Staat dat in je contract ???quote:
En ze hebben van dobben krokettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]echt redenen om er te solliciteren
denken jullie ooit aan iets anders dan eten (en pannenkoeken)
Je zit hier niet op sate-sausquote:
Er is toch ook nog pauzequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als we dat op het werk doen![]()
Bij mij is het top 3quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat dat in je contract ???
"Het is voor de stagiaire toegestaan om op Fok! te posten, mits deze niet in de top 25 van de lijst belandt"
![]()
met een broodje frikandel erbij graagquote:
quote:
naar haar verstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een woorden, jongens.... ijsmeis is gewoon nog jong en zoekende
Het is gewoon een achterbakse HOER !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoe raad je datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat dat in je contract ???
"Het is voor de stagiaire toegestaan om op Fok! te posten, mits deze niet in de top 25 van de lijst belandt"
![]()
Dat maakt haar nog niet goed. Ze is en blijft gewoon een hypocriete nsb'er. Die alleen lacht als het haar uit komt. Verrader.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik ben een stalkerquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een woorden, jongens.... ijsmeis is gewoon nog een jong sletje enzal uitgegroeien tot een verlept hoertje
quote:
het is nog zo'n meisje. Als ik denk aan hoe ik was toen ik 17 was.... dan heb je teveel hormonen in je lichaam en je voelt je al heel wat....maar uiteindelijk ben je nog een kind en hard op zoek naar erkenningquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbakse HOER !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |