Beerens ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beerens heeft een zwartestaan
[afbeelding]
Inderdaad ja, die naait mensen toch ofzoquote:
Ja meld dan even de tijd die je wil vertrekken, mag je ook meteen de begintijd melden.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en toch zal ik op tijd weg moeten
Had je daar al geen nare ervaring meequote:
ik ga uiterlijk 14.00 uur weg...dus als we om 10.00 uur ofzo kunnen beginnen dan ga ik gewoon halverwege de meeting naar huisquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef Youssef het volgende:
Ja meld dan even de tijd die je wil vertrekken, mag je ook meteen de begintijd melden.![]()
motor verbruikte veel olie en dat heeft ie opgelost, ja toen ik hem terug kreeg lekte hij bij het kleppendeksel maar ook dat heeft ie opgelostquote:
quote:
echt superfietsen die sm'squote:Makster dat klinkt goed dat jij ook je poten brand.![]()
Een hele geruststelling.
Heb nog steeds een flink diepe schaafwond op mijn rechterbeen, en die gaat me daar toch een partij irriteren op de KLX, en als ik langzaam achter auto's aanrijd dan steek ik mijn been dus naar voren om het onderste gedeelte uit de rijwind van de radiator/uitlaatbocht te halen.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga uiterlijk 14.00 uur weg...dus als we om 10.00 uur ofzo kunnen beginnen dan ga ik gewoon halverwege de meeting naar huis
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik heb nu toch een opzittende verzekering
quote:echt superfietsen die sm's![]()
![]()
Ik slaap wel tot kwart voor 10 uit danquote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Wel vroeg
Dat wordt niet slapen na het werk, maar mij best
ik heb maar 1 woord voor je: kopuhhh!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Die hard terrein fietsen, zonder startmotor, knipperlichten, remlicht, dashbord, en een gratiz beenverwarming. Is het niet uit te houden gewoon af en toe.
![]()
Ben wel blij dat het nog een beetje waaide de afgelopen week.![]()
![]()
eenszzzquote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
En de spot waar we naar toe gaan moeten we niet meer noemen vanaf nu.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb maar 1 woord voor je: kopuhhh!!!
![]()
Op alle alinea's:quote:Op maandag 30 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik slaap wel tot kwart voor 10 uit danen niet binnenkomen als ik nog onder de douche sta.
![]()
Maar we moeten de tijd even democratisch overeenkomen.
Ik vind 10:00 bestwie stemt voor, wie tegen met een alternatieve tijd?
En de spot waar we naar toe gaan moeten we niet meer noemen vanaf nu.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Ook mooi, sta ik vrijdag met 30 graden in de zon te zweten in het leer voor een dichte spoorboom. Ik denk zet de KLX ff uit, normaal is het 1 trap en lopen en ja hoor. Sta 10 minuten te trappen op een doorgaande weg met open spoorbomen en 30 graden. In mijn pak was het ondertussen al 50 graden ofzo
Dat was 1952quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Maar ruk weer is zoooooo winter 1948![]()
kk als het geen mooi weer wordt
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde de topictitel al de .. meet meegeven, maar ik dacht laat ik dat maar niet doen.![]()
![]()
Wilde net 5 minutengeleden beginnen aan het beroepsschrijft voor die bekeuring
maar de uiterste ontvangsdatum voor de officier van justitie is 23 juni, dus het kan nog 3 weken wachten.
![]()
Beter neem ik nog wat relaxte minuten en een goede nachtrust, enigzins op tijd.![]()
[..]
![]()
![]()
De mijne starte ook lastiger nadat ik het stationair toerental lager en netjes had afgesteld. Nu dus maar weer omhoog gedaan.![]()
Start ook altijd met 1 trap.Soms 2.
En ik heb al 2 keer in zijn versnelling aangetrapt, erg grappig als je van de standaard aflazert en je de motor nog net overeind kan houden.![]()
![]()
De ene keer was notabene onder het oog van publiek op de Maasvlaktede andere keer in het fietsenhok op de zaak, waarna ik vastzat met de noppen in het rek.
![]()
![]()
Maar ja heb het nu voor de rest van mijn leven wel afgeleerd, is allemaal alweer weken geleden.![]()
Winter 1948quote:Op maandag 30 mei 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Ja, er gaan 2 KLX'en mee en de SS'ers gaan toekijken hoe die gaan stuntelen![]()
Maar ruk weer is zoooooo winter 1948![]()
kk als het geen mooi weer wordt
Goed plan inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zal wel met de CR gaan schat ik hoor, tenzij die zaterdag niet ff goed komt.![]()
Is ook leuker voor Mark, even wisselen enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |