Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gister is ex langsgeweest...helemaal vergeten na te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:59 schreef Youssef het volgende:
Plis plaats hier wat verwijzingen naar zijn laatste postsHeb ik weer wat te lezen.
![]()
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:00 schreef hollander172 het volgende:
Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, hij stopt met posten. Zijn wat vervelende dingen gebeurd en hij heeft er niet zo'n zin meer in. Alleen vergat hij nog even hier afscheid te nemen.
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
ik weet niet wat zij wilt, volgens mij zij zelf ook niet helemaal...blijft allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!
![]()
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
Doet die gele vlek van hem het al eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft iets te maken metprincipes
!
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.
Bij mij was de oorzaak een ander...........Als je al een tijdje in een relatie zit is het natuurlijk niet meer zoals in het begin, dingen versloffen een beetje en als er dan iemand "ineens" interesse heeft, heel origineel uit de hoek komt en alle aandacht en tijd kan geven dan wordt het wel heel lastig.
Oneerlijke concurrentie eigenlijk maar wat doe je er aan?
Zelf vast ook wel wat steekjes laten vallen maar welke weet ik tot op heden nog steeds niet.
![]()
zit aan de zijkant van de knie bij onsquote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Nee, zo lever ik het in als opdrachtgever bij moeders.Maar ik vroeg me af of de positie van dat ding ongeveer goed is
![]()
Principes.........quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken metprincipes
!
Ambtenarenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jullie zijn lekker op gang zo in de ochtend![]()
Ontrouw was bij mij ook het probleem niet, principes zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...
dam'n was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef Youssef het volgende:
[..]Dat was uit een reclame
Ik eet nooit bij de Mc, laat staan dat mijn vader daar gaat werken
Maar ik kan dat ding natuurlijk wel een keer mee in mijn achterzak nemen als je hem nodig heb
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ambtenaren
Zaterdag Fok down, eventueel alvast vrijdag avond duidelijke afspraken over de meet![]()
Ga ik nu Sabra bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |