Jou ruststellende woorden van gisteren hebben me de dag door geholpenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zie je, je had mij helemaal niet nodig! goed man!
zoals ik ook al zei zal je stagebegeleider nooit negatieve info over je geven naar school toe na zo'n lange stagetijd. Want dan heeft je stagebegeleider gefaald, niet jij.
EMMER!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jou ruststellende woorden van gisteren hebben me de dag door geholpen
Dankjewel![]()
Wat voor topics lees jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ik heb deze wc pot amper 14 dagen geleden gekocht
Dat dacht ik nou precies hetzelfde, ik bedankte je toch alleen maar ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mag je dan helemaal niets meer zeggen hier
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar daar klopt niets vanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gehoord dat als je hier den ganzen dag posts plaatst, je een hoge eindnotering krijgt bij de dagcijfers ende tevens nen goeie stagebeoordeling![]()
mja, zoiets iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gehoord dat als je hier den ganzen dag posts plaatst, je een hoge eindnotering krijgt bij de dagcijfers ende tevens nen goeie stagebeoordeling![]()
Met slijmen, ik gleed bijna uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou precies hetzelfde, ik bedankte je toch alleen maar ?![]()
Betrouwbare ende tevens geheime bronquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar daar klopt niets van
mja, je kent mijn geestelijke toestant....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, ben ik niet toe in staat vandaag![]()
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....quote:
Je rechterhand is geen betrouwbare bronquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Betrouwbare ende tevens geheime bron![]()
Helaas wel, labiel persoonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je kent mijn geestelijke toestant....
z'n linker dan mss?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je rechterhand is geen betrouwbare bron
Het is maar hoe je het noemtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....
Toch goddess ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
jah, wie we koffie laten halen enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wij discussieren de hele dag en bespreken moeilijkheden en knelpunten die we tegen komen op onze stage.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wij discussieren de hele dag en bespreken moeilijkheden en knelpunten die we tegen komen op onze stage.
Wat zou ik nu weer kiezen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nee, die zijn met de noorderzon vertrokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]Ik dacht dat er nog wel meer luie lieden hier rond hingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
of toch Theequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou ik nu weer kiezen?
Chocomel of Koffie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....
Toch goddess ?
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Chocomel of Koffie?
oh, dan moet ik dus ook weg hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die zijn met de noorderzon vertrokken
wat een dilemma op dinsdagochtendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Chocomel of Koffie?
Je vind me toch nog wel lief hequote:
Loop je stage?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
![]()
en we gaan voor...... *ding, ding, ding*quote:
Neem dan maar chocokoffie ....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Chocomel of Koffie?
Wat doe je en waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik doe afstudeerstage...is het hier gezellig? Ik zie dat jullie nog mooi 1 avatarplekje vrij hebben...mag ik daar?
wat geef je ervoor?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik doe afstudeerstage...is het hier gezellig? Ik zie dat jullie nog mooi 1 avatarplekje vrij hebben...mag ik daar?
je weet wat ze zeggen: wie vraagt....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
mja, je komt soms wel erg laat achter sommige dingenquote:
dat was ijsmeis d'r plekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Doe je goed man, kwartjes bestaan niet meer namelijkquote:
Ach, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je komt soms wel erg laat achter sommige dingen
Goed hé? Ik ben zooo goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe je goed man, kwartjes bestaan niet meer namelijk
Jitzzzze, Jitzzzze hes our manquote:
al die stille hints welke je niet opmerktquote:
Ik? Nee, ik merk ze wel op, ik doe er alleen niets meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
al die stille hints welke je niet opmerkt
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitzzzze, Jitzzzze hes our man
if he cant do it no one can
hehe, of er juist exact tegenin gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik? Nee, ik merk ze wel op, ik doe er alleen niets mee![]()
Daar ben ik blij om, jou vind ik ook nog steeds een schatje hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan niet meer samen met ijsmeis tegen me in gaan, dus ik vind je nu wel weer lief
heej, ze leeft nogquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
ik denk ik kom ook weer s even kijken, nog altijd even gezellig hier zie ik!
Nof 4 daagjes en dan ben ik alweer klaar moet m'n stage, eindelijk weer lekker uitlslapen!
't Is weer gezellig jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
Nof 4 daagjes en dan ben ik alweer klaar moet m'n stage, eindelijk weer lekker uitlslapen!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
Dan had je hier gisteren moeten zijn toen was het niet zo gezellig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
pardon en je studie danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
He The OC is okayquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
alive and kickin' baby!quote:
voor je t weet is t voorbijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wou dat het al half 6 was en ik alles gedaan had waar ik tegenop zie
Dit spammen ga je maar ergens anders doen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
![]()
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn aanhangsel ijsmeisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef Diovarus het volgende:
goeden dag deel
stagiairs worden jullie weer mishandeld?
er gaan er wel veel dood in s2quote:
dit is m'n afstudeer stage, dus ja.... dan ben ik klaar! 2 en halve maand vakantie!quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
alive and kickin' baby!
alleen een poosje heel druk gehad! nu alleen nog scriptie afronden, en dan.... KLAAR!!!!
Het is me ook een schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand die z'n auto schatje noemt kan ik moeilijk serieus nemen![]()
Ik hoef vandaag maar tot 12 uurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wou dat het al half 6 was en ik alles gedaan had waar ik tegenop zie
Kzal kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zou niet durven ijsmeis dr plekje in te nemen
Jullie gaan wel knetterhard zeg, wel leuk te zien dat velen nog minder op stage doen dan ik. Ik werk bij PCM uitgevers op de afdeling magazines in Amsterdam. Een strategisch marketingplan schrijven voor het CJP Magazine.
wormvormig aanhangselquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn aanhangsel ijsmeis![]()
we nemen jou ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand die z'n auto schatje noemt kan ik moeilijk serieus nemen![]()
damn..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef somegirl het volgende:
[..]
dit is m'n afstudeer stage, dus ja.... dan ben ik klaar! 2 en halve maand vakantie!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur
Ja ik weet het ik ben een nepstagiair
Oftewel tijd om hier weer eens een dag rond te hangequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
alive and kickin' baby!
alleen een poosje heel druk gehad! nu alleen nog scriptie afronden, en dan.... KLAAR!!!!
zeeeeer okay!quote:
?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit spammen ga je maar ergens anders doen...
@ goddess... Waren er nog objectieve feiten in je notulen waardoor jij het nog goed kon afronde in je verslag?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn wormvormigaanhangsel ijsmeis![]()
quote:
17 juni heb ik vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
damn..
vakantie das voor mij pas in september
Heb je de uitslag van je toets al ?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]![]()
nepstagiar, ik ga eens bellen met je school
nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluitenquote:
Misschien wel inderdaad, ik mijn stagebegeleider vroeg namelijk aan mijn school begeleider of het mogelijk was om een stagiair langer te houden als het project nog niet af is..... stage verlengen had ie het overquote:
Dat is ook niet serieusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluiten
quote:
Het einde was echt super van seizoen 2. Had ik niet meer verwacht omdat seizoen 2 halverwege echt inzakte vond ik. Dieptepunt was wel die geforceerde lesbische relatie dat was zooo slechtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
zeeeeer okay!
Heb vorige week dvd box van seizoen 1 gekregen, daarmee kom ik de zomer wel door denk ik.
Einde van seizoen 2 was zooooo cool!
mooi zo, je zult eens leren hoe 't eraan toegaat!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad, ik mijn stagebegeleider vroeg namelijk aan mijn school begeleider of het mogelijk was om een stagiair langer te houden als het project nog niet af is..... stage verlengen had ie het over![]()
Boeiend zolang ze me blijven betalen vind ik het bestquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
mooi zo, je zult eens leren hoe 't eraan toegaat!!
ohjahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluiten
Nee nog nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van je toets al ?
mja, das idd.. je word betaald, ze zijn tevreden, je krijgt een voldoende en wat doe je zelf.. hele dagen op fokquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Boeiend zolang ze me blijven betalen vind ik het best
Het is even wennen maar je raakt er weer snel aan gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
ik was even vergeten hoe snel het hier ook alweer ging, jezus, je post iets en dan ben je alweer 2 paginas verder!
Betaald fokken is okequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, das idd.. je word betaald, ze zijn tevreden, je krijgt een voldoende en wat doe je zelf.. hele dagen op fok
Tot morgen dan jitzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Ik ga eens aan het werk (ik weet het, het klinkt raar), maar het zal wel echt moeten.
Veel plezier en succes vandaag, en tot vanmiddag
tjah, je moet ook niet zolang wegblijven.. moet je jezelf weer helemaal inwerken hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
ik was even vergeten hoe snel het hier ook alweer ging, jezus, je post iets en dan ben je alweer 2 paginas verder!
En alles teruglezen uiteraardquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, je moet ook niet zolang wegblijven.. moet je jezelf weer helemaal inwerken hier
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nog 4 dagen incl. deze en dan is het voorbij de stage.![]()
Dan moet ik alleen nog de verslagen gaan maken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Ik ga eens aan het werk (ik weet het, het klinkt raar), maar het zal wel echt moeten.
Veel plezier en succes vandaag, en tot vanmiddag
Ohja dan zijn we namelijk weer een week van ze afquote:
tjah je kan 't of je kan 't niet hèquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Amateur.... verslagen moet je wel tijdens je stage maken
![]()
als ze niet daarna gewoon wegblijven na 't 1ste topic lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja dan zijn we namelijk weer een week van ze af![]()
haha tsja..... als ik me nou heeeeeeeeeeeeeeeel erg zou vervelen......quote:
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topicquote:
mja, daar begint 't inderdaad op te lijken hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topic![]()
Ik hoefde emt mijn stage gene verslag te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Amateur.... verslagen moet je wel tijdens je stage maken
![]()
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
haha tsja..... als ik me nou heeeeeeeeeeeeeeeel erg zou vervelen......
je loopt stage, tijd zat om te lezen dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Hee SomeGirl ben je trouwens uptodate met je OC series?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Geen verslagen maken ? Dan is het werken en geen stage meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik hoefde emt mijn stage gene verslag te maken
Heb ik het toen dan slecht gedaan?
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?
Of heb je ons niet gemist ?
hmm nou zo 1 ben ik er dan niet, want ik ga weer even bezig met m'n scriptie! (die m'n supervisor tot nu toe al heel goed vond!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topic![]()
Snap jij dat nou ... ik zou geen dag zonder dit topic kunnenquote:
Niet te lang MTP-en he ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
maar mensen ik moet ff naar 't andere gebouw wat dingen regelen
tot straks
onwijs, jullie mij ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?
Of heb je ons niet gemist ?
Vrouwelijke stagiairs missen wij altijdquote:
Nee, ga volgende week beginnen met soliciterenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk na je studie doen? heb je al werk?
Kom dan maar weer gezellig hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben mn zelfevaluatie verslag echt wel zat
yep! Zitten janken bij de laaste aflevering zeg.... zo.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hee SomeGirl ben je trouwens uptodate met je OC series?
heb je ook al heel seizoen 2 gezien?
heb je al ideeen waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, ga volgende week beginnen met soliciteren
Khoop dat ik naast werk nog universitaire studie kan volgen, aangezien dit niet veel inspanning kostte.
Aaaahhww kom maar hier ik bied je een schouder aan om op te halenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef somegirl het volgende:
[..]
yep! Zitten janken bij de laaste aflevering zeg.... zo.....
kan niet wachten tot seizoen 3!!!
zo, en nu ga ik echt weer aan t werk! Laters!
Gaat het vandaag dan eindelijk wel lukken tear?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrouwelijke stagiairs missen wij altijd
Tot februari bij Emergisquote:
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gaat het vandaag dan eindelijk wel lukken tear?![]()
nee vertel..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Alles tranGa? Met mij wel, je weet toch.
Hellowquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:53 schreef Ballicious het volgende:
Haloe
ltrzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef somegirl het volgende:
[..]
yep! Zitten janken bij de laaste aflevering zeg.... zo.....
kan niet wachten tot seizoen 3!!!
zo, en nu ga ik echt weer aan t werk! Laters!
Een newbiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:55 schreef Ballicious het volgende:
En wie mag Diovarus zijn?
Jaaaaa kom ff hier werken tot febquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Tot februari bij Emergis
nee, heb nog niet idee. ga solliciteren bij banken en grotere bedrijven
Daar doen we het niet omquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren was een slechte dag voor de stagiairs
[..]
Denk dat hij dan weinig aan werken toekomtquote:
zo slecht nou ook weer niet zie ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren was een slechte dag voor de stagiairs
Dagcijfers van Maandag 30 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
1. Diovarus 303
Dat was alleen maar de top 25 he, in de top 100 sta je vast welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eindelijk sta ik er niet in
kan mn stagebegeleidster in ieder geval niet zeggen dat ik niets heb gedaan
dat wil ik hier ook laten doenquote:
53. goddess-in-heaven 77quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eindelijk sta ik er niet in
kan mn stagebegeleidster in ieder geval niet zeggen dat ik niets heb gedaan
Nou ik wil hem wel inwerken danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk dat hij dan weinig aan werken toekomt
Wat een NAZI !!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag er wel gewoon een slotje op eigenlijk .
Na 150 topics hebben ze het nog niet geleerd.
Vast wel, je kan altijd proberen met open sollicitatie, heb ik ook gedaan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Is er wat te doen daar voor mij, behalve jou gezelschap houden?![]()
Ijsmeis is een hoerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:59 schreef Ballicious het volgende:
Wat zijn de laatste ontwikkeling omtrend calvobbes die onze reeksen wil zien verdwijnen?
En wat maak jij dan voor mij?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vast wel, je kan altijd proberen met open sollicitatie, heb ik ook gedaan!
En ze hebben goede kantine
En je kan ook elke middag pannenkoeken voor me maken![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vast wel, je kan altijd proberen met open sollicitatie, heb ik ook gedaan!
En ze hebben goede kantine
En je kan ook elke middag pannenkoeken voor me maken![]()
Staat dat in je contract ???quote:
En ze hebben van dobben krokettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]echt redenen om er te solliciteren
denken jullie ooit aan iets anders dan eten (en pannenkoeken)
Je zit hier niet op sate-sausquote:
Er is toch ook nog pauzequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als we dat op het werk doen![]()
Bij mij is het top 3quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat dat in je contract ???
"Het is voor de stagiaire toegestaan om op Fok! te posten, mits deze niet in de top 25 van de lijst belandt"
![]()
met een broodje frikandel erbij graagquote:
quote:
naar haar verstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een woorden, jongens.... ijsmeis is gewoon nog jong en zoekende
Het is gewoon een achterbakse HOER !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe raad je datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat dat in je contract ???
"Het is voor de stagiaire toegestaan om op Fok! te posten, mits deze niet in de top 25 van de lijst belandt"
![]()
Dat maakt haar nog niet goed. Ze is en blijft gewoon een hypocriete nsb'er. Die alleen lacht als het haar uit komt. Verrader.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik ben een stalkerquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een woorden, jongens.... ijsmeis is gewoon nog een jong sletje enzal uitgegroeien tot een verlept hoertje
quote:
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenningquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbakse HOER !
preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hij is weer hard aan het "werk"quote:
Sinds gisterenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
sinds wanneer is IJsmeis zo uit de gratie dan?
(toch geen zin in scriptie schrijven....)
Die moet gewoon eens hard anaal gepenetreerd worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenning
sinds ze wapens hebben in OCquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
wat is er gebeurt dan?quote:
vraag ik me ook af jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan?
(nameljik echt geen zin om alles terug te lezen...)
Ze is een NSB-er geworden en ze pleit ervoor om dit stage topic te sluitenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan?
(nameljik echt geen zin om alles terug te lezen...)
And recognition is the one thing she's not gonna getquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenning
dat heb ik ook al tegen haar gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die moet gewoon eens hard anaal gepenetreerd worden.
Nou wil je je ineens zeker laten mtp-en ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt voor zekere personen
Gadverdammequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou wil je je ineens zeker laten mtp-en ?
de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik ook al tegen haar gezegd
ik werd gek van die foto's van haar overal. aandachtsgeil kind was het.....
Erm ik bedoelde daarmee dat jij en ijlien samen gingen "spelen"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Wil je je jezelf niet op mij projecteren?
ze wil MIJN topic laten sluiten...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef somegirl het volgende:
De haat zit diep merk ik alweer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef somegirl het volgende:
De haat zit diep merk ik alweer.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Diovarus het volgende:
damn dit topic gaat echt rap
Pardon?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Megter het volgende:
Bal, wat had je gepost in Feedback?
van haar sterretje moet een mooi rondje gemaakt worden!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
Een bloedende anjer, dat is wat ze verdient.
Ze steekt een mes in je rug...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ze wil MIJN topic laten sluiten...
Dat zegt genoeg toch
Ik doe niet aan mtpenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm ik bedoelde daarmee dat jij en ijlien samen gingen "spelen"
Maar goed dan maar niet
had ze er ook nog redenen voor dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg toch
1 woord:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg toch
grrr sinds gister..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
Het is een slowchat topic waarin alleen maar onzin staat......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
had ze er ook nog redenen voor dan?
Best lopende topic van FOK! ga je toch niet zomaar sluiten?
jullie moeten je stage wel goed doen hoorquote:
Dat ze een hypocriete nsb'er was. Die alleen lacht als het haar uit komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef Megter het volgende:
[..]
SES Feedback, om 10:00.
Je post is ge-edit namelijk.
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is een slowchat topic waarin alleen maar onzin staat......
Volgens haar dan
Dat zei ik dus ook maar daar ging ze maar niet op inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan mee
Volgens haar eigen woorden reageerde ze alleen inhoudelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan mee
Hej IJlienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tear... you close to the edge he..
Hoi jitz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |