Tot morgen dan jitzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Ik ga eens aan het werk (ik weet het, het klinkt raar), maar het zal wel echt moeten.
Veel plezier en succes vandaag, en tot vanmiddag
tjah, je moet ook niet zolang wegblijven.. moet je jezelf weer helemaal inwerken hierquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
ik was even vergeten hoe snel het hier ook alweer ging, jezus, je post iets en dan ben je alweer 2 paginas verder!
En alles teruglezen uiteraardquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, je moet ook niet zolang wegblijven.. moet je jezelf weer helemaal inwerken hier
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nog 4 dagen incl. deze en dan is het voorbij de stage.![]()
Dan moet ik alleen nog de verslagen gaan maken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Ik ga eens aan het werk (ik weet het, het klinkt raar), maar het zal wel echt moeten.
Veel plezier en succes vandaag, en tot vanmiddag
Ohja dan zijn we namelijk weer een week van ze afquote:
tjah je kan 't of je kan 't niet hèquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Amateur.... verslagen moet je wel tijdens je stage maken
![]()
als ze niet daarna gewoon wegblijven na 't 1ste topic lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja dan zijn we namelijk weer een week van ze af![]()
haha tsja..... als ik me nou heeeeeeeeeeeeeeeel erg zou vervelen......quote:
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topicquote:
mja, daar begint 't inderdaad op te lijken hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topic![]()
Ik hoefde emt mijn stage gene verslag te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Amateur.... verslagen moet je wel tijdens je stage maken
![]()
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
haha tsja..... als ik me nou heeeeeeeeeeeeeeeel erg zou vervelen......
je loopt stage, tijd zat om te lezen dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Hee SomeGirl ben je trouwens uptodate met je OC series?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Geen verslagen maken ? Dan is het werken en geen stage meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik hoefde emt mijn stage gene verslag te maken
Heb ik het toen dan slecht gedaan?
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?
Of heb je ons niet gemist ?
hmm nou zo 1 ben ik er dan niet, want ik ga weer even bezig met m'n scriptie! (die m'n supervisor tot nu toe al heel goed vond!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echte die hard stagiairs kunnen hun verslagen maken en ondertussen gewoon bij blijven met dit topic![]()
Snap jij dat nou ... ik zou geen dag zonder dit topic kunnenquote:
Niet te lang MTP-en he ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
maar mensen ik moet ff naar 't andere gebouw wat dingen regelen
tot straks
onwijs, jullie mij ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel op de hoogte blijven van het leven van de stagiairs toch ?
Of heb je ons niet gemist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |