quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Ja Damn daar ben ik nu ook mee begonnen. Maar dat valt even vies tegenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:04schreef Dacide het volgende:
goed bezig. Leuk om te zien dat je ook daadwerkelijk moeite doet om de medic training te voltooien. (er zijn zat mensen die gewoon de antwoorden via google rippen).
De special forces training "E and E" gaat lang duren. Bij mij duurde het 55 minuten oordat ik hem gehaald had.
quote:Mededelingen:Degene met de laatste post in het (voorgaande) topic, dient ook een nieuwe te openen!
dies makkelijk manquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja Damn daar ben ik nu ook mee begonnen. Maar dat valt even vies tegen
quote:Je honor geeft [ongeveer] aan hoe goed je bent, aan de hand van je behaalde punten. Die punten krijg je door op Honor servers, vijanden af te schieten of Objectives te halen.
Zo krijg je in het begin 1 honor punt voor 500 scorepunten geloof ik en naarmate je beter wordt, moet je ook meer punten halen om meer honor te halen. Klinkt omslachtig, maar het valt best mee als je speelt.
Die bedoel ik ook Special forces E and Equote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:20 schreef thomastux het volgende:
[..]
dies makkelijk manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., had ik in 1x. vind de special forces moeilijker(zowel theorie als praktijk)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die word in de tekst aan je uitgelegtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef ShadowHunteR het volgende:
heeft iemand de antwoorden van de medic cursus ??
Google.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef ShadowHunteR het volgende:
heeft iemand de antwoorden van de medic cursus ??
Goed gedaan. Ik had niet in de gaten dat mijn post de laatste was.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:49 schreef jacco het volgende:
Ik was btw een beetje voorbarigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sorry DacideJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Hoaah!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:30 schreef ZigoSOS het volgende:
Nieuw scherm: plat LCD schermom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet je hoe lang dat gezeur duurtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:49 schreef jacco het volgende:
[..]
die word in de tekst aan je uitgelegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu nog steeds? ik zie de plaatjes namelijk weer wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:16 schreef ShadowHunteR het volgende:
ey gast je imageshack is bannedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ jacco je kan bij dat inlogscherm in de game heb je 2 tabbladen. je moet op de andere tabblad klikken en je kan je wapen 'modden'
Hier is nog geen antwoord op geweest, en ik zou dit ook wel willen wetenquote:[......]. Hoe je keybinds e.d. instelt dat weet ik wel, ik had alleen laatst een kerel en die had 'Frag out!' dus onder een of ander knopje staan, zonder dus een granaat te gooien oid! Erg leuk om op het spawnpoint meteen je team alle kanten op te zien rennen
Enig idee wat je daarvoor moet ' binden' ? Iemand?
ik google-de even, ik vond het ook wel leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:25 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Hier is nog geen antwoord op geweest, en ik zou dit ook wel willen wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mwah, dat kan ook wel eens n keer handig zijn..quote:playerlist - Useful to start a votekick on someone with weird characters in their name, you would then votekick ## #" (## = the number beside the playername)(third # = reason for vote kick) to initiate a votekick[/i]
reasonlist - Gives the 5 reasons for votekicking
Hmmm...quote:Shout Frag Out without Throwing a Grenade
<key>=CommoShout | CommoSendMessage 28 | CommoRadio | CommoSendMessage 99
Allows you to shout Frag Out! without throwing a grenade.
okey, dat moet je dus ergens in 1 of andere ini file zettenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:03 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Hmmm...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
15 minuten per onderdeel. Het zijn 3 onderdelen dus 45minuten uitleg waar je in reallife ook nog wat aan hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:18 schreef ShadowHunteR het volgende:
[..]
weet je hoe lang dat gezeur duurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop