Weblauncher link plaatsenquote:~open 194.146.194.214
De beschikbare missies kun je vinden in de America's Army\Maps map, zonder de aao extensiequote:~open MOUT_McKenna
quote:~mpcheat changeclass d
Goede vraag, ik heb het ooit in m'n mailbox gehad. Maar vanzelfsprekend is die toen een keer in de prullenbak gegaanquote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef Dacide het volgende:
Samurai, petje af. Ik vind hem mooi hoor.
Nu nog een aantal kleinigheidjes wijzigen. (zoals: stuur de clanleader een mail voor het wachtwoord).
Wie van de oude garde heeft het wachtwoord nog? Stuur die dan AUB naar mij.
ArmyOps Trackerquote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mooie OP!
Waar hebben jullie die []afbeelding] vandaan eigenlijk?
Klopt, ik had MOUT eruit gehaald en was blijkbaar vergeten vier in drie te veranderenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Ben de nieuwe maps nu aan het bekijken. Zitten leuke tussen idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Dacide het volgende:
Flexy![]()
Ouwe trekbeer
hoest kerel?
Nog steeds volle gas op school zker?
ik ook in elk geval. Deze week tentames #$%^%^$%![]()
Anyways, check SF Courtyard, die map ruled![]()
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb AA ook maar weer eens uit de kast gehaald!! Heb t 8 maanden geleden voor t laatst gespeeld en was toen een fanatiek AA-er!! Ik ga onder de naam -=Earthquake=-
Dat ga ik idd maar eens doen dan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?
Daar kon ik je naam nergens vinden namelijk
je noemt er 3...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Good old dirty sambal, courtyard is inderdaad de BOMB!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hooah!
Sambal laat ook weer eens wat van zich horen. Courtyard ziet er heel goed uit! Ik ben deze week wel te vinden op het slagveld!
Ey FLEX,quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Flex82 het volgende:
Hey mede AA-freaks.
Ik ben ff weg en zie meteen dat ik een update gemist heb. Heb ém geïnstalleerd, ziet er leuk uit en draait ook super soepel. Zelfs met alles op z'n hoogst met mijn Gf4 Ti4200.
En ik ben genomineerd voor clanleader.Ben vereerd, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Ik heb het veel te druk. Op zich ben ik het wel eens met de stelling dat deze clan geen leader nodig heeft, tenzij er iemand is die zich geroepen voelt natuurlijk.
En verder. hoi,ook aan de mensen die ik nog niet ken.
Hoeveel honor?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef bremmie het volgende:
Ik heb het stof ook maar weer eens van het spel geblazen en de nieuwe versie gedownload.
Werkt toch weer verslavend.
Zou het cool vinden als ik bij de clan mocht.
Heb me al aangemeld bij de tracker, mn naam veranderd en een mail gestuurd.
Hopelijk mag ik er nog bij, zou wel te gek zijn.
(ben alleen niet echt een scherpschutter, maar goed, heb er zeker plezier in!)
Heb nu 25 honor.quote:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=362699quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Het gaat eindelijk de goede kant op met mij (-=Earthquake=-) Zit eindelijk op een fragrate boven de 0% LOL. 18 Honor en t voelt weer als vanouds!! Ben nog geen Fok!er tegen gekomen??? Welke servers spelen jullie altijd???
volgens mij was daar een aparte toegewezen knop voor. printscreenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Flyingdutchman het volgende:
Als ik screenshots maak kan ik ze niet terug vinden in de screenshots folder...ik heb wel de control toegewezen in AA?? Iemand een suggestie?
Aangepast voor het volgende topicquote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef ClioSporT het volgende:
In de openingspost staat dan een foutje, de full version die je kan downloaden is niet 2.4 maar 2.3.. Op de site zelf kan je uiteindelijk wel 2.4 vinden.
geef je nick en doe bridge en ik join jequote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef bremmie het volgende:
Gaat er nog iemand fraggen binnenkort?? (oftewel nu)
huh wtf? hoe doe je datquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Is dit Hospital of niet?
uit iemand zn profiel gevist, vandaar dat ik het niet weet
Kwam bij mij ook omdat ik nu een nieuwe pc heb, een optische muis en niet schiet tijdens het ademhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Met 2.4.0 is die markmanship course idd een stuk makkelijker geworden
Eerst had ik 36 en nu ook 39, omdat ik die rechts vooraan miste![]()
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef 2Drix het volgende:
na 20x ofzo eindelijk geluktbedankt voor de tips
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Ronhui het volgende:
weer een fok! sniper potentiële camper erbij!
Om te zorgen dat iedereen dit geweldige topic snel terug kan vindenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
waarom zet je iedere keer (tvp) onder iedere post
Waar zijn fil en de rest eigenlijk allemaal heen ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Dacide het volgende:
Lol, kijk mannen, dat is nu Fil, onze vroegere clanleader @ bridge![]()
Hier kun je 2.4.0 downloaden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:19 schreef Merson het volgende:
Heeft er iemand een goeie link welke versie ik moet downloaden of is die in de OP de meest recente versie?
Ik ga weer verslaafd raken.
Zo ver ik weet is er op dit moment alleen een Full Version. En je kunt je account gewoon blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Is er aleeen een volledige 2.4 versie of ook een update? En hoe zit het met het account als ik 2.4 installeer? dat blijft gewoon gehandhaafd?
Binds?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als je belangrijke Binds hebt, sla die ff op, want die onthoud hij niet
Hey, hou mij er buiten zegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef rattaplan het volgende:
hey gelly en merson oude rukkers, alles flex...(dubbelzinnig of niet dacide...)
Keybindsquote:
Ik heb over een paar dagen weer een PCquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Zit alweer op een fragrate van 48% gelukkig!! twas weer ff wennen voor mij (-=Earthquake=-) Ben ook nog maar 1 Fok!ker tegen gekomen???
quote:SF Hospital U.S. Army Official W 009 Frags 78 KIA 17 FR 4.6 2853 162 02:01:55
Wow heeft aa een nade in je pckast gegooid ofzo? Hardware krijg je zo goed als niet stuk met software....tenzij je een superbrakke bak hebt staanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:18 schreef 2Drix het volgende:
AA heeft mijn pc verrot gemaakt..kutzooi![]()
nooit meer AA voor mij dus![]()
hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Wow heeft aa een nade in je pckast gegooid ofzo? Hardware krijg je zo goed als niet stuk met software....tenzij je een superbrakke bak hebt staan![]()
E & E iddquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Dacide het volgende:
Is dat die E&E training?
Daar deed ik toendertijd zo'n 55 minuten over...
Goed bezig
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef mic_forever het volgende:
je moet cheaten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef mic_forever het volgende:
je moet cheaten
Mijn beste tijd was 2 uur en 12 minutenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/2686/shot000092md.th.jpg]afbeelding][/URL]En dat in 2 keer
Het mocht ook ondertussen wel, met 49 honor
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Mijn beste tijd was 2 uur en 12 minuten. Ik was dan wel tussendoor even naar de bakker geweest
.
Je moet oprotten met je cheatsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef mic_forever het volgende:
je moet cheaten
Kan je ook nog uitleggen waar dit op sloeg? Of kwam je puur even blaten en peer je m dan weer?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef mic_forever het volgende:
je moet cheaten
ej luister broederquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan je ook nog uitleggen waar dit op sloeg? Of kwam je puur even blaten en peer je m dan weer?
Luister makker,quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef mic_forever het volgende:
[..]
ej luister broeder
Ik speel dit spel sinds 1.9
Tot en met 2.2 legaal.
Nu maak ik cheats ervoor.
Dus ik kom niet puur blaten en peren![]()
Ik weet het goedgemaakt met je....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef mic_forever het volgende:
[..]
ej luister broeder
Tot en met 2.2 legaal.
jij bent echt wel 1337quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef mic_forever het volgende:
[..]
ej luister broeder
Tot en met 2.2 legaal.
Zo kerel... je bent goed op dreef zie ik al.. Ikzelf zit nu ergens rond 32/33. De 40 verwacht ik nog wel te halen... maar daarboven? geen idee... heb gewoon te weinig tijd helaas.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:41 schreef Fronsertje het volgende:
Cool, succes met spinnen dan. Ben de laatste tijd ook weer lekker bezig...eindelijk 64 honours weten te scoren..65 zal wel weer een half jaar duren![]()
piemelquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:19 schreef mic_forever het volgende:
[..]
ej luister broeder
Tot en met 2.2 legaal.
Hey Ratmans... Hoest ermee kerel?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:39 schreef rattaplan het volgende:
ben net terug van vakantie
Alles verder goed hier, druk met werk enzo maar ben snachts nog vaak online.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef Dacide het volgende:
[..]
Zo kerel... je bent goed op dreef zie ik al.. Ikzelf zit nu ergens rond 32/33. De 40 verwacht ik nog wel te halen... maar daarboven? geen idee... heb gewoon te weinig tijd helaas.
Maar hoest voor de rest ermee? school/werk/social life etc etc...![]()
Moet je dan in speciale "games" zitten, of maakt dat niet uit, en ik doe eigenlijk alleen bridge crossing.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Fronsertje het volgende:
[schreef Zebbie het volgende
Ik speel het zo nu en dan nog wel eens, maar vaak als er genoeg spelers in het spel zijn komt de sniper vrij (bridge crossing). Die kan ik dan niet kiezen, het vakje blijft gewoon grijs.
Hoe komt dat?
Heb je de marksmanshiptest met meer dan 36/40 gehaald dan kan je snipertraining doen waarna je ook mag snipen.
En ook als je hoger wilt komen met je level ( 10 is het nu geloof ik nog steeds) hoe moet je dat aanpakken?
Veel E afknallen, je teammates niet afknallen(min punten genaamd ROE) objectives halen en als je medic bent daarmee je team helpen ....dan stijgt je honour vanzelf.
Euh ja , voor honour is het wel makkelijk als je op een honour server (officiele servers) zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Moet je dan in speciale "games" zitten, of maakt dat niet uit, en ik doe eigenlijk alleen bridge crossing.
Meestal knal ik ongeveer 3 gasten af per leven.
Ik speel zelf nooit op unoff of niet-honour servers, tenzij ik wat wil uitproberen en de kans groot is dat ik bruut afgeslacht wordt, of als de rest van de clan toevallig zich ergens verzameld heeft. Dit laatste is erg zeldzaam geworden het afgelopen half jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hoger dan 10 (Honor) kun je alleen verdienen door goed te spelen op honor servers, maar aangezien die er niet zaoveel zijn en meestal bezet zijn....
Overigens is al medic altijd wel een leuke score te halen
Ja, t is geluktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:54 schreef Fronsertje het volgende:
Ehm, lastig ...tis een geel icoontje wat voor de servernaam staat, kijk naar een server met official derin ...die zijn zowiezo honour, dus vergeijk die icoontjes in de ingame serverllist...beetje onduidelijk denk ik, iig succes
Je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, t is gelukt
Eerst gedaald naar 8, omdat een medespeler voor me begon te rennen toen ik net hersenloos op een stipje in de verte aan het jassen was, toen weer gestegen naar 9 of 10 geloof ik.
In dat swamp level was dat.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Yildiz het volgende:
is er al een nieuwe update die ervoor zorgt dat de menu's e.d. er goed uitzien?
Maar gelukkig ben ik erquote:
Inloggen op http://www.americasarmy.comquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
is er een manier om te zien hoever je van je volgende honor punt vandaan bent?>
Experience 4979quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
Experience 4913
Honor 9
Experience Required for Next Level 87
Krijg je per point in het game 1 exp oid?
ja, XPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef Fronsertje het volgende:
Draai je een exotisch OS ofzo, dat je niet 2.4 erop knalt?
Tjow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:32 schreef Dacide het volgende:
en dan maintain account
Flexie kerel, kom je ook weer ff buurten... We hebben je gemist![]()
Hoest ermee?
Ik ga ook niet op vakantie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:40 schreef Dacide het volgende:
Ah moooi flexie.... Ben benieuwd waar je je werk gaat vinden
Ikzelf heftig propedeuse jaartje achter de rug (communication & multimediadesign).. Gelukkig door naar 2e jaar...
Voor rest alles prima hier... Flink aan het dj'en laatste tijd (fotootje @ dj contest)
Hoop na de zomer efffectenbak te kunnen kopen en nieuwe koptelefoon.
Ga deze zomer niet meer op vakantie helaas... maargoed, kom ik wel overheen.
Het kan makkelijk met een Gf4. Ik heb een Gf4 Ti 4200 waarop het meer dan soepel loopt. Het is niet alleen een kwestie van de videokaart, maar ook zeker je hoeveelheid geheugen en de processor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mijn videokaart is idd. rukOok een Gforce 4
Ik zal eens gaan bellen met iemand die er meer verstand van heeft, waar ik op moet gaan letten als ik een nieuwe kaart koop..
Tnx., nu weet ik iig waar het probleem ligt ( al zou dat eerste het ook kunnen zijn, maar dat weet die gozer vast ook wel)
Rechter muisknop op 'deze computer' op je bureaublad, en dan eigenschappen. Dan staat er je processorsnelheid en je hoeveelheid intern geheugen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat RAM moet ik eens opzoeken, geen id.
klikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoeveel intern geheugen zou je ong. moeten hebben om AA soepel te laten lopen?
?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Zebbie het volgende:
Ik kan eindelijk de sniper en het gaat best goed nu
Jammer dat er geen Honor brige crossing servers zijn![]()
Zal ff kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
?
Zit je nog met 2.3 ofzo te spelen? Normaal zijn er daar meer dan 100....
Ok, tnx, ga ik vanaaf even binnen halen danquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er is een 2.4Alleen dat is geen update, maar een compleet nieuw bestand wat je moet downloaden van +- 800 MB...
2.3 moet je dan eerst erafgooien als je die wil installeren...
Zie: http://www.americasarmy.com/downloads/
Dit is met een compleet nieuwe Engine e.d., het is niet echt een verbetering vind ik, maarja, we doen het er maar mee
Andere dingen die verandert zijn op bv. Bridge zijn dat de M203 nog maar 3 granaten heeft en dat de auto van Assault verplaatst is, waardoor er makkelijk overheen te gooien is met een granaat
Complete lijst met veranderingen kan ik zo niet vinden, maar ik zag dat je Bridge speelde en dan zijn dit de voornaamste...
Oke, het spel doet het, m'n personal jacket is geladen en de brige crossing servers hebben honor.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oke, het spel doet het, m'n personal jacket is geladen en de brige crossing servers hebben honor.
Het enige probleem is dat als ik een game join ze vragen om "punk-buster" aan te zetten, terwijl ik hier vroeger nooit problemen mee heb gehad.
Weet iemand hoe ik dat aan moet zetten?
Jep, is gelukt, er zijn gigantisch veel Honor brigecrossing servers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
rechtsonder gewoon t vakje aanklikken achter of voor Enable Punkbuster...
Dat is alles
Of is t nu al gelukt met dat hierboven?
In één woord: geilquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Dacide het volgende:
Hoest met jouw hockeykutjes?
Is dat allemaal om uit te leggen hoe je de PunkBuster optie aan moet zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb al wat gevonden:
How do I enable PunkBuster?
On the game's Deployment screen from the main menu, you will see an "Enable PunkBuster" checkbox in the lower-right hand corner. This checkbox is used to Enable and Disable the PunkBuster client. Alternatively, you can use a text editor to edit the pbclgame.cfg file in the "System/pb" folder and enter the line: "cl_punkbuster 1" (to enable) or "cl_punkbuster 0" (to disable). If you edit the file while the game is running, you will need to exit the game and restart for the change to take effect. For Admins running AA game servers, you need to join the server logged in as a server administrator and use the following console commands (without the quotes): "admin pb_sv_enable" or "admin pb_sv_disable". Alternatively, edit the pbsvgame.cfg file in the "System/pb" folder and use "sv_punkbuster 1" or "sv_punkbuster 0" respectively. Again, if pbsvgame.cfg is edited or changed, the server instance must be restarted for the change to take effect.
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Is dat allemaal om uit te leggen hoe je de PunkBuster optie aan moet zetten![]()
.
Die zijn volgens mij online opgeslagen, dus bij het opstarten van 2.4 hoef je alleen maar bij je personal jacket je gegevens weer in te voeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ben nu 2.4 aan het downloaden. Klopt het dat ik 2.3 dan helemaal moet verwijderen? en hoe blijven mij gegevens bewaard?
verder dan landen en dan wat wankelen gevolgd door een afkeruing kom ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij die Livejump moet je gewoon eens kijken en niks doen, bij mij scheelde het namelijk maar een meter toen
Gewoon ff 1 keer kijken wat de 'afwijking' is, en dan beetje sturen...
Dat flare heb je trouwens amper nodig, ik ramde hem alleen in, 1 meter boven de grond ofzo
Als je er 36 raak schiet.. dan mag je snipen. Zet hem op kerel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef RAM_ het volgende:
ik heb met de basic weapons train 35 raak en nul missers en dan kreeg ik sharp shooter badge maar nog kan ik niet advanced weapon training doen. voor de rest heb ik alle trainings voltooid
Eerst honor naar lvl 25quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:35 schreef Dacide het volgende:
Mooi zo...
IK ga binnekort ook maar weer eens fraggen. Heb ik alweer veel te lang niet gedaan.
Wellilcht leuk om met zijn allen (of wat er van over is) lekker een avondje te knallen.
Dat komt waarschijnlijk doordat de bezetting van Official Servers gewoon kut is en er op dit moment teveel cheaters zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik ben ook weer af en toe aan het spelen, maar echt verslaafd word ik niet.
Dat wil niet meer lukken
Jep, tnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
De snelheid waarmee hij ontploft kan je iig. wel veranderen, ik weet niet precies wat je bedoelt namelijk...
Als je die granaat 'cookt' dan heb je nog 4-5 seconden voor die ontploft. Als je dan dus cookt en 2 seconden wacht met gooien, heb je meer kans dat die gene nog is, op de plek waar de granaat neerkomt, ipv. dat hij hem ziet en er voor weg rent.
En de afstand van de granaat kan je alleen vergroten, door te springen en omhoog te mikken een beetje...
Het verkleinen van de afstand kan door eerst alleen rechtermuisknop te doen en dan links, zodat je hem rolt cq. laag gooit. Erg handig op bv. bridge, als je op een catwalk staat en je het midden wil naden!
Is dit wat je bedoelde of niet?
Goed timen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jep, tnxalleen dat wachten met gooien zodat ie sneller ploft werkt niet echt
Mja, maar ik trek gewoon die pin uit de granaat en hij weigerd af te gaan, ook in m'n hand nietquote:
Da's ráár..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar ik trek gewoon die pin uit de granaat en hij weigerd af te gaan, ook in m'n hand niet
er zit een verschil tussen trainingmissies en gewone missies, je weet wel, trainingsmissies bestond uit sniper range, m4 enzo, medic tests met die examens, en special forces training, parachute springen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je hebt alle missies gedaan, maar je kan ze niet doen? Ik snap het niet..
Enne Zebbie, gooi je hem weg met backspace ofzo je granaat? Ik heb anders nl. geen idee hoe hij niet af kan gaan...
Hoi Thrilled, omdat de trein niet wilde rijden zal ik je nog even antwoord geven. Die missies zíjn er niet zoals jij ze denkt/hoopt aan te treffen. De missies zijn het online spelen. Het is wel mogelijk om alle 'missies' Accomplished te krijgen. Hiervoor moet je elke map minimaal 7 rondes lang (1 hele match) op Assault en Defense spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Thrilled het volgende:
Hallo mensen, ik heb dit spel ook, en heb alle trainings missies voltooid ( Special Forces ook) maar ik kan nu geen missies doen , heel vaag... ik kan wel op deploy klikken maar er gebeurt niks... online kan ik wel trouwens.. maar die missies dus niet, die ik wel wil doen!
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Merson het volgende:
Ja, dan trek je dus de pin eruit met je linker muisknop, die houd je ingedrukt. Dan gaat die niet af, nee.
Als je dat dus hebt gedaan en je loopt daar met je linkerhandje te wijzen waar de nade komt (hij komt in de verticale lijn van je wijsvinger). Dán moet je even op de rechtermuisknop drukken en dan hoor je 'ping' en dan cook je 'm.
Probeer 'm dan maar eens 10 seconden vast te houden.
En nu bier drinken bij de Intro.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
14.gif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |