dit is m'n afstudeer stage, dus ja.... dan ben ik klaar! 2 en halve maand vakantie!quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
alive and kickin' baby!
alleen een poosje heel druk gehad! nu alleen nog scriptie afronden, en dan.... KLAAR!!!!
Het is me ook een schatjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand die z'n auto schatje noemt kan ik moeilijk serieus nemen![]()
Ik hoef vandaag maar tot 12 uurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wou dat het al half 6 was en ik alles gedaan had waar ik tegenop zie
Kzal kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zou niet durven ijsmeis dr plekje in te nemen
Jullie gaan wel knetterhard zeg, wel leuk te zien dat velen nog minder op stage doen dan ik. Ik werk bij PCM uitgevers op de afdeling magazines in Amsterdam. Een strategisch marketingplan schrijven voor het CJP Magazine.
wormvormig aanhangselquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn aanhangsel ijsmeis![]()
we nemen jou ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand die z'n auto schatje noemt kan ik moeilijk serieus nemen![]()
damn..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef somegirl het volgende:
[..]
dit is m'n afstudeer stage, dus ja.... dan ben ik klaar! 2 en halve maand vakantie!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag maar tot 12 uur
Ja ik weet het ik ben een nepstagiair
Oftewel tijd om hier weer eens een dag rond te hangequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
alive and kickin' baby!
alleen een poosje heel druk gehad! nu alleen nog scriptie afronden, en dan.... KLAAR!!!!
zeeeeer okay!quote:
?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit spammen ga je maar ergens anders doen...
@ goddess... Waren er nog objectieve feiten in je notulen waardoor jij het nog goed kon afronde in je verslag?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn wormvormigaanhangsel ijsmeis![]()
quote:
17 juni heb ik vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
damn..
vakantie das voor mij pas in september
Heb je de uitslag van je toets al ?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]![]()
nepstagiar, ik ga eens bellen met je school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |