Je ogen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, begint het nu al? Ik begin net mn rolluikenen open te doen..
bij mij is't touwtje naar m'n oogleden geknapt zodat 't niet echt open wilt hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, begint het nu al? Ik begin net mn rolluikenen open te doen..
blindelings fokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
bij mij is't touwtje naar m'n oogleden geknapt zodat 't niet echt open wilt hier
welkom allemaal bij deel één van de cursus Creatief met de Luxaflexquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
bij mij is't touwtje naar m'n oogleden geknapt zodat 't niet echt open wilt hier
stap 1: vind een stageplekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welkom allemaal bij deel één van de cursus Creatief met de Luxaflex![]()
Ja, wij zijn echte mannen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jeetje, zijn jullie nou echte mannen? ik hoor alleen maar zeur zeur zeur!
ik moet vandaag in mn eentje naar een afspraaknaja met de directeur
nee ik ben vandaag geen echte vent...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
surequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echte mannen.
Tenminste ik wel,
Ik heb met vanmorgen koud gedouched met garage-zeep en een staalborstel.
Stap 3: Controleer is deze dicht zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stap 2: kijk of er Luxaflex voor de ramen hangt![]()
Ik heb er zin in hoor goddessquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee ik ben vandaag geen echte vent...
gezellig afspraak met de directeur, zal vast wel een geschikte vent zijn
Stap 5: kijk goed aan welke kant van het touwtje je moet trekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stap 4: controleer of het touwtje in een goede staat verkeerd![]()
nee naar amsterdam. een gesprek met nog 2 mannen... dus ik ben het enige meisje en ik speel dan nog voor typmiep ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb er zin in hoor goddess![]()
![]()
In je eentje naar de directeur?![]()
metro mannenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Stap 5: Controleer of je 'm ook open kan draaien, let op bij deze actie!! Bij verkeerd gebruik kan oogbeschadiging een bijkomstig leed wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stap 4: controleer of het touwtje in een goede staat verkeerd![]()
Stap 6: geef een harde ruk aan het touwtjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Stap 5: kijk goed aan welke kant van het touwtje je moet trekken
doe je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Daar ben ik weer, en ik heb het allemaal overleeft
Gesprek met schoolbegeleider duurde maar iets van 15 minuten, en ik heb te horen gekregen dat ze mij als collega fijn vinden om mee samen te werken, ik heb kennis, ik heb zelfstandigheidquote:
Tsja, alles is te koopquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Daar ben ik weer, en ik heb het allemaal overleeft
dus je had dit topic helemaal niet nodig om te laten zien hoeveel je wel niet doetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gesprek met schoolbegeleider duurde maar iets van 15 minuten, en ik heb te horen gekregen dat ze mij als collega fijn vinden om mee samen te werken, ik heb kennis, ik heb zelfstandigheid
Heb alleen maar pluspunten gehoord dus ik hoefde mezelf helemaal niet te verdedigen
Hoeveel heb je ze betaald?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gesprek met schoolbegeleider duurde maar iets van 15 minuten, en ik heb te horen gekregen dat ze mij als collega fijn vinden om mee samen te werken, ik heb kennis, ik heb zelfstandigheid
Heb alleen maar pluspunten gehoord dus ik hoefde mezelf helemaal niet te verdedigen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ze vonden dat ik goed bezig was qua werkzaamheden voor de Helpdesk ICT hier, en ze wachten vol spanning af wat het resultaat van mijn project gaat wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus je had dit topic helemaal niet nodig om te laten zien hoeveel je wel niet doet
zie je, je had mij helemaal niet nodig! goed man!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal je wel zelf veroorzaakt hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef mie_at_work het volgende:
hehe ik heb juist helemaal geen sociale contacten op mijn stage
er lopen allemaal ouders in mijn bedrijf rond ban in de 40 en ik ben 17
Gaas een muis vange ofsow...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |