nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluitenquote:
Misschien wel inderdaad, ik mijn stagebegeleider vroeg namelijk aan mijn school begeleider of het mogelijk was om een stagiair langer te houden als het project nog niet af is..... stage verlengen had ie het overquote:
Dat is ook niet serieusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluiten
quote:
Het einde was echt super van seizoen 2. Had ik niet meer verwacht omdat seizoen 2 halverwege echt inzakte vond ik. Dieptepunt was wel die geforceerde lesbische relatie dat was zooo slechtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
zeeeeer okay!
Heb vorige week dvd box van seizoen 1 gekregen, daarmee kom ik de zomer wel door denk ik.
Einde van seizoen 2 was zooooo cool!
mooi zo, je zult eens leren hoe 't eraan toegaat!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad, ik mijn stagebegeleider vroeg namelijk aan mijn school begeleider of het mogelijk was om een stagiair langer te houden als het project nog niet af is..... stage verlengen had ie het over![]()
Boeiend zolang ze me blijven betalen vind ik het bestquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
mooi zo, je zult eens leren hoe 't eraan toegaat!!
ohjahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee dat niet, behalve dat ze dit mss gaan sluiten
Nee nog nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van je toets al ?
mja, das idd.. je word betaald, ze zijn tevreden, je krijgt een voldoende en wat doe je zelf.. hele dagen op fokquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Boeiend zolang ze me blijven betalen vind ik het best
Het is even wennen maar je raakt er weer snel aan gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef somegirl het volgende:
ik was even vergeten hoe snel het hier ook alweer ging, jezus, je post iets en dan ben je alweer 2 paginas verder!
Betaald fokken is okequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, das idd.. je word betaald, ze zijn tevreden, je krijgt een voldoende en wat doe je zelf.. hele dagen op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |