in tunesie wel!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef somegirl het volgende:
tekst do, 02-06 vr, 03-06 za, 04-06
minimum
temperatuur 12°C 11°C 11°C
maximum
temperatuur 17°C 24°C 16°C
nietes
Mits er geen vrienden van mij in die rel zitte zou ik gewoon weglopen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dit zijn dan echt groepen die gaan vechten he. Haarlem tegen amsterdam. Op Dancevalley waren het allemaal hooligans van amsterdam en ado ofzo. Was ook afgesproken. Als je 50 man op de vuist ziet gaan is het iets anders dan een klein groepje. En er zijn regelmatig ook wapens. (vooral omdat in haarlem een harde kern asociaal zijn en met wapens rondlopen)
zeg nooit nooit. Het kan gebeuren. Het gebeurt zo vaak. (voor mij is zoenen ook al vreemdgaan, maar ook een bepaalde intimiteit delen in vaak lange gesprekken o.i.d. wanneer mijn vertrouwen beschaamd wordt) en dat moet je wel bespreekbaar maken in je relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...
stel ik heb een meid
en jij komt bij mij... doet je rokje omhoog en ik kijk recht in die tempel van jou...
dan loop ik gewoon weg met een dikke bobbel in me broek....
ik doe da nie....klaar... durf ik echt zeker te zeggen....
Maar maar maar, dan ga ik BBQ-enquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:57 schreef somegirl het volgende:
zaterdag kouder
quote:
ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef LaFoxXx het volgende:
zaterdag moet het inderdaad lekker weer worden!
quote:
de enige voor wie ik op zou komen zijn mijn zus en mijn vriend. en gelukkig lopen beiden weg bij een ruziequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mits er geen vrienden van mij in die rel zitte zou ik gewoon weglopen...
anders zou ik ze eruit sleure...
maar ik heb niet zulke vrienden die om niets gaan meppe
Waarom zou ik het doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zeg nooit nooit. Het kan gebeuren. Het gebeurt zo vaak. (voor mij is zoenen ook al vreemdgaan, maar ook een bepaalde intimiteit delen in vaak lange gesprekken o.i.d. wanneer mijn vertrouwen beschaamd wordt) en dat moet je wel bespreekbaar maken in je relatie.
zuipenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo,
Verslag af en ingeleverd. Lopende zaken afgerond.
Wat zal ik nu eens gaan doen?
tuurlijk!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |