Betrouwbare ende tevens geheime bronquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar daar klopt niets van
mja, je kent mijn geestelijke toestant....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, ben ik niet toe in staat vandaag![]()
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....quote:
Je rechterhand is geen betrouwbare bronquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Betrouwbare ende tevens geheime bron![]()
Helaas wel, labiel persoonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je kent mijn geestelijke toestant....
z'n linker dan mss?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je rechterhand is geen betrouwbare bron
Het is maar hoe je het noemtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....
Toch goddess ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gehoord dat als je hier den ganzen dag posts plaatst, je een hoge eindnotering krijgt bij de dagcijfers ende tevens nen goeie stagebeoordeling![]()
jah, wie we koffie laten halen enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wij discussieren de hele dag en bespreken moeilijkheden en knelpunten die we tegen komen op onze stage.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wij discussieren de hele dag en bespreken moeilijkheden en knelpunten die we tegen komen op onze stage.
Wat zou ik nu weer kiezen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nee, die zijn met de noorderzon vertrokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]Ik dacht dat er nog wel meer luie lieden hier rond hingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb gehoord dat als je hier den ganzen dag posts plaatst, je een hoge eindnotering krijgt bij de dagcijfers ende tevens nen goeie stagebeoordeling![]()
of toch Theequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou ik nu weer kiezen?
Chocomel of Koffie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen ik noem het lief zijn....
Toch goddess ?
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou ik nu weer kiezen?
Chocomel of Koffie?
oh, dan moet ik dus ook weg hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die zijn met de noorderzon vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |