Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gister is ex langsgeweest...helemaal vergeten na te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:59 schreef Youssef het volgende:
Plis plaats hier wat verwijzingen naar zijn laatste postsHeb ik weer wat te lezen.
![]()
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:00 schreef hollander172 het volgende:
Gaat dus helemaal niet meer goedkomen tussen jullie?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope, hij stopt met posten. Zijn wat vervelende dingen gebeurd en hij heeft er niet zo'n zin meer in. Alleen vergat hij nog even hier afscheid te nemen.
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
ik weet niet wat zij wilt, volgens mij zij zelf ook niet helemaal...blijft allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Denk wel heel goed na over wat je uiteindelijk gaat doen!
![]()
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee...ze twijfelde al vanaf het begin over haar beslissing maar nu zijn we ruim 2 weken verder en dan begin je het pas goed te merken...
Doet die gele vlek van hem het al eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft iets te maken metprincipes
!
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik voel iig met je mee, zelf ook een keer zo'n "patstelling" gehad, wel, niet, wel, niet, gek wordt je er van.
Bij mij was de oorzaak een ander...........Als je al een tijdje in een relatie zit is het natuurlijk niet meer zoals in het begin, dingen versloffen een beetje en als er dan iemand "ineens" interesse heeft, heel origineel uit de hoek komt en alle aandacht en tijd kan geven dan wordt het wel heel lastig.
Oneerlijke concurrentie eigenlijk maar wat doe je er aan?
Zelf vast ook wel wat steekjes laten vallen maar welke weet ik tot op heden nog steeds niet.
![]()
zit aan de zijkant van de knie bij onsquote:Op maandag 30 mei 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
Nee, zo lever ik het in als opdrachtgever bij moeders.Maar ik vroeg me af of de positie van dat ding ongeveer goed is
![]()
Principes.........quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken metprincipes
!
Ambtenarenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jullie zijn lekker op gang zo in de ochtend![]()
Ontrouw was bij mij ook het probleem niet, principes zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx, bij ons gelukkig geen sprake van een ander...wat dat betreft zijn we allebei wel erg trouw. maar met name het versloffen is erg herkenbaar...
dam'n was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:50 schreef Youssef het volgende:
[..]Dat was uit een reclame
Ik eet nooit bij de Mc, laat staan dat mijn vader daar gaat werken
Maar ik kan dat ding natuurlijk wel een keer mee in mijn achterzak nemen als je hem nodig heb
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ambtenaren
Zaterdag Fok down, eventueel alvast vrijdag avond duidelijke afspraken over de meet![]()
Ga ik nu Sabra bellen
Het kan ook zijn dat ze het juist moeilijk vind om het te zeggen, dat ze denkt dat als zij zich duidelijk uitspreekt het jou nog meer pijn doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet niet wat zij wilt, volgens mij zij zelf ook niet helemaal...blijft allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Doet die gele vlek van hem het al eigenlijk?
![]()
Mss komt hij al lurkende nog wel eens op een meet langs als die kanarie het weer doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Stinkie!!!!!!!!!!! Laat ons niet in de steek!!!!!!!!!!!!!![]()
Wat zijn dat voor actie's.![]()
![]()
![]()
Damn, jij bent vaak bij Sabraquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabra![]()
![]()
gezellig samen bandjes oproken daar voor de deur![]()
En mede gezien je ondertitel heeft hij een zuidelijk temperament.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mss komt hij al lurkende nog wel eens op een meet langs als die kanarie het weer doet.
Hij werkt altijd zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Spreek zaterdag af dan ben ik ook bij sabra![]()
![]()
Dat bedrijf word schatrijk van mijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, jij bent vaak bij SabraMaar aniweg, ik ga donderdag denk ik langs. Zaterdag moet ik weer aan het werk
Overigens ga ik daarheen voor de sportremblokken + stalen remleidingen
Bandje laat ik liever nog een maandje erop zitten om mee 'te spelen en te roken'
ipv mijn koppeling op te roken
![]()
Donderdag werk je zeker?
hij heeft er heel veel keuze in, normaal maakt ie zelf de leidingen op maat, maar de levering van materiaal was al weken niet in orde dus ging ie nu ergens anders bestellen, merk weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Huh? Zodat je de bubbeltjes erin kan zien ofzo?Vertel meer, misschien moet ik mijn bestelling aanpassen
![]()
Heb nu die sb3k oid remblokken gevraagd en voor en achter gewoon stalen remleidingen gezegd. Maar welke ze nu derop gaan zetten weet ik niet exact
Jah, doorzichtig staal VMBOér.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Youssef het volgende:
Huh? Zodat je de bubbeltjes erin kan zien ofzo?Vertel meer, misschien moet ik mijn bestelling aanpassen
![]()
Heb nu die sb3k oid remblokken gevraagd en voor en achter gewoon stalen remleidingen gezegd. Maar welke ze nu derop gaan zetten weet ik niet exact
Pakking moet goed zitten, niet te hard vastdraaien, that's all.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dynamodeksel (geen carter) en koppelingshendel zijn on the way
nu nog ergens spiegels bestellen en kuip laten spuiten...
is het heel lastig voor een leek om dat deksel te vervangenof moet ik ergens rekening mee houden
Waarom geen nieuwe pakkingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter geen nieuwe pakking kopen danen moet ie op moment worden vastgedraaid?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom geen nieuwe pakkingals het rubber is niet, als het echt pakkingsmateriaal is wel, wisselen ze nog wel eens mee.
gewoon handvast dusquote:Momentsleutel is beter, maar hoeft niet perse.![]()
Altijd nieuwe pakking gebruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:bedoelde juist wel een nieuwe pakking kopen
En niet meer dan dat, door de hitte zet het metaal nog uit en draai je hem te vast dan kan ie scheuren.quote:gewoon handvast dus
pakking zou ik zeker wel nieuw doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter geen nieuwe pakking kopen danen moet ie op moment worden vastgedraaid?
Zijkappen er gewoon afhalen, vergeet die twee schroeven aan de onderkant niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, thx beideheb nog helemaal niet gekeken maar als de kuip eraf is kun je er zo bij toch
moet lukken denk ik
hij rijd geen SM hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pakking altijd vervangen is een dooddoener.![]()
Bij de CR zit bij het koppelingsdeksel zelfs een rubberenpakking die direct in "nieuwe" staat is zodra je hem verwijdert. Indien het een nog oudere motor is kan het zijn dat die dingen verdroogt zijn idd.De KLX heeft een O-ring pakking bij het oliefilter die je eigenlijk nooit hoeft te vervangen.
![]()
Ik weet het maar hoe vaak hebben mensen niet zoiets van "laat maar zitten"? Dingen kosten hoogstens 20,- (koppakking oid) en voor dat geld moet je gewoon geen risico lopen. O ringetjes of kleine pakking kost je maar een paar euro.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pakking altijd vervangen is een dooddoener.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij rijd geen SM hoorhij heeft een motor waar je wel meer KM mee kan rijden
![]()
![]()
Dat wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet het maar hoe vaak hebben mensen niet zoiets van "laat maar zitten"? Dingen kosten hoogstens 20,- (koppakking oid) en voor dat geld moet je gewoon geen risico lopen. O ringetjes of kleine pakking kost je maar een paar euro.
Ik heb inmiddels 18 mapjes met meetingsquote:Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! guldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
En niet eens lelâk.![]()
Zag een remmenontluchter voor 26,95 39,95 die ik wel wil hebben.![]()
[afbeelding]
En nog zat andere goodie's.![]()
![]()
Edit: zouden ze er voor de foto appelsap in gedaan hebben?![]()
Maar zo'n apparaat is wel kicken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Makster het volgende:
Men pakke een colafles, men pakke een slangetie, men make een gaatie in de fles aan de zijkant. Met stopt slangetjes in gaat en slangetje op ontluchtingsnippel. Met pakt een stofzuiger, met pakt tape. Met zet slang op colafles en men zet stofzuiger aan, men wacht 2 minuten ofzo en men bespaart 80 !! gulden![]()
![]()
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten hehquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar zo'n apparaat is wel kicken.![]()
En maar 39,95 euro.![]()
![]()
![]()
Wat gebeurt er eigenlijk met die stofzuiger.En de druk is toch anders lijkt mij.
![]()
Melding van de rubberplaatjes gezien?![]()
![]()
Moet eens retesnel een creditcard.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, als je gaat bestellen doe deze pls pour moi
helm wil ik toch liever passen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Makster het volgende:
stofzuiger moet je wel optijd uitzetten heh
Maar daar gebeurd niks mee want die vloeistof zakt in de fles
quote:Geen melding gezien, zijn ze in orde![]()
![]()
Wil hem eigenlijk niet, maar het internationale betalingsverkeer is nog erg ouderwets.quote:
vanavond dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook niet nee...es kijken of het via telebanking kan met een buitenlandse betaling...
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.quote:
heb het gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
Vage symbol die Mercy gastquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Alla Makster 3 keer onder elkeer.![]()
Vage gast die Mercy Symbol.![]()
Is weer eens wat anders dan granate met karakterquote:
rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je de Postbank hebt dan kan je niet internationaal overmaken.![]()
nou, fiks ff die cc danquote:Bestelling is zo een maand onderwegmet creditcard heb je hem dezelfde week nog.
![]()
![]()
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrr vergeten gisteren Stapel op auto's te kijken, zou een SM special in zitten.
Probleem is mede dat Louis er toen 3-4 weken over deed voordat er een rekening kwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rabo en dat duurt idd 6 dagen minimaal voordat het erop staat...dan nog verzenden dus anderhalf week moet je wel op rekenen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijdens de lunch ging een collega vertellen over een of ander scootmobiel die ze hadden getest...boeiuhh![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd of mijn CR nog een beetje overeind blijft met sprintje trekken tegen een VFR.![]()
Ik doe hem als ik ga ook wel om, toch wel fijn om niet je rug te breken na je eerste wheelyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
Makster in je hok.![]()
![]()
Ssssssssssssssssssssttt.
En ja snel optrekken met de CR is zo makkelijk nog niet.
In een fractie van een seconde klap je achterover.
Maar ik neem mijn rugprotector mee.![]()
Welnee, 50% kans op geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het weer echt zo slecht danbij regen pas ik
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
CR : 98 kilo iets van 70 PK en geil
VFR : 225 kilo iets van 100 pk en bejaard
Categorie geilhied win je het zo ie zo, voor de rest gaat het misschien toch wel lastig worden
Ik race helemaal niks, zeker niet met die weersverwachting
Mocht de verwachting kut zijn dan ben ik denk ik van plan om zaterdag al te beginnen met het slopen van de KLX. Kan ff niet snel genoeg gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
En die CR heeft wel een koe van een bestuurder die bijna 100 kilo weegt.![]()
![]()
Maar ja blijft nog 110 kilo winst.![]()
Edit: VFR met bestuurder 0,3125 controleerbare pk's per kilo, CR met bestuurder 0,35 oncontroleerbare pk's per kilo.![]()
das waar, vanochtend hadden ze het over 22 graden voor vrijdagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welnee, 50% kans op geen regen.![]()
En het is pas dinsdag, dus de voorspelling is zo veranderlijk als onze politici wel of niet aan het roer.![]()
ach, als jij je nou lekker voelt bij SMquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
SM geeft mij een goed gevoel (beter leest een buitenstaander dit niet![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |