ik denk dat iedereen verder een beroerte heeft gekregen van me fotoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Ballicious het volgende:
T is maar rustig
Ik pauzeer wanneer ik zin heb. Of wanneer de rest zin heeft...ligt eraan of ik ga lopen of kantine.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef somegirl het volgende:
Heeft iedereen al pauze?
Ik pas over 24 minuten!
ik ook, mag zelluf weten wanneer ik eetquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik pauzeer wanneer ik zin heb. Of wanneer de rest zin heeft...ligt eraan of ik ga lopen of kantine.
je bent echt een beetje bang voor ons of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef hr15 het volgende:
@Kleffe_Dop nee daar ben ik niet zo bang voor en waar ga je naartoe op vakantie?
@Geitje82 Ik ben al een maandje op zoek ongeveer, daarvoor flink ziek geweest en er dus niet zo'n behoefte aan gehad.
zo ist maar net he boefquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook, mag zelluf weten wanner ik eet
ik ook wel, als het maar tussen 12 en 2 isquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook, mag zelluf weten wanner ik eet
geef em is ongelijk danquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
je bent echt een beetje bang voor ons of niet?
Voor mij wel denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
ow als ik om vier uur wil lunchen mag dat ook..... maar vandaag ga ik om één uur naar de snackbarquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ook wel, als het maar tussen 12 en 2 is
Maar we gaan altijd allemaal tussen half 1 en half 2
ik ben ook bang voor jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
oude spelling is coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
volgens mij is voor oude spelling....
nee mag nie ... doeiquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Euh niet echt bang, maar als het niet mag dan mag het niet
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
uh jahquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Ons gelieve mede te delen dat wij gaarne spreken in de ouderwetse Nederlandsche taalquote:
zekers, waarde vrind.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ons gelieve mede te delen dat wij gaarne spreken in de ouderwetse Nederlandsche taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |