Liev0rd!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Zalm: Atzo Nicolai heeft zich het vuur uit de sloffen gelopen
Goedzo Zalm, ga maar weer zitten
en dus? Vind jij dat ie wel hard gelopen heeft dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:53 schreef Priapus het volgende:
[..]
Liev0rd!
De Tweede Kamer wou een referendum; niet de regering.
Nope.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en dus? Vind jij dat ie wel hard gelopen heeft dan?
Daar heb ik het toch helemaal niet over?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef Priapus het volgende:
[..]
Nope.
Maar waarom zou de regering of een lid van de regering op haar/zijn kloten moeten krijgen.
De Kamer moet op haar kloten krijgen.
Alhoewel taalkundig daar wel weer wat probleempjes rijzen.
Maartisookallaatenbijnajuni.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over?![]()
Het zij je vergeven moet je wel nee stemmenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, of niet dus.
sizzler heeft er nu zo'n 20 maanden opzitten; al langer dan Kozzmic met zijn 19 maanden. Ik zit nu op bijna 14.
nee, jij mag een week lang alleen maar worteltjes etenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
Wordt mij ook nog wat vergeven als ja stemmer?
Doe ik. Maar dat had je al begrepenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het zij je vergeven moet je wel nee stemmen
du_ke! Denk aan die arme ganzen! Die onschuldige stieren! De schaapjes!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
Wordt mij ook nog wat vergeven als ja stemmer?
En natuurlijk Marianne Thieme.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
du_ke! Denk aan die arme ganzen! Die onschuldige stieren! De schaapjes!
Ach whateverquote:
Van alle drogredeneringen is dat nog wel de beste.quote:
Dat is allemaal leuk en aardig. Er zal vast een kern van waarheid inzitten maar het feit dat er ontwikkelingen waren omtrent individueel vervoer met de auto heeft zeker te maken dat er onvrede was over de toenmalige middelen van vervoer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef du_ke het volgende:
Nee er was veel eerder sprake van demografische verschuivingen. De opkomst van forensensteden en een toenemende welvaart waren veel belangrijker. Bedenk dat de auto pas echt sinds de jaren '60 is opgekomen! De planning van NO polder is nog opgezet voor bromfietsen die toen gebruikelijk waren.
Maar ook de grote opkomst van openbaar vervoer (echt voor woon werk verkeer en niet voor verre reizen) is pas na WO2 gekomen.
Met een overduidelijke nadruk op "wellicht".quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zat net naar BvD te kijken. Ik vond Remkes realistisch overkomen omtrent de grondwet. Hij was tamelijk nuchter en is een van de weinige van het kabinet die zich niet verleiden tot doom uitspraken of demagogie.
Als ze op die manier de grondwet hadden gepresenteerd was de uitslag wellicht positiever voor het kabinet.
Ik zat te denken aan "Nu de Fransen een goede daad hebben verricht moeten we het land afkoppelen van Europa en midden in de Atlantische Oceaan laten afzinken.".quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef pberends het volgende:
M'n ondertitel bij de uitslag morgen:
"Leve de EU: democracy has prevailed."
Het blijft koffiedik kijken vandaar mijn wellichtquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met een overduidelijke nadruk op "wellicht".
Niet alleen de politici. Ook de media is pro-EU, pro-Internationale goudzoekers, pro-26.000, pro-ciminelen knuffelen, enz. Zolang dat elitaire wereldje zichzelf in stand houd zal de kloof tussen burger en politiek niet gedicht worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft koffiedik kijken vandaar mijn wellicht
Het is wel duidelijk geworden, voorzover het niet al duidelijk was, dat politici enorm ver van de burgers afstaan.
Een werkelijk eerlijke concurrentie tussen OV en individueel vervoer is praktisch onmogelijk omdat je dan weer met het probleem zit dat wegen en rails door de overheid gelegd 'moeten' worden. Naja, of je moet ervoor zijn dat wegen en rails nog uitsluitend door mensen/bedrijven aangelegd worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Het doet eigenlijk niet terzake. Ik vind het OV (trein, tram,bus en metro) als geheel een achterhaald systeem dat kunstmatig in leven wordt gehouden. Dat er treinlijnen rendabel zijn (tijdens de spits) is leuk en aardig maar laat die verliesgevende onderdelen van het OV afsterven zoals dat zou gebeuren indien er eerlijke concurrentie was tussen de auto en het OV zonder subsidies voor de laatste.
Ik heb geen vertrouwen in het OV als (goed) alternatief voor de auto.
Dat is zo. Zodra je vastroest in bepaalde principes zal de kloof niet kleiner worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Niet alleen de politici. Ook de media is pro-EU, pro-Internationale goudzoekers, pro-26.000, pro-ciminelen knuffelen, enz. Zolang dat elitaire wereldje zichzelf in stand houd zal de kloof tussen burger en politiek niet gedicht worden.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van alle drogredeneringen is dat nog wel de beste.
[afbeelding]
Het gaat erom dat het OV een bodemloze put is. En de auto wordt misbruikt om geld te generen wat vervolgens in de bodemloze put wordt gestort.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een werkelijk eerlijke concurrentie tussen OV en individueel vervoer is praktisch onmogelik omdat je dan weer met het probleem zit dat wegen en rails door de overheid gelegd 'moeten' worden. Naja, of je moet ervoor zijn dat wegen en rails nog uitsluitend door mensen/bedrijven aangelegd worden.
http://www.tweakers.net/nieuws/37497quote:CIA oefent drie dagen lang cyberoorlog
Door Arthur Scheffer - zondag 29 mei 2005 - 23:01 - Bron: My Way News - Views: 28.162
Bush tekent anti-terrorisme wetMogelijk deels naar aanleiding van aantijgingen dat het bureau te weinig fantasievol was over potentiële aanvallen, heeft het Amerikaanse Central Intelligence Agency (CIA) afgelopen week een driedaagse cyberoorlog geoefend. De oefening, bekend onder de naam "Silent Horizon", speelde zich af in 2010 en bestond uit een aanval op kritieke Amerikaanse computersystemen door een fictieve nieuwe alliantie van anti-Amerikaanse organisaties, waaronder een aantal anti-globalisatie hackers. Silent Horizon had tot doel om te beoordelen in hoeverre de Amerikaanse overheid en industrie in staat zijn om langdurige aanvallen en internetstoringen het hoofd te bieden.
De oefening in Virginia wordt door sommige kenners als opmerkelijk beschouwd, omdat het uitgangspunt - het feit dat een cyberaanval het land net zoveel schade zou kunnen toebrengen als bijvoorbeeld de aanvallen van 11 september 2001 - door veel terreurexperts weggewuifd wordt. Digitaal terrorisme delft nog altijd het onderspit tegenover aanvallen met explosieven en biologische of nucleaire wapens, mede omdat analyses van de overheid ervan uitgaan dat terroristen voornamelijk van laatstgenoemden gebruik zullen blijven maken. Desalniettemin merken experts op dat een cyberaanval een goede manier is om bijvoorbeeld de respons op een conventionele aanval te verstoren, waardoor de oefening mogelijk ook in de ogen van skeptici de moeite waard was.
Vergis je niet, het leeuwendeel aan tweakers.net leden zijn tegen het autistisch aan en vaak zeer rechts en beperkt in hun ruime denken, wat je eigenlijk ook wel bij extreem-rechtsen vindt dus.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:44 schreef zakjapannertje het volgende:
de poll op tweakers.net voor de Grondwet ziet er trouwens hoopgevend uit
kijken wat dat morgen overdag wordt
Ik stem vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:56 schreef zakjapannertje het volgende:
hmm, hopen op een stroompanne dus morgen![]()
Hoe zit dat in Japanquote:
gister tochquote:
Bejaardenzorg is ook zo bodemloos, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat erom dat het OV een bodemloze put is. En de auto wordt misbruikt om geld te generen wat vervolgens in de bodemloze put wordt gestort.
De auto is een dood ding.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Men heeft de auto nodig om het OV in stand te houden. De automobilisten brengen elk jaar miljarden op maar zeer weinig van dat geld wordt geïnvesteerd in nieuwe wegen.
Jouw standpunt is parasitair.. voor je eigen droom de heilige koe,genaamd auto, wil je het openbaar vervoer afschaffen en daarmee de samenleving ontwrichten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
De auto is een melkkoe en het OV is een parasiet.
Ik ken die mensen niet die alle milieuproblemen wijten aan de auto.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Daarnaast heb je het leugenachtige idee dat de auto de veroorzaker van alle milieu problemen is en als boeman wordt gezien door milieu fanatici.
Zover ik weet is GL niet anti-auto, maar zeker niet zo'n autoaanbidder als jij bent...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Een partij als GL die openlijk anti auto is zou in een land als Duitsland of de VS nimmer kunnen overleven op de manier waarop ze hier wel kan overleven.
het land van de rijzende zon, dus het moet daar vroeger zijn toch? Dan zou het in principe gister moeten zijn als je vanaf nu rekent, of ben ik weer in de war?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar is het 8 uur later ofzo dan hier. Dus daar zijn de stemhokjes net open
->quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het land van de rijzende zon, dus het moet daar vroeger zijn toch? Dan zou het in principe gister moeten zijn als je vanaf nu rekent, of ben ik weer in de war?![]()
Wat ik zeg dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:20 schreef Harry_Sack het volgende:
->
je hebt gelijk, het is daar dan later dan hier vergeleken met vandaag. Ze kunnen daar net stemmen
Jaquote:
Ja..ik heb net gebeld met vrienden in Japan en massaal gaat men niet stemmen voor de grondwet.quote:
Dat komt vast omdat ze daar een 23 urige werkdag kennenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..ik heb net gebeld met vrienden in Japan en massaal gaat men niet stemmen voor de grondwet.
De verwachte opkomst ligt ver beneden de 3%![]()
Nee, Monidique, zo hoop jij dat de wereld over waarde G.W. en diens beleid denkt. In werkelijkheid is een gedeelte voorstander, een gedeelte tegenstander, maar een groter gedeelte maalt niet om wat Bush uitvreet zolang ze maar s'avonds rustig kunnen slapen en op het einde van de maand hun rekeningen kunnen voldoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de wereld nu eenmaal over jouw regime, George.
Totaal onvergelijkbaar maar dat zie je zelf denk ik ook wel in. Op de zorg van mensen die dit land hebben opgebouwd zou men nooit mogen bezuizingen laat staan afschaffen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
Bejaardenzorg is ook zo bodemloos, toch?
Afschaffen maar ?
Het grootste gedeelte van het geld dat automobilisten jaarlijks opbrengen komt in potjes terecht die niets te maken hebben met de auto. Het wordt gebruikt voor andere zaken. Het in stand houden van een bodemloze put zoals het OV.quote:Er bestaat zeker een grote behoefte aan openbaar vervoer, dus de overheid moet de infrastructuur scheppen, net als bij wegenbouw.
De auto is een dood ding en kan zelf geen belasting betalen.
En de belastingen die per auto worden geheven gaan die in de pot wegenonderhoud of in de grote algemene pot ?
Een veel te klein percentage.quote:De auto is een dood ding.
En hoeveel zijn de heffingen per automobilist en hoeveel daarvan word uitgegeven daarvan tbv die automobilist?
Het OV zou moeten bestaan als het financieel onafhankelijk zou kunnen zijn. Niemand betaalt in het OV de kostprijs laat staan de kostprijs plus winst. Men zou eens de werkelijke kostprijs + winstmarge moeten berekenen aan de reizigers. Dan wil ik weleens zien hoeveel voorstanders het OV nog heeft.quote:Jouw standpunt is parasitair.. voor je eigen droom de heilige koe,genaamd auto, wil je het openbaar vervoer afschaffen en daarmee de samenleving ontwrichten.
Zoek die mensen maar bij GL en PvdA.quote:Ik ken die mensen niet die alle milieuproblemen wijten aan de auto.
Noem ze eens ..
Als ik jou moet uitleggen waarom GL anti-auto is vraag ik me af of je wel op deze planeet leeft.quote:Zover ik weet is GL niet anti-auto, maar zeker niet zo'n autoaanbidder als jij bent...
Ik heb ook een auto en iedereen mag dromen van een eigen autotootje, maar niet te fanatisch svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |