quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Meldt! En hoe is het met Fronser dan? Binnenkort weer eens knallen guesten?
edit: Héllllp wat zijn dat ineens voor lelijke online/offline buttons in ons clanleden lijstjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik frag wel mee als er nog kandidaten zijn voor een late night frag!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:22 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.
Weet niet hoe ik aan die lelijke knoppies kom, was gewoon copypaste van dat tekst bestandje.
Poe, Poe, Poe...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Beluga het volgende:
blablabla... late night frag onzin. Ja ik zie het wel. Je bent aant fraggen! Ben er niet bij. Ga tukken.
Tot morgen!
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Terence_Hill het volgende:
Ik had eergister 20.000 hospital punten in 1 dag. Beetje lame level vind ik het. Als ik iedere dag zoveel speel dan heb ik binnen 3 maanden van 10 naar 100 honor.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:28 schreef Dacide het volgende:
(OVERLOPERom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hoe lang heb je daar over gedaan van 68 naar 69, 4 maanden?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
69 honorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi getal om hem op te houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
69 honorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop