraag tekens bij jou wtf dat in je msn lijst doet
NOOB kijk dan naar dat topic !! dat ben ik toch niet begonnenquote:
je weet toch.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef Ballicious het volgende:
Zaai
* jaloersquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over een uur weer ICT overleg.... weer 1 uur in een hokje zitten zonder enige inbreng te hebben of wat dan ook
tis allebei niet te zuipen maar ze helpen je beide op de moeilijkste momenten van een dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Ballicious het volgende:
Wat hebben koffie en bier met elkaar gemeen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
tear jij opend btw zo nieuw topic k?
Ze hebben allebei dezelfde prijs bij de C1000000.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
tis allebei niet te zuipen maar ze helpen je beide op de moeilijkste momenten van een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |