Ik heb inmiddels 18 mapjes met meetingsquote:Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! guldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
En niet eens lelâk.![]()
Zag een remmenontluchter voor 26,95 39,95 die ik wel wil hebben.![]()
[afbeelding]
En nog zat andere goodie's.![]()
![]()
Edit: zouden ze er voor de foto appelsap in gedaan hebben?![]()
Maar zo'n apparaat is wel kicken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Makster het volgende:
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! gulden![]()
![]()
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten hehquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar zo'n apparaat is wel kicken.![]()
En maar 39,95 euro.![]()
![]()
![]()
Wat gebeurt er eigenlijk met die stofzuiger.En de druk is toch anders lijkt mij.
![]()
Melding van de rubberplaatjes gezien?![]()
![]()
Moet eens retesnel een creditcard.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, als je gaat bestellen doe deze pls pour moi
helm wil ik toch liever passen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Makster het volgende:
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten heh
Maar daar gebeurd niks mee want die vloeistof zakt in de fles
quote:Geen melding gezien, zijn ze in orde![]()
![]()
Wil hem eigenlijk niet, maar het internationale betalingsverkeer is nog erg ouderwets.quote:
vanavond dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook niet nee...es kijken of het via telebanking kan met een buitenlandse betaling...
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.quote:
heb het gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |