Vage symbol die Mercy gastquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Alla Makster 3 keer onder elkeer.![]()
Vage gast die Mercy Symbol.![]()
Is weer eens wat anders dan granate met karakterquote:
rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
nou, fiks ff die cc danquote:Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Probleem is mede dat Louis er toen 3-4 weken over deed voordat er een rekening kwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhh![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
Ik doe hem als ik ga ook wel om, toch wel fijn om niet je rug te breken na je eerste wheelyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
Makster in je hok.![]()
![]()
Ssssssssssssssssssssttt.
En ja snel optrekken met de CR is zo makkelijk nog niet.
In een fractie van een seconde klap je achterover.
Maar ik neem mijn rugprotector mee.![]()
Welnee, 50% kans op geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het weer echt zo slecht danbij regen pas ik
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geil
VFR : 225 kilo iets van 100 pk en bejaard
Categorie geilhied win je het zo ie zo, voor de rest gaat het misschien toch wel lastig worden
Ik race helemaal niks, zeker niet met die weersverwachting
Mocht de verwachting kut zijn dan ben ik denk ik van plan om zaterdag al te beginnen met het slopen van de KLX. Kan ff niet snel genoeg gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
En die CR heeft wel een koe van een bestuurder die bijna 100 kilo weegt.![]()
![]()
Maar ja blijft nog 110 kilo winst.![]()
Edit: VFR met bestuurder 0,3125 controleerbare pk's per kilo, CR met bestuurder 0,35 oncontroleerbare pk's per kilo.![]()
das waar, vanochtend hadden ze het over 22 graden voor vrijdagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welnee, 50% kans op geen regen.![]()
En het is pas dinsdag, dus de voorspelling is zo veranderlijk als onze politici wel of niet aan het roer.![]()
ach, als jij je nou lekker voelt bij SMquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
SM geeft mij een goed gevoel (beter leest een buitenstaander dit niet![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |