wat een dilemma op dinsdagochtendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou ik nu weer kiezen?
Chocomel of Koffie?
Je vind me toch nog wel lief hequote:
Loop je stage?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]Ik dacht dat er nog wel meer luie lieden hier rond hingen
![]()
![]()
en we gaan voor...... *ding, ding, ding*quote:
Neem dan maar chocokoffie ....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou ik nu weer kiezen?
Chocomel of Koffie?
Wat doe je en waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik doe afstudeerstage...is het hier gezellig? Ik zie dat jullie nog mooi 1 avatarplekje vrij hebben...mag ik daar?
wat geef je ervoor?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik doe afstudeerstage...is het hier gezellig? Ik zie dat jullie nog mooi 1 avatarplekje vrij hebben...mag ik daar?
je weet wat ze zeggen: wie vraagt....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
mja, je komt soms wel erg laat achter sommige dingenquote:
dat was ijsmeis d'r plekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Doe je goed man, kwartjes bestaan niet meer namelijkquote:
Ach, beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je komt soms wel erg laat achter sommige dingen
Goed hé? Ik ben zooo goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe je goed man, kwartjes bestaan niet meer namelijk
Jitzzzze, Jitzzzze hes our manquote:
al die stille hints welke je niet opmerktquote:
Ik? Nee, ik merk ze wel op, ik doe er alleen niets meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
al die stille hints welke je niet opmerkt
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitzzzze, Jitzzzze hes our man
if he cant do it no one can
hehe, of er juist exact tegenin gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik? Nee, ik merk ze wel op, ik doe er alleen niets mee![]()
Daar ben ik blij om, jou vind ik ook nog steeds een schatje hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan niet meer samen met ijsmeis tegen me in gaan, dus ik vind je nu wel weer lief
heej, ze leeft nogquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
ik denk ik kom ook weer s even kijken, nog altijd even gezellig hier zie ik!
Nof 4 daagjes en dan ben ik alweer klaar moet m'n stage, eindelijk weer lekker uitlslapen!
't Is weer gezellig jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
Nof 4 daagjes en dan ben ik alweer klaar moet m'n stage, eindelijk weer lekker uitlslapen!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
Dan had je hier gisteren moeten zijn toen was het niet zo gezellig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
pardon en je studie danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
He The OC is okayquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef somegirl het volgende:
Hey daar jongens!
alive and kickin' baby!quote:
voor je t weet is t voorbijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wou dat het al half 6 was en ik alles gedaan had waar ik tegenop zie
Dit spammen ga je maar ergens anders doen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]Ik dacht dat er nog wel meer luie lieden hier rond hingen
![]()
![]()
Ja, door die gemene meneer calvobbes en zijn aanhangsel ijsmeisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef Diovarus het volgende:
goeden dag deel
stagiairs worden jullie weer mishandeld?
er gaan er wel veel dood in s2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |