quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Als jij nou even 3 mooie screenshots uitzoekt van mannen in groene uniformen dan zal ik ze met al m'n liefde inwijden in de wondere fok wereld.quote:Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef ROG het volgende:
Strakke openingspost baas! Ik mis alleen wel wat screens van groene uniformen, nu alleen maar dessert en sneeuw..
Nee volgens mij niet...quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nog wat nieuws over een nieuwe patch?
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als jij nou even 3 mooie screenshots uitzoekt van mannen in groene uniformen dan zal ik ze met al m'n liefde inwijden in de wondere fok wereld.
Nope, alleen de naam. Pas trouwens maar op met je 49 honor Sambal, ik heb 48 en ga je deze week eventjes inhalen. Muhahaha!quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nog wat nieuws over een nieuwe patch?
Ow als we zo gaan doen dan ga ik ook de hele week spelen !quote:Op maandag 6 september 2004 02:10 schreef ROG het volgende:
[..]
Nope, alleen de naam. Pas trouwens maar op met je 49 honor Sambal, ik heb 48 en ga je deze week eventjes inhalen. Muhahaha!![]()
Wat een kutop. Welke vlerk heeft de geschiedschrijving weggehaald.quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Goh, wat een mooie openingspost.
Oja kut die heb ik gewist sorry, maar goed zal wel even een linkje daarvoor maken.quote:Op maandag 6 september 2004 10:39 schreef Beluga het volgende:
[..]
Wat een kutop. Welke vlerk heeft de geschiedschrijving weggehaald.
En flip. Als je in et vervolg et vorige topic even niet dichtspammed.
Gefeliciteerd Flex (!)quote:Op maandag 6 september 2004 13:58 schreef Flex82 het volgende:
Niemand die me ff feliciteerd hier of zo. :')
Staat gewoon in mijn profiel..... is dat niet de taak van de clanleader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |