Weblauncher link plaatsenquote:~open 194.146.194.214
De beschikbare missies kun je vinden in de America's Army\Maps map, zonder de aao extensiequote:~open MOUT_McKenna
quote:~mpcheat changeclass d
Goede vraag, ik heb het ooit in m'n mailbox gehad. Maar vanzelfsprekend is die toen een keer in de prullenbak gegaanquote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef Dacide het volgende:
Samurai, petje af. Ik vind hem mooi hoor.
Nu nog een aantal kleinigheidjes wijzigen. (zoals: stuur de clanleader een mail voor het wachtwoord).
Wie van de oude garde heeft het wachtwoord nog? Stuur die dan AUB naar mij.
ArmyOps Trackerquote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mooie OP!
Waar hebben jullie die []afbeelding] vandaan eigenlijk?
Klopt, ik had MOUT eruit gehaald en was blijkbaar vergeten vier in drie te veranderenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Ben de nieuwe maps nu aan het bekijken. Zitten leuke tussen idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Dacide het volgende:
Flexy![]()
Ouwe trekbeer
hoest kerel?
Nog steeds volle gas op school zker?
ik ook in elk geval. Deze week tentames #$%^%^$%![]()
Anyways, check SF Courtyard, die map ruled![]()
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb AA ook maar weer eens uit de kast gehaald!! Heb t 8 maanden geleden voor t laatst gespeeld en was toen een fanatiek AA-er!! Ik ga onder de naam -=Earthquake=-
Dat ga ik idd maar eens doen dan!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent niet aangemeld bij http://aaotracker.4players.de denk ik of wel?
Daar kon ik je naam nergens vinden namelijk
je noemt er 3...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Fronsertje het volgende:
Sorry maar ik heb een foutje gevonden in de verder mooie OP.
De basistraining bestaat uit vier onderdelen, namelijk Marksmanship, Obstacle Course en US Weapons.
Marksmanship is trouwens nu erg makkelijk te halen, dus als je 40/40 wilt...even terug naar de schietbaan.
Good old dirty sambal, courtyard is inderdaad de BOMB!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hooah!
Sambal laat ook weer eens wat van zich horen. Courtyard ziet er heel goed uit! Ik ben deze week wel te vinden op het slagveld!
Ey FLEX,quote:Op maandag 30 mei 2005 21:45 schreef Flex82 het volgende:
Hey mede AA-freaks.
Ik ben ff weg en zie meteen dat ik een update gemist heb. Heb ém geïnstalleerd, ziet er leuk uit en draait ook super soepel. Zelfs met alles op z'n hoogst met mijn Gf4 Ti4200.
En ik ben genomineerd voor clanleader.Ben vereerd, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Ik heb het veel te druk. Op zich ben ik het wel eens met de stelling dat deze clan geen leader nodig heeft, tenzij er iemand is die zich geroepen voelt natuurlijk.
En verder. hoi,ook aan de mensen die ik nog niet ken.
Hoeveel honor?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef bremmie het volgende:
Ik heb het stof ook maar weer eens van het spel geblazen en de nieuwe versie gedownload.
Werkt toch weer verslavend.
Zou het cool vinden als ik bij de clan mocht.
Heb me al aangemeld bij de tracker, mn naam veranderd en een mail gestuurd.
Hopelijk mag ik er nog bij, zou wel te gek zijn.
(ben alleen niet echt een scherpschutter, maar goed, heb er zeker plezier in!)
Heb nu 25 honor.quote:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=362699quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Het gaat eindelijk de goede kant op met mij (-=Earthquake=-) Zit eindelijk op een fragrate boven de 0% LOL. 18 Honor en t voelt weer als vanouds!! Ben nog geen Fok!er tegen gekomen??? Welke servers spelen jullie altijd???
volgens mij was daar een aparte toegewezen knop voor. printscreenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Flyingdutchman het volgende:
Als ik screenshots maak kan ik ze niet terug vinden in de screenshots folder...ik heb wel de control toegewezen in AA?? Iemand een suggestie?
Aangepast voor het volgende topicquote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef ClioSporT het volgende:
In de openingspost staat dan een foutje, de full version die je kan downloaden is niet 2.4 maar 2.3.. Op de site zelf kan je uiteindelijk wel 2.4 vinden.
geef je nick en doe bridge en ik join jequote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef bremmie het volgende:
Gaat er nog iemand fraggen binnenkort?? (oftewel nu)
huh wtf? hoe doe je datquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Is dit Hospital of niet?
uit iemand zn profiel gevist, vandaar dat ik het niet weet
Kwam bij mij ook omdat ik nu een nieuwe pc heb, een optische muis en niet schiet tijdens het ademhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Met 2.4.0 is die markmanship course idd een stuk makkelijker geworden
Eerst had ik 36 en nu ook 39, omdat ik die rechts vooraan miste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |