Jij hebt soms van die uitspraken die echt nergens op slaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen was zo enorm tevreden met massatransport, daarom kwam er ook individueel vervoer. Logisch hoor
Je foto spreekt boekdelen!quote:
Had toch een nieuwe tank gemaakt, M. De tanks die in Civ zijn inbegrepen zijn 10x niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb dus dat éénogig inderdimensionaal creatuur gemaakt, kijkt het scheel. Eén oog! Scheel!
[afbeelding]
Nee, M gaat na dit prototype een nieuwe UU voor de Arabs maken, namelijk de zelfmoordterrorist.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Had toch een nieuwe tank gemaakt, M. De tanks die in Civ zijn inbegrepen zijn 10x niets.
Je verveelt je vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het fotoboek van pberends geinig vind trouwens.
sprak de verpersoonlijking van het politiek correcte midden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij hebt soms van die uitspraken die echt nergens op slaan.
Goed, misschien, maar een vergelijking maken tussen een stoomlocomotief en een met verbrandingsmotor aangedreven auto om te concluderen dat massatransport eerder was, en dat individueel transport dus een reactie is op massatransport, is om te huilen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:16 schreef R_ON het volgende:
[..]
sprak de verpersoonlijking van het politiek correcte midden.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:04 schreef zakjapannertje het volgende:
nah, kijken maar naar Ned 2, wat ze ervan bakken
kameraad danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Maartje van Wegen, sterf.
Harry van Bommel is helemaal geen vice-fractievoorzitter.
Het is nou ook niet het eerste waar ik aan zou denken, maar alles hangt met alles samen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed, misschien, maar een vergelijking maken tussen een stoomlocomotief en een met verbrandingsmotor aangedreven auto om te concluderen dat massatransport eerder was, en dat individueel transport dus een reactie is op massatransport, is om te huilen.
weer eens wat anders dan kikkerbilletjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:25 schreef zakjapannertje het volgende:
knoflookpadden
Alweer zwakjes. Mensen (en dus in het bijzonder: ik) willen op z'n minst een flinke explosie met organen zien.quote:
Dat leer ik van de beste hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Jij hebt soms van die uitspraken die echt nergens op slaan.
Het OV omvat meer dan de treinquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:38 schreef du_ke het volgende:
Treinreizigers zijn nog altijd vrij hoog opgeleid en meer dan gemiddeld welvarend.
Ratelband, De WInter, Le Pen, Marijnissen, communisten,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
Ratelband in het NEE-kamp... je zou bijna voor stemmen.
Ik vind dat 'ie het prima doet hoor....paar keer misgeschoten, maar zijn enthousiasme zorgt voor verandering.quote:D'66 had beter iemand anders naarvoren kunnen schuiven voor die post.
Wat een lewser zeg. Slecht verliezer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
Hij gaat maar door, die Van Aartsen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een lewser zeg. Slecht verliezer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De uitslag van het VVD-congres geldt dan ook voor een overwinning van Van Aartsen, en is een basis om bij de volgende verkiezingen lijsttrekker te worden. In hoeverre je daar blij mee moet zijn als VVD-kiezer weet ik niet; ik vind hem iig niets uitstralen.
Je mist het hele punt. Je insinueert bovendien zaken die ik niet heb gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:22 schreef Sidekick het volgende:
Goed, misschien, maar een vergelijking maken tussen een stoomlocomotief en een met verbrandingsmotor aangedreven auto om te concluderen dat massatransport eerder was, en dat individueel transport dus een reactie is op massatransport, is om te huilen.
Nu wel? Net was het OV nog een 19e eeuwse uitvindingquote:
Dat zijn feiten maar het is bepaald geen oorzaak-gevolg relatiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je mist het hele punt. Je insinueert bovendien zaken die ik niet heb gezegd.
Het ging erom dat de trein een achterhaald principe is. Een principe uit de 19de eeuw. De ontwikkeling van individueel vervoer is toch ergens een gevolg van?
De trein was er eerder dan de auto. Massatransport was er eerder dan individueel vervoer per auto. Dat zijn de feiten en niets anders.
Dat is een klein foutje jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:36 schreef du_ke het volgende:
Nu wel? Net was het OV nog een 19e eeuwse uitvinding.
Tja hij is al eens gearresteerd voor te fanatiek folderen. Daar zal het wel aan liggenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef R_ON het volgende:
Zalm was toch aan het folderen. Vast met tegenzin, lijkt me nix voor hem, zoals hij al eerder aangaf.
Dat weet ik niet. Ik denk daar anders over.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef du_ke het volgende:
Dat zijn feiten maar het is bepaald geen oorzaak-gevolg relatie.
Als dat toch eens zou kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Meerderheid GroenLinksers tegen. Doei Halsema.
geldt dan ook voor Bos, frappant overigens dat de coalitiepartijen wel een meerderheid JA achter zich krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Meerderheid GroenLinksers tegen. Doei Halsema.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je mist het hele punt. Je insinueert bovendien zaken die ik niet heb gezegd.
Nee er was veel eerder sprake van demografische verschuivingen. De opkomst van forensensteden en een toenemende welvaart waren veel belangrijker. Bedenk dat de auto pas echt sinds de jaren '60 is opgekomen! De planning van NO polder is nog opgezet voor bromfietsen die toen gebruikelijk waren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk daar anders over.
Blijkbaar was er ruimte voor verbetering en waren er mensen niet tevreden met massatransport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |