quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Meldt! En hoe is het met Fronser dan? Binnenkort weer eens knallen guesten?
edit: Héllllp wat zijn dat ineens voor lelijke online/offline buttons in ons clanleden lijstje?
ik frag wel mee als er nog kandidaten zijn voor een late night frag!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:22 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.
Weet niet hoe ik aan die lelijke knoppies kom, was gewoon copypaste van dat tekst bestandje.
Poe, Poe, Poe...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Beluga het volgende:
blablabla... late night frag onzin. Ja ik zie het wel. Je bent aant fraggen! Ben er niet bij. Ga tukken.
Tot morgen!
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Terence_Hill het volgende:
Ik had eergister 20.000 hospital punten in 1 dag. Beetje lame level vind ik het. Als ik iedere dag zoveel speel dan heb ik binnen 3 maanden van 10 naar 100 honor.
En hoe lang heb je daar over gedaan van 68 naar 69, 4 maanden?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat sneller
69 honor![]()
Mooi getal om hem op te houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat sneller
69 honor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |