Jij hebt soms van die uitspraken die echt nergens op slaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen was zo enorm tevreden met massatransport, daarom kwam er ook individueel vervoer. Logisch hoor
Je foto spreekt boekdelen!quote:
Had toch een nieuwe tank gemaakt, M. De tanks die in Civ zijn inbegrepen zijn 10x niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb dus dat éénogig inderdimensionaal creatuur gemaakt, kijkt het scheel. Eén oog! Scheel!
[afbeelding]
Nee, M gaat na dit prototype een nieuwe UU voor de Arabs maken, namelijk de zelfmoordterrorist.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Had toch een nieuwe tank gemaakt, M. De tanks die in Civ zijn inbegrepen zijn 10x niets.
Je verveelt je vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik het fotoboek van pberends geinig vind trouwens.
sprak de verpersoonlijking van het politiek correcte midden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij hebt soms van die uitspraken die echt nergens op slaan.
Goed, misschien, maar een vergelijking maken tussen een stoomlocomotief en een met verbrandingsmotor aangedreven auto om te concluderen dat massatransport eerder was, en dat individueel transport dus een reactie is op massatransport, is om te huilen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:16 schreef R_ON het volgende:
[..]
sprak de verpersoonlijking van het politiek correcte midden.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:04 schreef zakjapannertje het volgende:
nah, kijken maar naar Ned 2, wat ze ervan bakken
kameraad danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Maartje van Wegen, sterf.
Harry van Bommel is helemaal geen vice-fractievoorzitter.
Het is nou ook niet het eerste waar ik aan zou denken, maar alles hangt met alles samen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed, misschien, maar een vergelijking maken tussen een stoomlocomotief en een met verbrandingsmotor aangedreven auto om te concluderen dat massatransport eerder was, en dat individueel transport dus een reactie is op massatransport, is om te huilen.
weer eens wat anders dan kikkerbilletjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:25 schreef zakjapannertje het volgende:
knoflookpadden
Alweer zwakjes. Mensen (en dus in het bijzonder: ik) willen op z'n minst een flinke explosie met organen zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |