Leuk geprobeerdquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zie net een cool filmpje in het cross topic elders.
klik!
Daar kan geen MC rit aan tippen.![]()
![]()
Bomen waar je tegen aan kan knallen op die smalle weggetjes bestaan gewoon niet bij die gasten.![]()
Nee het was een onuitspreekbaar gerecht... nr 25quote:
Tijd is nog niet eens afgesproken toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnzondag is de B-day van mijn oma (75) dus of we zullen wat vroeger moeten gaan of ik zal deze meet moeten passen
dus jongens...
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/99591/1Misschien interessant?
Meestal mis ik dat soort koopjes door geen zin/geen budget. Misschien wel kleding kopen daarzo![]()
Wat voor bubbels ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tijd is nog niet eens afgesproken toch?
En ach, bij die oma ben je vast al een keer of 60 geweest op der verjaardag![]()
Bubbels zitten in Pepijns droommotor.
nee, maar ik zeg het maar op voorhandquote:
quote:En ach, bij die oma ben je vast al een keer of 60 geweest op der verjaardag![]()
je wide toch al iets zwaardersquote:Op maandag 30 mei 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beerens heeft een zwartestaan
[afbeelding]
Beerens ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beerens heeft een zwartestaan
[afbeelding]
Inderdaad ja, die naait mensen toch ofzoquote:
Ja meld dan even de tijd die je wil vertrekken, mag je ook meteen de begintijd melden.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en toch zal ik op tijd weg moeten
Had je daar al geen nare ervaring meequote:
ik ga uiterlijk 14.00 uur weg...dus als we om 10.00 uur ofzo kunnen beginnen dan ga ik gewoon halverwege de meeting naar huisquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Youssef het volgende:
Ja meld dan even de tijd die je wil vertrekken, mag je ook meteen de begintijd melden.![]()
motor verbruikte veel olie en dat heeft ie opgelost, ja toen ik hem terug kreeg lekte hij bij het kleppendeksel maar ook dat heeft ie opgelostquote:
quote:
echt superfietsen die sm'squote:Makster dat klinkt goed dat jij ook je poten brand.![]()
Een hele geruststelling.
Heb nog steeds een flink diepe schaafwond op mijn rechterbeen, en die gaat me daar toch een partij irriteren op de KLX, en als ik langzaam achter auto's aanrijd dan steek ik mijn been dus naar voren om het onderste gedeelte uit de rijwind van de radiator/uitlaatbocht te halen.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga uiterlijk 14.00 uur weg...dus als we om 10.00 uur ofzo kunnen beginnen dan ga ik gewoon halverwege de meeting naar huis
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik heb nu toch een opzittende verzekering
quote:echt superfietsen die sm's![]()
![]()
Ik slaap wel tot kwart voor 10 uit danquote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Wel vroeg
Dat wordt niet slapen na het werk, maar mij best
ik heb maar 1 woord voor je: kopuhhh!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Die hard terrein fietsen, zonder startmotor, knipperlichten, remlicht, dashbord, en een gratiz beenverwarming. Is het niet uit te houden gewoon af en toe.
![]()
Ben wel blij dat het nog een beetje waaide de afgelopen week.![]()
![]()
eenszzzquote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
En de spot waar we naar toe gaan moeten we niet meer noemen vanaf nu.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb maar 1 woord voor je: kopuhhh!!!
![]()
Op alle alinea's:quote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik slaap wel tot kwart voor 10 uit danen niet binnenkomen als ik nog onder de douche sta.
![]()
Maar we moeten de tijd even democratisch overeenkomen.
Ik vind 10:00 bestwie stemt voor, wie tegen met een alternatieve tijd?
En de spot waar we naar toe gaan moeten we niet meer noemen vanaf nu.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Ook mooi, sta ik vrijdag met 30 graden in de zon te zweten in het leer voor een dichte spoorboom. Ik denk zet de KLX ff uit, normaal is het 1 trap en lopen en ja hoor. Sta 10 minuten te trappen op een doorgaande weg met open spoorbomen en 30 graden. In mijn pak was het ondertussen al 50 graden ofzo
Dat was 1952quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Maar ruk weer is zoooooo winter 1948![]()
kk als het geen mooi weer wordt
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde de topictitel al de .. meet meegeven, maar ik dacht laat ik dat maar niet doen.![]()
![]()
Wilde net 5 minutengeleden beginnen aan het beroepsschrijft voor die bekeuring
maar de uiterste ontvangsdatum voor de officier van justitie is 23 juni, dus het kan nog 3 weken wachten.
![]()
Beter neem ik nog wat relaxte minuten en een goede nachtrust, enigzins op tijd.![]()
[..]
![]()
![]()
De mijne starte ook lastiger nadat ik het stationair toerental lager en netjes had afgesteld. Nu dus maar weer omhoog gedaan.![]()
Start ook altijd met 1 trap.Soms 2.
En ik heb al 2 keer in zijn versnelling aangetrapt, erg grappig als je van de standaard aflazert en je de motor nog net overeind kan houden.![]()
![]()
De ene keer was notabene onder het oog van publiek op de Maasvlaktede andere keer in het fietsenhok op de zaak, waarna ik vastzat met de noppen in het rek.
![]()
![]()
Maar ja heb het nu voor de rest van mijn leven wel afgeleerd, is allemaal alweer weken geleden.![]()
Winter 1948quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Ja, er gaan 2 KLX'en mee en de SS'ers gaan toekijken hoe die gaan stuntelen![]()
Maar ruk weer is zoooooo winter 1948![]()
kk als het geen mooi weer wordt
Goed plan inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zal wel met de CR gaan schat ik hoor, tenzij die zaterdag niet ff goed komt.![]()
Is ook leuker voor Mark, even wisselen enzo.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
Martie, mijn pappa werkt bij de McDonaldswhwheehe
quote:
Exact.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
Ja, maar net-naast-en-onder-de-knee-slider klinkt niet zo goed als knee-slider, vandaar
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een pak voor X-benen.Vandaaar ik hem maar 1 keer aan heb gehad natuurlijk.
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
Ja, en dan noemen we dat motor-meet.nl ofzo![]()
Zo van, het heeft te maken met motoren en met meeten, dus noemen we het motor-meet![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
Zo van, het heeft te maken met motoren en met meeten, dus noemen we het motor-meet![]()
![]()
Ja euh, jij begon.quote:
Toedeloe.quote:Hij staat een uurtje rijden van Rotterdam en als het moet kom ik hem persoonlijk al rijdend brengen ;-) dan zal ik hem natuurlijk niet meer mee terug nemenDat rijden is werkelijk geen probleem zolang je compressie niet te hoog opvoert en waterniveau in de gaten houdt.
De motor is echt zo netjes als op de foto's, ik heb dan ook niets te verbergen, er zal hier en daar wel een kuipboutje vervangen zijn voor een niet origineel, maar verder is er geen schade aan de motor behalve de te verwachten krasjes op een motor van 1994. Geen val of omval schade maar gebruiks krasjes op de tank onder een tankpad en lichte veegkrasje op kuip.
Hoewel ik van het onderhoud geen bonnetjes bewaard heb, is dit netjes jaarlijks door een locale motorzaak gedaan. Alleen de vervanging van Spuitstuk / ketting en tandwielen heb ik zelf gedaan om de kosten te drukken.
Hoewel ik me bijzonder verheug op de aanschaf van de Blackbird doet het afscheid nemen dan ook best wel pijn....
Laat maar weten of je eerst wilt komen kijken of moet ik hem na mijn vakantie komen brengen ? Ik ben volgende week zondag terug en zou best wat kunnen regelen in de loop van die week.
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Zat er vandaag toevallig nog even op, vroeg mij toen nog af of er nog oude leden kwamen.![]()
Lekker daar doorlullen.
quote:S C H I J T F O K L I G T E R W E E R U I T : {
GEILE MOTORquote:
Vastgebonden aan het bed?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zwaait even op verzoek van stinkie.
Nog wel lurkend, niet meer postend, due to circumstances zullen we maar zeggen.
Heeft hij weer een ban ?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
ehhh, motor-meet.nl staat geregistreerd op ene .... ........ - schijnt hier ook rond te lopen.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
![]()
Staat niet in het banmeldtopicquote:
Dat was ook de sarcastische ondertoon in z'n post. Motor-meet.nl is al van 'ons' (Lars a.k.a hollander172), je weet wel. Die jongen op de ZXR400 met z'n vriendin achterop, bij onze Lek-Linge meetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:27 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, motor-meet.nl staat geregistreerd op ene .... ........ - schijnt hier ook rond te lopen.
Hmmm, dus geen salto's flipflops en stoppies met 200 km/hquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:37 schreef bwt het volgende:
bwt zal het "rustig aan" doen in het weekend.
Andere bezigheden inderdaad. (ze rijdt in iedergeval geen motor en heeft nog niet achterop gezeten)
Uuhm, dus dat is een nee?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:37 schreef bwt het volgende:
Andere bezigheden inderdaad. (ze rijdt in iedergeval geen motor en heeft nog niet achterop gezeten)
50% kans op droog zondag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:00 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ziet dit er goed uit of niet?
Best wel hoog percentage kans op neerslag meer weinig milimeters.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
Vastgebonden aan het bed?![]()
Wordt een spannende nacht kennelijk
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:37 schreef bwt het volgende:
Andere bezigheden inderdaad.
(ze rijdt in iedergeval geen motor en heeft nog niet achterop gezeten)
Ja, absoluut.quote:
Jammer, andere keer dan maarquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:22 schreef Youssef het volgende:
Jippie Pepijn is er weer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:22 schreef Youssef het volgende:
Jippie Pepijn is er weer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Man weet je hoeveel koppakkingen ik al in mijn handen heb gehad voor die 9's?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:25 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Bubbels in het koelvloeistof.
Is dat net zoiets als Alberto checkt de park?
Dit is de uitwerking van bubbels in het koelsysteem:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:25 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Bubbels in het koelvloeistof.
Is dat net zoiets als Alberto checkt de park?
Dit is de uitwerking van bubbels in het koelsysteem:
[afbeelding]
Je bent net een week begonnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:31 schreef hollander172 het volgende:
Man weet je hoeveel koppakkingen ik al in mijn handen heb gehad voor die 9's?
Vandaag ziek gemeld helaas, hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Is geen doen zo.....
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
Pff, zou nu echt niet in slaap kunnen vallen. Luizeleven nuMorgen begint het werk weer
![]()
Martie, mijn pappa werkt bij de McDonaldswhwheehe heeft wel een momentsleutel die van 20 tot 200 Nm gaat.
[afbeelding]
Gaat dit wel goed.![]()
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijk eens aan daar kan je wel een wiel mee vast zetten
![]()
zullen we een keer afspreken bij de mac waar je vader werkteen paar burgers scoren met veel korting
![]()
maarre mogen moslims wel "niet" koosjer vlees aanraken en bakken e.d ?
Overmacht Peppie, kan wel gaan maar dat heeft geen zin.quote:
Kun je wel goed een projectje van je frame maken!quote:
idd. Heeft weinig zin om te gaan werken nu.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Overmacht Peppie, kan wel gaan maar dat heeft geen zin.
Vannacht misschien 3 uur hoogstens geslapen en een keel van schuurpapier.
Ik hoef dan wel niet te praten met mijn werk maar toch..............
Betersquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef hollander172 het volgende:
Vannacht misschien 3 uur hoogstens geslapen en een keel van schuurpapier.
Nope, hij stopt met posten. Zijn wat vervelende dingen gebeurd en hij heeft er niet zo'n zin meer in. Alleen vergat hij nog even hier afscheid te nemen.quote:
Zijn er meer die dat gedaan hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, hij stopt met posten. Zijn wat vervelende dingen gebeurd en hij heeft er niet zo'n zin meer in. Alleen vergat hij nog even hier afscheid te nemen.
Nee ik weet het, normaal ben ik zo moeilijk niet maar na zo'n nacht...........quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
idd. Heeft weinig zin om te gaan werken nu.
Maar is wel jammer zo na 1 week...![]()
(thee met honing)
Ik herinner je er wel aan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister is ex langsgeweest...helemaal vergeten na te kijken
![]()
Plis plaats hier wat verwijzingen naar zijn laatste postsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, hij stopt met posten. Zijn wat vervelende dingen gebeurd en hij heeft er niet zo'n zin meer in. Alleen vergat hij nog even hier afscheid te nemen.
Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gister is ex langsgeweest...helemaal vergeten na te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:59 schreef Youssef het volgende:
Plis plaats hier wat verwijzingen naar zijn laatste postsHeb ik weer wat te lezen.
![]()
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:00 schreef hollander172 het volgende:
Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
ik weet niet wat zij wilt, volgens mij zij zelf ook niet helemaal...blijft allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!
![]()
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
Doet die gele vlek van hem het al eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft iets te maken metprincipes
!
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.
Bij mij was de oorzaak een ander...........Als je al een tijdje in een relatie zit is het natuurlijk niet meer zoals in het begin, dingen versloffen een beetje en als er dan iemand "ineens" interesse heeft, heel origineel uit de hoek komt en alle aandacht en tijd kan geven dan wordt het wel heel lastig.
Oneerlijke concurrentie eigenlijk maar wat doe je er aan?
Zelf vast ook wel wat steekjes laten vallen maar welke weet ik tot op heden nog steeds niet.
![]()
zit aan de zijkant van de knie bij onsquote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Nee, zo lever ik het in als opdrachtgever bij moeders.Maar ik vroeg me af of de positie van dat ding ongeveer goed is
![]()
Principes.........quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken metprincipes
!
Ambtenarenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jullie zijn lekker op gang zo in de ochtend![]()
Ontrouw was bij mij ook het probleem niet, principes zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...
dam'n was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef Youssef het volgende:
[..]Dat was uit een reclame
Ik eet nooit bij de Mc, laat staan dat mijn vader daar gaat werken
Maar ik kan dat ding natuurlijk wel een keer mee in mijn achterzak nemen als je hem nodig heb
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ambtenaren
Zaterdag Fok down, eventueel alvast vrijdag avond duidelijke afspraken over de meet![]()
Ga ik nu Sabra bellen
Het kan ook zijn dat ze het juist moeilijk vind om het te zeggen, dat ze denkt dat als zij zich duidelijk uitspreekt het jou nog meer pijn doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet niet wat zij wilt, volgens mij zij zelf ook niet helemaal...blijft allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Doet die gele vlek van hem het al eigenlijk?
![]()
Mss komt hij al lurkende nog wel eens op een meet langs als die kanarie het weer doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Stinkie!!!!!!!!!!! Laat ons niet in de steek!!!!!!!!!!!!!![]()
Wat zijn dat voor actie's.![]()
![]()
![]()
Damn, jij bent vaak bij Sabraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabra![]()
![]()
gezellig samen bandjes oproken daar voor de deur![]()
En mede gezien je ondertitel heeft hij een zuidelijk temperament.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mss komt hij al lurkende nog wel eens op een meet langs als die kanarie het weer doet.
Hij werkt altijd zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabra![]()
![]()
Dat bedrijf word schatrijk van mijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, jij bent vaak bij SabraMaar aniweg, ik ga donderdag denk ik langs. Zaterdag moet ik weer aan het werk
Overigens ga ik daarheen voor de sportremblokken + stalen remleidingen
Bandje laat ik liever nog een maandje erop zitten om mee 'te spelen en te roken'
ipv mijn koppeling op te roken
![]()
Donderdag werk je zeker?
hij heeft er heel veel keuze in, normaal maakt ie zelf de leidingen op maat, maar de levering van materiaal was al weken niet in orde dus ging ie nu ergens anders bestellen, merk weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Huh? Zodat je de bubbeltjes erin kan zien ofzo?Vertel meer, misschien moet ik mijn bestelling aanpassen
![]()
Heb nu die sb3k oid remblokken gevraagd en voor en achter gewoon stalen remleidingen gezegd. Maar welke ze nu derop gaan zetten weet ik niet exact
Jah, doorzichtig staal VMBOér.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Huh? Zodat je de bubbeltjes erin kan zien ofzo?Vertel meer, misschien moet ik mijn bestelling aanpassen
![]()
Heb nu die sb3k oid remblokken gevraagd en voor en achter gewoon stalen remleidingen gezegd. Maar welke ze nu derop gaan zetten weet ik niet exact
Pakking moet goed zitten, niet te hard vastdraaien, that's all.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dynamodeksel (geen carter) en koppelingshendel zijn on the way
nu nog ergens spiegels bestellen en kuip laten spuiten...
is het heel lastig voor een leek om dat deksel te vervangenof moet ik ergens rekening mee houden
Waarom geen nieuwe pakkingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter geen nieuwe pakking kopen danen moet ie op moment worden vastgedraaid?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom geen nieuwe pakkingals het rubber is niet, als het echt pakkingsmateriaal is wel, wisselen ze nog wel eens mee.
gewoon handvast dusquote:Momentsleutel is beter, maar hoeft niet perse.![]()
Altijd nieuwe pakking gebruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:bedoelde juist wel een nieuwe pakking kopen
En niet meer dan dat, door de hitte zet het metaal nog uit en draai je hem te vast dan kan ie scheuren.quote:gewoon handvast dus
pakking zou ik zeker wel nieuw doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter geen nieuwe pakking kopen danen moet ie op moment worden vastgedraaid?
Zijkappen er gewoon afhalen, vergeet die twee schroeven aan de onderkant niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, thx beideheb nog helemaal niet gekeken maar als de kuip eraf is kun je er zo bij toch
moet lukken denk ik
hij rijd geen SM hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pakking altijd vervangen is een dooddoener.![]()
Bij de CR zit bij het koppelingsdeksel zelfs een rubberenpakking die direct in "nieuwe" staat is zodra je hem verwijdert. Indien het een nog oudere motor is kan het zijn dat die dingen verdroogt zijn idd.De KLX heeft een O-ring pakking bij het oliefilter die je eigenlijk nooit hoeft te vervangen.
![]()
Ik weet het maar hoe vaak hebben mensen niet zoiets van "laat maar zitten"? Dingen kosten hoogstens 20,- (koppakking oid) en voor dat geld moet je gewoon geen risico lopen. O ringetjes of kleine pakking kost je maar een paar euro.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pakking altijd vervangen is een dooddoener.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij rijd geen SM hoorhij heeft een motor waar je wel meer KM mee kan rijden
![]()
![]()
Dat wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet het maar hoe vaak hebben mensen niet zoiets van "laat maar zitten"? Dingen kosten hoogstens 20,- (koppakking oid) en voor dat geld moet je gewoon geen risico lopen. O ringetjes of kleine pakking kost je maar een paar euro.
Ik heb inmiddels 18 mapjes met meetingsquote:Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! guldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
En niet eens lelâk.![]()
Zag een remmenontluchter voor 26,95 39,95 die ik wel wil hebben.![]()
[afbeelding]
En nog zat andere goodie's.![]()
![]()
Edit: zouden ze er voor de foto appelsap in gedaan hebben?![]()
Maar zo'n apparaat is wel kicken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Makster het volgende:
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! gulden![]()
![]()
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten hehquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar zo'n apparaat is wel kicken.![]()
En maar 39,95 euro.![]()
![]()
![]()
Wat gebeurt er eigenlijk met die stofzuiger.En de druk is toch anders lijkt mij.
![]()
Melding van de rubberplaatjes gezien?![]()
![]()
Moet eens retesnel een creditcard.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, als je gaat bestellen doe deze pls pour moi
helm wil ik toch liever passen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Makster het volgende:
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten heh
Maar daar gebeurd niks mee want die vloeistof zakt in de fles
quote:Geen melding gezien, zijn ze in orde![]()
![]()
Wil hem eigenlijk niet, maar het internationale betalingsverkeer is nog erg ouderwets.quote:
vanavond dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook niet nee...es kijken of het via telebanking kan met een buitenlandse betaling...
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.quote:
heb het gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
Vage symbol die Mercy gastquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Alla Makster 3 keer onder elkeer.![]()
Vage gast die Mercy Symbol.![]()
Is weer eens wat anders dan granate met karakterquote:
rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
nou, fiks ff die cc danquote:Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Probleem is mede dat Louis er toen 3-4 weken over deed voordat er een rekening kwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhh![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
Ik doe hem als ik ga ook wel om, toch wel fijn om niet je rug te breken na je eerste wheelyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
Makster in je hok.![]()
![]()
Ssssssssssssssssssssttt.
En ja snel optrekken met de CR is zo makkelijk nog niet.
In een fractie van een seconde klap je achterover.
Maar ik neem mijn rugprotector mee.![]()
Welnee, 50% kans op geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het weer echt zo slecht danbij regen pas ik
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geil
VFR : 225 kilo iets van 100 pk en bejaard
Categorie geilhied win je het zo ie zo, voor de rest gaat het misschien toch wel lastig worden
Ik race helemaal niks, zeker niet met die weersverwachting
Mocht de verwachting kut zijn dan ben ik denk ik van plan om zaterdag al te beginnen met het slopen van de KLX. Kan ff niet snel genoeg gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
En die CR heeft wel een koe van een bestuurder die bijna 100 kilo weegt.![]()
![]()
Maar ja blijft nog 110 kilo winst.![]()
Edit: VFR met bestuurder 0,3125 controleerbare pk's per kilo, CR met bestuurder 0,35 oncontroleerbare pk's per kilo.![]()
das waar, vanochtend hadden ze het over 22 graden voor vrijdagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welnee, 50% kans op geen regen.![]()
En het is pas dinsdag, dus de voorspelling is zo veranderlijk als onze politici wel of niet aan het roer.![]()
ach, als jij je nou lekker voelt bij SMquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
SM geeft mij een goed gevoel (beter leest een buitenstaander dit niet![]()
)
Vandaag is het goed te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das waar, vanochtend hadden ze het over 22 graden voor vrijdagkan goedkomen dus
Interpretatie bedoel je? Of je vriendin die jaloers wordt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
SM geeft mij een goed gevoel (beter leest een buitenstaander dit niet![]()
)
Ach ja, maar alle lekkere dingen zijn een beetje verbeelding toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
Trouwens nog die KTM op MF gezien die carbon stickers had:? Zag er best ok uit, maarja nep carbon is zo ja, nep zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach, als jij je nou lekker voelt bij SM![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[[url=http://img52.echo.cx/img52/4774/p1010006boeie5kp.th.jpg]afbeelding][/URL]
gelukkig geldt dit voor iedereenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
Wordt apart gezet om zijn prestatie's op te schroeven.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig geldt dit voor iedereenpoepprocedures en poepinterne controles in het engels allemaal
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gelukkig nu wel poepgenoeg tijd om lekkah te fokkuh
![]()
![]()
Sommige garages rekenen verse olie maar voeren niets uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef Youssef het volgende:OP mag wat mij betreft ook weleens geupdate worden. Gewoon ander tekstje en wijzigingen toevoegen. Eventueel icm de databeest voor foto's
![]()
Hmm, volgens mij hebben ze bij Gilex de oude olie vermengd met de olie die ik ze heb meegegeven omdat het niet genoeg was (dacht ik)Of blijft er volgens jullie wel genoeg vuil olie in dat ding zitten dat het een beetje verkleurd de verse olie?
![]()
Straks maar even vragen, ben alleen langs geweest om te kijken.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommige garages [waarvan er helaas toch teveel van zijn] rekenen verse olie maar voeren niets uit.![]()
ligt volgens mij ook aan de slijtage die een motor opgelopen heeft,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
En last but not least: is normaal bij een aantal jaren oude motor dat het vrij snel zwart is.
Zeker bij heavvy used ones.![]()
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ligt volgens mij ook aan de slijtage die een motor opgelopen heeft,![]()
Nieuwe sliders is geen gezicht in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
Toch jammer dat je altijd vaak het gevoel heb dat je een dealer gewoon niet kan vertrouwen.![]()
Ik ga rijden en mijn sliders testen![]()
Weet jij alles van hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja mits de opponenten aan elkaar gewaagd zijn![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet jij alles van he
Word soms nog gillend wakker van die sprintjes die je tegen mij hield
Op de snelweg met 100 / 120 km/h nog wel. Helemaal kansloosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:04 schreef bwt het volgende:
HAHAHAHHA, sprintjes trekken met 23 kw
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
jij was een makkie met je 23.2 KW [afbeelding]
je heb een Wrak gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
kende hem stiekum al
Wou net ff snel mijn koplample vervangen, koplampje vond van nietschroefje verrot, krijg hem er niet uit en elke keer extra dat ik probeer verdwijnt de kruiskop-vorm meer en meer. Straks even mijn paps om raad vragen want ik wil niet dat er straks helemaal geen schroevendraaier op past
en misschien dat jullie ook nog een ideetje hebben
kloteroest
eerst even avondete
Zo eten is ook weer binnenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
kende hem stiekum al
Wou net ff snel mijn koplample vervangen, koplampje vond van nietschroefje verrot, krijg hem er niet uit en elke keer extra dat ik probeer verdwijnt de kruiskop-vorm meer en meer. Straks even mijn paps om raad vragen want ik wil niet dat er straks helemaal geen schroevendraaier op past
en misschien dat jullie ook nog een ideetje hebben
kloteroest
eerst even avondete
Kruipolie heeft er op in kunnen werken sinds de post dat ik erom vroeg en met wat heen en weer gedraai en hard drukken is het dan toch geluktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo eten is ook weer binnen
Geen tips dan beter je best doen, is de schroef helemaal dol dan uitboren.![]()
Maar is minder lastig dan het lijkt hoor![]()
Blijft toch een engelsman hehquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
Zo ben weer opgeknaptvanmiddag nog een paar uurtjes liggen slapen en heb er nog wel last van maar het gaat.
Kwam via eea belgische site ergens terecht waar je freebets kon winnen, direct even de antwoorden opgesnort en heb weer 5,- staan op tennis morgen.![]()
Het gokken lag even stil maar met die freebets weer aangewakkert.Eens kijken wat mijn saldo morgen is.
![]()
Nah gokken is voor iedereen leuk, zeker als het je zelf geen geld kost.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Blijft toch een engelsman heh
Wat had je:? En owja , ik moet je hond ff lenen. Of beter, ik moet die false hond ff leasen![]()
![]()
Ik heb absoluut niks met gokken, naja gokke in de zin van geld inzetten enzo. Een relatie aangaan met die KLX is opzich ook een aardige gok geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nah gokken is voor iedereen leuk, zeker als het je zelf geen geld kost.(je moet alleen wat vraagjes invullen en daar verdien je 5x 1,- aan freebets mee, toch snel verdiend in 15 minuten
)
Anders haal je zelf een Stafford in huis?Gewoon niet socialiseren, veel binnenhouden en niks mee doen in zijn puptijd, gegarandeert dat het dan mis loopt met die keffer van boven.
![]()
![]()
wat heb jij voor enge plannen in gedachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
En owja , ik moet je hond ff lenen. Of beter, ik moet die false hond ff leasen![]()
![]()
Zelf heb ik er ook niet echt veel mee, is gewoon leuk tijdverdrijf waarmee je ook nog wat verdient.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Ik heb absoluut niks met gokken, naja gokke in de zin van geld inzetten enzo. Een relatie aangaan met die KLX is opzich ook een aardige gok geweest![]()
Stafford zonder SB zou ik niet doen, daar lijken ze teveel op pitbulls voor en dat vind de harde hand niet zo leuk.quote:Goeie Tip, ken je nog een illegaal adresje voor een stafford zonder stamboom, liefst een witte met van die mooie rooie albino oogies![]()
En als het kan eentje die verwaarloosd is dat door een wannebee usher gangasta negert met bling bling om de hals![]()
![]()
Nee hoor dat mag ook hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
wat heb jij voor enge plannen in gedachten![]()
Of kan dat alleen in besloten kring besproken worden![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee hoor dat mag ook hier.
Dit is het plan:
1 ik ga die hond halen en geef hem 3 dagen alleen water
2 Vervolgens ga ik naar boven en laat de stafford los bij die GRIEBUS HOERE KUT TERING VUILNISBAK SCHURFT MIETUH HOND
3 Dan is het plan dat die Stofford die schurft hond de strot doorbijt
4 ik loop met de Stofford naar buiten en laat hem alle kleine irritante (voornamelijk tering turkies) mensenkinderen aanvallen
5 vervolgens ga ik weer naar binnen en geef ik hem een knuffel
Das een beetje het plan![]()
![]()
Vergeet hem ondertussen niet aan te moedigen en vantevoren even flink op te fokken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee hoor dat mag ook hier.
Dit is het plan:
1 ik ga die hond halen en geef hem 3 dagen alleen water
2 Vervolgens ga ik naar boven en laat de stafford los bij die GRIEBUS HOERE KUT TERING VUILNISBAK SCHURFT MIETUH HOND
3 Dan is het plan dat die Stofford die schurft hond de strot doorbijt
4 ik loop met de Stofford naar buiten en laat hem alle kleine irritante (voornamelijk tering turkies) mensenkinderen aanvallen
5 vervolgens ga ik weer naar binnen en geef ik hem een knuffel
Das een beetje het plan![]()
![]()
Ze is er niet als ik thuis ben en dan blaft dat beest, als zij thuis komt ben ik wegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vergeet hem ondertussen niet aan te moedigen en vantevoren even flink op te fokken.![]()
Nah geen goed plan, al eens gepraat met je buren hierover?
Gebruik ze dan ook eens een keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
Maar ik heb de post-it voor op de deur klaar liggen![]()
Wereld verbeteraar, die hond kan er alles aan doen en dat wijf moet ook oppleuren ZOquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gebruik ze dan ook eens een keer.
Beter goed overleggen dan ruzie gaan zoeken.Zij kan er niks aan doen en de hond ook niet want die weet niet dat ie fout zit. Je hebt talloze oplossingen voor dit soort problemen en het lijkt me sterk dat ze dat niet eerst wil proberen.
Gebruikt ie mooi jouw sexy knie als voorbeeld in dat topicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHAHAHA zal wel de enige zijn die dit nu pas zie maar goed, ik wil het niet voor mezelf houden![]()
![]()
![]()
Lim op zijn best
En ook mijn poot gebruiken heh![]()
![]()
Picsquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHAHAHA zal wel de enige zijn die dit nu pas zie maar goed, ik wil het niet voor mezelf houden![]()
![]()
![]()
Lim op zijn best
![]()
Hmm, praten. Bedoel je daarmee dat ze zelf de keuze kan krijgen of dat hondje aan een lang touwtje wordt geslingerd, doodgebeten door dat lieve hondje van je of simpelweg brun out op dat buikjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vergeet hem ondertussen niet aan te moedigen en vantevoren even flink op te fokken.![]()
Nah geen goed plan, al eens gepraat met je buren hierover?
spuiter is vanavond al geweest om hem te bekijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
PicsMaar waarom ga je niet gewoon beschadigd rondrijden, of ga je nu al de kappen ergens droppen.
![]()
Ja, alleen blijkbaar is de woonstichting vergeten te melden dat er een authistische hond boven me woontquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, praten. Bedoel je daarmee dat ze zelf de keuze kan krijgen of dat hondje aan een lang touwtje wordt geslingerd, doodgebeten door dat lieve hondje van je of simpelweg brun out op dat buikje
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Lim op zijn best
![]()
Ach je moet je even verplaatsen in een ander en dan is het heel logisch ineens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Wereld verbeteraar, die hond kan er alles aan doen en dat wijf moet ook oppleuren ZO![]()
Nou Lars Guis, welke taktiek stelt u voor. Wel mooi als een de deur helemaal vol kan plakken met een plan-van-aanpak![]()
![]()
![]()
Als het een echte authist zou zijn dan doet ie zijn bek niet open.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Ja, alleen blijkbaar is de woonstichting vergeten te melden dat er een authistische hond boven me woont
Ik denk dat ze wat anders mankeren want authisten vallen doorgaans niet onder debielen, sommigen zijn zelfs zeer slim en de doorsnee authist doet qua intelligentie niet onder voor "normale" mensen.quote:Tegenover mijn huis wonen serieus 15 authisten, wel lachen die debielen. Eentje heb nu ontdenkt dat ie ondanks dat ie doof is best hardcore kan luisteren als hij de volumeknop maar op 85 zet ofzo![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Aha, jij bent dus ook zo een teringlijer met een continu blaffende hond in huisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach je moet je even verplaatsen in een ander en dan is het heel logisch ineens.![]()
Jij spreekt haar niet dus zij weet niks van een "probleem". Die hond kan er niks aan doen want het gedrag wordt niet bestraft maar juist beloond. (ze komt vanzelf weer thuis en dat zal zijn insteek zijn)
Ga gewoon eens met haar praten (hang gewoon even een postit op de deur met je telnummer) en overleg het eens als volwassen mensen.Misschien is het gewoon nog een jonkie en die hebben daar meer last van dan volwassen dieren. Onze hond doet het ook maar dat komt omdat de oudste hem constant zit uit te dagen.
(hoewel het bij ons niet problematisch is)
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik denk dat ze wat anders mankeren want authisten vallen doorgaans niet onder debielen, sommigen zijn zelfs zeer slim en de doorsnee authist doet qua intelligentie niet onder voor "normale" mensen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Aha, jij bent dus ook zo een teringlijer met een continu blaffende hond in huis![]()
![]()
Meneer Dr. Phil Lars Guis, die hond is geen puppie, die hond is gay, nee nu ff serieus ik kan het wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook een paarin FokMC.![]()
Was het dus maar een echte authistquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het een echte authist zou zijn dan doet ie zijn bek niet open.
[..]
Ik denk dat ze wat anders mankeren want authisten vallen doorgaans niet onder debielen, sommigen zijn zelfs zeer slim en de doorsnee authist doet qua intelligentie niet onder voor "normale" mensen.
Als ie gespoten is is het toch weer in ordequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krijg 2 mails binnen, zuur:
1: dat meisje wil langskomen om te kijken![]()
2: zx6r model 2000 zonder nieuwe banden en demper is bereid te zakken met zijn prijs![]()
poepzooi![]()
beterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
Als ie gespoten is is het toch weer in ordeOf misschien wel beter
maar zal ik haar er niet mee afschrikken als ik vertel dat ik een glijer heb gemaaktquote:Hoeft geen probleem te zijn toch, wel een kut moment om neer te gaan![]()
Tja das ff de vraag heh, of niks zeggen en het kijken een week uitstellen en een deal sluiten. Of eerlijk zijn, zeggen dat het gerepareerd word en hopen op een deal. Ik zou het ook niet weten, mijn hart zegt eerlijk zijn, mijn verstand zegt liegenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterrechts zat namelijk ook een niet zo netjes opgelapte schade die hij natuurlijk wel mooi maakt.
[..]
maar zal ik haar er niet mee afschrikken als ik vertel dat ik een glijer heb gemaaktwat zouden jullie doen
??
same herequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:56 schreef Makster het volgende:
mijn hart zegt eerlijk zijn, mijn verstand zegt liegen![]()
![]()
hart: eensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
Zelf zou ik nooit liegen daarover en ik vind het zelf ook behoorlijk kut met peren wanneer een eigenaar niet gewoon alles eerlijk kan overleggen en laten zien en met duidelijke verhalen komt
alles is welkomquote:
Ook eens isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
Zelf zou ik nooit liegen daarover en ik vind het zelf ook behoorlijk kut met peren wanneer een eigenaar niet gewoon alles eerlijk kan overleggen en laten zien en met duidelijke verhalen komt
Mijn motor draait nu trouwens op & top.Verse olie, nieuwe koppeling en een ervaring rijker
Donderdag nog geweldige remmen erbij en wie weet wat nog meer.
Nog een kleine/grote beurt erna om de carbs te laten synchroniseren en eventueel balhoofdlagers vervangen. Dan is de motor klaar
Damn, had ooit 80 euro op een Iridium dubble bubble ruitje geboden op MF, was er een klootzak die wel 100 euro er voor gaf![]()
damnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
Mijn motor draait nu trouwens op & top.Verse olie, nieuwe koppeling en een ervaring rijker
Donderdag nog geweldige remmen erbij en wie weet wat nog meer.
Nog een kleine/grote beurt erna om de carbs te laten synchroniseren en eventueel balhoofdlagers vervangen. Dan is de motor klaar
hij wilt er wel errug graag vanaf, zeiden we laatst ook alquote:Hoi OPM,
Ik zag op MF dat je nog steeds je motor tekoop hebt, ik weet niet of
je nog intresse in mijn motor hebt maar ik denk dat we misschien wel
tot een overeenkomst kunnen komen bij inruil van jou motor. Je had me
een vraag gesteld op MF waarom ik hem zo snel weg doe, ik wil je nog
wel even toelichten waarom. Ik zit nog gewoon op school en ik volg
een verkort opleidingstraject en daardoor moet ik nu op stage en dat
zou eigenlijk in nederland zijn. Maar ik heb via via een opdracht
gekregen in Frankrijk en daar zal ik om de twee weken heen moeten
voor deze opdracht, en ik heb dus een autotje nodig. Dit is de reden
van verkoop want een duure motor en een auto dat lukt niet. Dus ik
wil eigenlijk iets goedkopers om mee te rijden dan kan een auto erbij
nemen.
Jij had wel intresse zo in mijn motor zonder andere banden en ik wil
eigenlijk ook wel die van jou hebben dan mag je de opties los
verkopen want daar was ook nog al wat intresse in en bij mij is de
demper er inmiddels af dus we kunnen wel iets meer met de prijs gaan
doen.
Laat maar weten of je hier intresse in hebt.
mvg >knip<
Mjah, balhoofdlagers vervagen + kromme rem zijn eigenlijk de kosten he. De rest is onderhoud/pimp/ beginnersfoutjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnuiteindelijk toch een dure motor geweest dan
4800 euro dacht ik plus alles wat je daarna nog moest doen
![]()
zo blij als een apetietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:18 schreef Youssef het volgende:
Mjah, balhoofdlagers vervagen + kromme rem zijn eigenlijk de kosten he. De rest is onderhoud/pimp/ beginnersfoutjes![]()
Maar praat me er verder niet over
![]()
Zoals Lars zegt... gebeurd is gebeurd, ben er rete blij mee toch?
Vond zijn reden in het topic al een beetje raar. Zegt dat ie niet een dure motor erbij kan hebben, maar zegt niet dat ie het prijsverschil tussen jouw motor en zijn motor nodig heeft. En naar mijn idee maakt het geen hol uit of je nu een zx6r of een zxr400 hebt, kwa onderhoud zullen de kosten echt niet worden gedrukt door een zxr400...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog even die mail van die gast van MF:
[..]
hij wilt er wel errug graag vanaf, zeiden we laatst ook almaar goed...
quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, even leuk bezig geweest(lijkt wel een klusavondje OPM
) en de ketting van de CR nagekeken op het aantal schakels om een nieuwe te kunnen bestellen, de 2 bokjes in elkaar gezet, voortandwiel van de KLX verwijdert -want ik dacht wel een oude van de CR met 1 tandje meer te kunnen plaatsen die ik in de schuur gevonden had
samen met wat andere spulletjes die bij de motor zaten (tel nog een koppelingshandle, die had ik dus niet hoeven kopen
en een grotere sproeier) , maar het het hart is daar iets kleiner van bleek.
Affijn, onderdelen met remmenreiniger schoon gemaakt en alles terug gebouwd. Situatie met de KLX 0% verder van wat ik dacht te versieren, maar wel weer meer knowledge over de ketting, tandwielen en montage.
![]()
En waarom gebruiken motorzaken amper kopervetgoud spul blijkt maar weer, alle boutjes en moertjes lopen weer lekker soepel.
En er zijn vooral veel foto's, ga ze nu ff kleiner maken.![]()
Ik heb maar 5 vragen daarvan gemaakt... van de 25quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
joes, was wiskunde nou echt zo moeilijkhoorde net iets op de radio over wiskunde vwo...
lag dat aan jou of aan het examen? klagen over een examen terwijl de opgaven gewoon over de stof gaat is not donequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
Ik heb maar 5 vragen daarvan gemaakt... van de 25![]()
Was rond 15:00 vertrokken en we hadden tot 16:30
Helaas had ik te weinig kennis in pacht om er wat nuttigs van te maken
daar zitten de echte motorrijdersquote:PepijnWasdanou, op MF eerst posten
SMquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef Youssef het volgende:
Bovendien zou ik _nooit_ van mijn leven die, ja vooral díe mooie groene, zx6r ruilen voor jouw zxr400. Prestatie, vermogen, looks...Dus misschien is er idd wat met die motor
![]()
Maarja, er zijn er ook bij die naar een SM overstappen en misschien is er wel helemaal geen drol aan de hand met die motor
Ik klaag niet, ik heb de hele dag motor zitten rijdenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lag dat aan jou of aan het examen? klagen over een examen terwijl de opgaven gewoon over de stof gaat is not done
5 is niet veel, maar je bent gegaan en dat tekend voor je karakterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 vragen daarvan gemaakt... van de 25![]()
Was rond 15:00 vertrokken en we hadden tot 16:30
Helaas had ik te weinig kennis in pacht om er wat nuttigs van te maken
![]()
PepijnWasdanou, op MF eerst posten
had het ook niet over jouquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef Youssef het volgende:
Ik klaag niet, ik heb de hele dag motor zitten rijdenHou me niet eens met die onzin bezig. Scholieren... watjes
Master pornoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check deze
[[url=http://images.speurders.nl/images/77/7782/7782546_1.jpg]afbeelding][afbeelding][/url]
mocht de mijne weg zijn![]()
handelaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check deze
[[url=http://images.speurders.nl/images/77/7782/7782546_1.jpg]afbeelding][afbeelding][/url]
Beter koop je die alvast voor erbijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |