Ik denk omdat ze in een sociaal isolement zat aangezien niemand meer op haar reageerde wegens de irritantheidsgraad van haar letters.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(ik wil trouwens _niet_ weten waarom het niet goed met d'r ging)
Nee iets van 18 ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef CasB het volgende:
OMG, hoe oud is dat wijf? 10?
verwijs ze naar de hoogste flatquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef vanBoeschoten het volgende:
weet je wat irritant is ?!
mensen die in hun naam zetten dat het klote met ze gaat en dan vraag je ernaar en dan willen ze het er liever niet over hebben...
ZET DAT DAN OOK NIET IN JE MSN NAAM GODVERDOMME, HOERENWIJF !!!
of vent...
n sl cht id , d n zijn d zinn n tot l onl sb r, d b st m ni r is om zo'n p rsoon t blokk r nquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef Parvus het volgende:
Volgens mij kan je bij instellingen dat uitzetten. Iets van "geef emoticons weer in berichten"..dat vinkje ervoor even weghalen.
nee dan zie je gewoon letters, maar ik vind andere smileys wel leuk zoals foksmileys dus ik ga dat niet uitzetten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef DJKoster het volgende:
[..]
n sl cht id , dan zijn d zinn n totaal onl sbaar, d b st mani r is om zo'n p rsoon t blokk r n
Maar in de hoop ze ooit te kunnen neuken laat je ze dan tóch maar in je lijst staan hè...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar in de hoop ze ooit te kunnen neuken laat je ze dan tóch maar in je lijst staan hè...
MSN is écht kut mên![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |