?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Zebbie het volgende:
Ik kan eindelijk de sniper en het gaat best goed nu
Jammer dat er geen Honor brige crossing servers zijn![]()
Zal ff kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
?
Zit je nog met 2.3 ofzo te spelen? Normaal zijn er daar meer dan 100....
Ok, tnx, ga ik vanaaf even binnen halen danquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er is een 2.4Alleen dat is geen update, maar een compleet nieuw bestand wat je moet downloaden van +- 800 MB...
2.3 moet je dan eerst erafgooien als je die wil installeren...
Zie: http://www.americasarmy.com/downloads/
Dit is met een compleet nieuwe Engine e.d., het is niet echt een verbetering vind ik, maarja, we doen het er maar mee
Andere dingen die verandert zijn op bv. Bridge zijn dat de M203 nog maar 3 granaten heeft en dat de auto van Assault verplaatst is, waardoor er makkelijk overheen te gooien is met een granaat
Complete lijst met veranderingen kan ik zo niet vinden, maar ik zag dat je Bridge speelde en dan zijn dit de voornaamste...
Oke, het spel doet het, m'n personal jacket is geladen en de brige crossing servers hebben honor.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oke, het spel doet het, m'n personal jacket is geladen en de brige crossing servers hebben honor.
Het enige probleem is dat als ik een game join ze vragen om "punk-buster" aan te zetten, terwijl ik hier vroeger nooit problemen mee heb gehad.
Weet iemand hoe ik dat aan moet zetten?
Jep, is gelukt, er zijn gigantisch veel Honor brigecrossing servers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
rechtsonder gewoon t vakje aanklikken achter of voor Enable Punkbuster...
Dat is alles
Of is t nu al gelukt met dat hierboven?
In één woord: geilquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef Dacide het volgende:
Hoest met jouw hockeykutjes?
Is dat allemaal om uit te leggen hoe je de PunkBuster optie aan moet zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb al wat gevonden:
How do I enable PunkBuster?
On the game's Deployment screen from the main menu, you will see an "Enable PunkBuster" checkbox in the lower-right hand corner. This checkbox is used to Enable and Disable the PunkBuster client. Alternatively, you can use a text editor to edit the pbclgame.cfg file in the "System/pb" folder and enter the line: "cl_punkbuster 1" (to enable) or "cl_punkbuster 0" (to disable). If you edit the file while the game is running, you will need to exit the game and restart for the change to take effect. For Admins running AA game servers, you need to join the server logged in as a server administrator and use the following console commands (without the quotes): "admin pb_sv_enable" or "admin pb_sv_disable". Alternatively, edit the pbsvgame.cfg file in the "System/pb" folder and use "sv_punkbuster 1" or "sv_punkbuster 0" respectively. Again, if pbsvgame.cfg is edited or changed, the server instance must be restarted for the change to take effect.
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Is dat allemaal om uit te leggen hoe je de PunkBuster optie aan moet zetten![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |