abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27804788
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Zegt diegene die een ware historie heeft van baggerende postings om topics te laten ontsporen.
Het is volkomen begrijpelijk dat je de post niet ontkent, immers de moderators zijn vermoedelijk niet eens in staat om jouw verhaal te volgen, dus heeft het geen zin om hen op de hoogte te stellen waarom mijn bericht je reinste nonsens is. Vanzelfsprekend heb je doodgewoon geen zin in die hele discussie, hoewel je desondanks kan onderbouwen wat je op dit gebied zegt, aangezien de ongetwijfeld gekleurde moderators nog steeds geloven in mijn pile of bullshit.

Ik zou graag willen afsluiten met een citaat van een wereldbekend autoriteit op het gebied van verscheidene wetenschappelijke disciplines: "Maar je moet vooral je eigen onwetendheid van de materie afdoen met dat de ander poep praat."
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 16:38:11 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27809822
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Verdonk moddert verder...

Deze post heeft ale enige bedoeling de aandacht af te leiden van het falen van Verdonk. Tevens wordt er voor de zoveelste keer beweerd dat men vanalles mag zeggen als men "links" is en dat de VVD sowieso afgezeken mag worden. Dit is sfeerverpestend, zonder twijfel. Ik snap dat betreffende gebruiker zowel scheikundige, als wiskundige, als natuurkundige is en dat de meesten op dit forum waarschijnlijk überhaupt te dom zijn om dat te volgen, maar dat betreffende gebruiker een bewonderd en geniaal autoriteitsfiguur is, mag toch zeker geen excuus zijn voor ophitsende uitspraken.
hihi

Misschien moet je dat soort argumenten ook eens bij je kontmodje gebruiken. Hij is onderhand de king of King.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:39:22 #54
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27809864
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:24 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_27831092
Ter algemene info wil ik meedelen dat alle topicreports in de activelist gelezen zijn. Omdat topicreports alleen voor mods leesbaar zijn en vaak anoniem gepost worden is er geen mogelijkheid om op individuele reports te reageren. Soms krijg ik te horen "ik maak een report en jullie doen er niets mee", maar alleen omdat er geen zichtbare reactie is wil dat niet zeggen dat we er niets mee doen. Soms zetten we een note, bespreken we het "achter de schermen" of mailen we met de persoon in kwestie. Topicreports worden in de regel dus wel degelijk gelezen. Als je per se een reactie van een mod wil kan je ons het beste mailen, per irc (#pol) aanschieten of het hier melden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:08:29 #56
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27921941
Waarom zijn liberalen vaak racistisch?

open?

[ Bericht 98% gewijzigd door McCarthy op 14-06-2005 16:19:13 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_27922394
Ja, dat kon nog best een interessante discussie worden. Mag hij weer open worden gesteld?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:34:50 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27922851
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat kon nog best een interessante discussie worden.
Ik denk van niet. Het slotje zit wel goed.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27923402
Best een boeiend onderwerp inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:55:14 #60
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27923488
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Het slotje zit wel goed.
iets voor R&P dan
pi_27923663
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:52 schreef du_ke het volgende:
Best een boeiend onderwerp inderdaad .
Inderdaad. Ik stel een interessante politiek-psychologische vraag en omdat de waarheid nogal gevoelig ligt bij sommigen wordt er maar meteen gecensureerd.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:33:50 #62
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27924481
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:01 schreef thabit het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik stel een interessante politiek-psychologische vraag en omdat de waarheid nogal gevoelig ligt bij sommigen wordt er maar meteen gecensureerd.
idd sidekick, openen die hap

maar de OP had wel wat beter gemogen.
pi_27926394
Tenzij je de stelling met cijfers kan onderbouwen blijft het topic gewoon dicht.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 18:53:29 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27926512
De OP is te lomp, hoewel de vraag hoe het toch komt dat mensen aan de rechterzijde van het politieke spectrum al snel voor racistisch worden versleten en de mensen aan de linkerzijde als sociaal, toch best interessant is.
pi_27926539
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:49 schreef sizzler het volgende:
Tenzij je de stelling met cijfers kan onderbouwen blijft het topic gewoon dicht.
Tja het leuke is dat ze het van zichzelf nooit toe zullen geven maar jij ziet het hier op fok toch ook wel?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27926639
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja het leuke is dat ze het van zichzelf nooit toe zullen geven maar jij ziet het hier op fok toch ook wel?
Ik weet niet of de racisten op fok ook liberaal zijn. Maar het is niet de bedoeling om over fokkers te discussieren.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 19:00:20 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27926697
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is dezelfde soort stelling als dat mensen aan de linkerzijde Volkerts zijn.
pi_27930505
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik weet niet of de racisten op fok ook liberaal zijn. Maar het is niet de bedoeling om over fokkers te discussieren.
Nu draai je de vraagstelling om. De vraag is "Waarom zijn liberalen vaak racistisch?" en niet "(Waarom) zijn racisten vaak liberaal?".
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:21:22 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27931138
quote:
Ik zou ook nog graag een duit in het zakje doen, dit is toch het hart van een van de vaak herhaalde discussielijnen hier in POL, al is de OP wel vanuit een heel dogmatisch links perspectief bekeken.

Waarom moet er meteen een slotje op? Iedereen heeft zich tot nu toe voorbeeldig gedragen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:05:36 #70
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27950457
welvaart vd consumenten VS de welvaart vd producenten

"de" is zo assymetrisch hier. Kunnen jullie het weg halen
pi_27950527
Ik ben het met Sidekick en sizzler eens; dat topic blijft dicht!
pi_27953238
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef McCarthy het volgende:
welvaart vd consumenten VS welvaart vd producenten

"de" is zo assymetrisch hier. Kunnen jullie het weg halen
check
pi_27964928
Je zou een fascist kunnen zijn...
Discussievernaggelen door met name ene duke, vergaande pogingen een serieus ingezet topic te verbaggeren. Graag even naar kijken.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:32:21 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27965135
Ja, ik heb even gesnoeid.
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:34:34 #75
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27965223
Het zou dan ook helpen om dan gewoon zulke posts te negeren in plaats van dergelijk off-topic gelul voort te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')