quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
hoe flikte gij dat?quote:GAM [FOK!] America's Army deel 58 2 3 4 5 6 7 » jacco 301 2767 01/03 15:24 - Manneke_Pils
Anders was hij na 5 posts vol geweest, 2 mensen zien het, 2 nieuwe topics, iedereen praat langs elkaar heen, één dicht, de users daaruit moeten terug naar het andere enz.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:13 schreef ZigoSOS het volgende:
TVP
Sorry manneke_pils, maar kan je niet gewoon geduldig wachten, ipv irritant berichtjes gaan posten omdat jij PER SE een nieuw topic wilt openen?
Er zullen geen 2 topics geopent worden want de laatste persoon die reageert in het topic opent, en daar had je gewoon op moeten wachten, stel je voor dat het bij elk topic (maakt niet uit of het ONZ is) zo was dat de laatste 8 berichten door een persoon gewoon volgespamt worden met precies hetzelfde bericht..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Anders was hij na 5 posts vol geweest, 2 mensen zien het, 2 nieuwe topics, iedereen praat langs elkaar heen, één dicht, de users daaruit moeten terug naar het andere enz.
What's the big deal? Als ik echt voor topics openen ging, ging ik wel in Onz Conflict nadoen, ipv vervolgreeksen openen...
Nu was het iig duidelijk waar je moest zijn, wist ik veel dat er meer dan 300 posts in een topic gingen....
En ja, die kleine letters zie ik nu pas, ik dacht altijd dat het zo was..
Maar ik denk niet dat iemand nu het voor een andere clan aan zal zien
En welke honor is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
.
ik moet nu 3577 punten halen voor mn volgende honor![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:51 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
.
ik moet nu 3577 punten halen voor mn volgende honor![]()
10-20 = 1000quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:01 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik zit op 38 en moet steeds 3000 punten halen. Van 10 tot 20 is het als het goed is 1000, en van 20 tot 30 2000. Het wordt iig steeds meer .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |