preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een woorden, jongens.... ijsmeis is gewoon nog jong en zoekende
Hij is weer hard aan het "werk"quote:
Sinds gisterenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
sinds wanneer is IJsmeis zo uit de gratie dan?
(toch geen zin in scriptie schrijven....)
Die moet gewoon eens hard anaal gepenetreerd worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenning
sinds ze wapens hebben in OCquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
wat is er gebeurt dan?quote:
vraag ik me ook af jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan?
(nameljik echt geen zin om alles terug te lezen...)
Ze is een NSB-er geworden en ze pleit ervoor om dit stage topic te sluitenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dan?
(nameljik echt geen zin om alles terug te lezen...)
And recognition is the one thing she's not gonna getquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenning
dat heb ik ook al tegen haar gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die moet gewoon eens hard anaal gepenetreerd worden.
Nou wil je je ineens zeker laten mtp-en ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt voor zekere personen
Gadverdammequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou wil je je ineens zeker laten mtp-en ?
de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik ook al tegen haar gezegd
ik werd gek van die foto's van haar overal. aandachtsgeil kind was het.....
Erm ik bedoelde daarmee dat jij en ijlien samen gingen "spelen"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Wil je je jezelf niet op mij projecteren?
ze wil MIJN topic laten sluiten...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef somegirl het volgende:
De haat zit diep merk ik alweer.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef somegirl het volgende:
De haat zit diep merk ik alweer.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Diovarus het volgende:
damn dit topic gaat echt rap
Pardon?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Megter het volgende:
Bal, wat had je gepost in Feedback?
van haar sterretje moet een mooi rondje gemaakt worden!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
Een bloedende anjer, dat is wat ze verdient.
Ze steekt een mes in je rug...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ze wil MIJN topic laten sluiten...
Dat zegt genoeg toch
Ik doe niet aan mtpenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm ik bedoelde daarmee dat jij en ijlien samen gingen "spelen"
Maar goed dan maar niet
had ze er ook nog redenen voor dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg toch
1 woord:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg toch
grrr sinds gister..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef somegirl het volgende:
Het is een slowchat topic waarin alleen maar onzin staat......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
had ze er ook nog redenen voor dan?
Best lopende topic van FOK! ga je toch niet zomaar sluiten?
jullie moeten je stage wel goed doen hoorquote:
Dat ze een hypocriete nsb'er was. Die alleen lacht als het haar uit komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef Megter het volgende:
[..]
SES Feedback, om 10:00.
Je post is ge-edit namelijk.
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is een slowchat topic waarin alleen maar onzin staat......
Volgens haar dan
Dat zei ik dus ook maar daar ging ze maar niet op inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan mee
Volgens haar eigen woorden reageerde ze alleen inhoudelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
deed ze zelf anders ook behoorlijk aan mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |