Die zijn volgens mij online opgeslagen, dus bij het opstarten van 2.4 hoef je alleen maar bij je personal jacket je gegevens weer in te voeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ben nu 2.4 aan het downloaden. Klopt het dat ik 2.3 dan helemaal moet verwijderen? en hoe blijven mij gegevens bewaard?
verder dan landen en dan wat wankelen gevolgd door een afkeruing kom ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij die Livejump moet je gewoon eens kijken en niks doen, bij mij scheelde het namelijk maar een meter toen
Gewoon ff 1 keer kijken wat de 'afwijking' is, en dan beetje sturen...
Dat flare heb je trouwens amper nodig, ik ramde hem alleen in, 1 meter boven de grond ofzo
Als je er 36 raak schiet.. dan mag je snipen. Zet hem op kerel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef RAM_ het volgende:
ik heb met de basic weapons train 35 raak en nul missers en dan kreeg ik sharp shooter badge maar nog kan ik niet advanced weapon training doen. voor de rest heb ik alle trainings voltooid
Eerst honor naar lvl 25quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:35 schreef Dacide het volgende:
Mooi zo...
IK ga binnekort ook maar weer eens fraggen. Heb ik alweer veel te lang niet gedaan.
Wellilcht leuk om met zijn allen (of wat er van over is) lekker een avondje te knallen.
Dat komt waarschijnlijk doordat de bezetting van Official Servers gewoon kut is en er op dit moment teveel cheaters zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik ben ook weer af en toe aan het spelen, maar echt verslaafd word ik niet.
Dat wil niet meer lukken
Jep, tnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
De snelheid waarmee hij ontploft kan je iig. wel veranderen, ik weet niet precies wat je bedoelt namelijk...
Als je die granaat 'cookt' dan heb je nog 4-5 seconden voor die ontploft. Als je dan dus cookt en 2 seconden wacht met gooien, heb je meer kans dat die gene nog is, op de plek waar de granaat neerkomt, ipv. dat hij hem ziet en er voor weg rent.
En de afstand van de granaat kan je alleen vergroten, door te springen en omhoog te mikken een beetje...
Het verkleinen van de afstand kan door eerst alleen rechtermuisknop te doen en dan links, zodat je hem rolt cq. laag gooit. Erg handig op bv. bridge, als je op een catwalk staat en je het midden wil naden!
Is dit wat je bedoelde of niet?
Goed timen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jep, tnxalleen dat wachten met gooien zodat ie sneller ploft werkt niet echt
Mja, maar ik trek gewoon die pin uit de granaat en hij weigerd af te gaan, ook in m'n hand nietquote:
Da's ráár..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar ik trek gewoon die pin uit de granaat en hij weigerd af te gaan, ook in m'n hand niet
er zit een verschil tussen trainingmissies en gewone missies, je weet wel, trainingsmissies bestond uit sniper range, m4 enzo, medic tests met die examens, en special forces training, parachute springen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je hebt alle missies gedaan, maar je kan ze niet doen? Ik snap het niet..
Enne Zebbie, gooi je hem weg met backspace ofzo je granaat? Ik heb anders nl. geen idee hoe hij niet af kan gaan...
Hoi Thrilled, omdat de trein niet wilde rijden zal ik je nog even antwoord geven. Die missies zíjn er niet zoals jij ze denkt/hoopt aan te treffen. De missies zijn het online spelen. Het is wel mogelijk om alle 'missies' Accomplished te krijgen. Hiervoor moet je elke map minimaal 7 rondes lang (1 hele match) op Assault en Defense spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Thrilled het volgende:
Hallo mensen, ik heb dit spel ook, en heb alle trainings missies voltooid ( Special Forces ook) maar ik kan nu geen missies doen , heel vaag... ik kan wel op deploy klikken maar er gebeurt niks... online kan ik wel trouwens.. maar die missies dus niet, die ik wel wil doen!
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Merson het volgende:
Ja, dan trek je dus de pin eruit met je linker muisknop, die houd je ingedrukt. Dan gaat die niet af, nee.
Als je dat dus hebt gedaan en je loopt daar met je linkerhandje te wijzen waar de nade komt (hij komt in de verticale lijn van je wijsvinger). Dán moet je even op de rechtermuisknop drukken en dan hoor je 'ping' en dan cook je 'm.
Probeer 'm dan maar eens 10 seconden vast te houden.
En nu bier drinken bij de Intro.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |