Lol..dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Simon81 het volgende:
Waarom schaf je 2 maanden geleden een nieuwe dell aan en koop je vervolgens een PowerMAc?
Hmmm, ik zie het al...... Dell!![]()
![]()
Hmmm, als is het een dell, blijft een pc, zou em willen, maar geen geld voor, heb maar 200euriesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Omhoog...
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Simon81 het volgende:
Waarom schaf je 2 maanden geleden een nieuwe dell aan en koop je vervolgens een PowerMAc?
Hmmm, ik zie het al...... Dell!![]()
![]()
Helaas..daar gaat ie niet voor weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:23 schreef KcA het volgende:
Ik bied 400euro..woon zelf in Zuid holland.
Toetsenbord en muis zitten erbij maar geen Optical. Mail anders even als je meer wil weten / afspreken. Adres staat in mijn profielquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:36 schreef KcA het volgende:
zit er wel een toetsenbord en muis(opitcal?) erbij? wat voor soundcard zit erin?
Heb serieus intresse, maar heb ook benzinekosten naar maastricht vanaf r'dam
Ik heb pas tijd volgende week weekend om te bekijken evt..dus ik w8 wel af..
Inderdaad. Dell maakt goeie stille systemen, zijn betrouwbaar, en ik vind ze nog mooi ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.
Mooi dat er dan toch nog iBook G4 in je sig staatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:12 schreef kvn het volgende:
[..]
Inderdaad. Dell maakt goeie stille systemen, zijn betrouwbaar, en ik vind ze nog mooi ook.
Als ik het geld had zou ik m voor mn vriendinnetje hebben gekocht, maar hey, ik heb t geld ff niet :p
Heb evt. wel interesse, maar alleen als ik de componenten kan overzetten in mijn Lian-Li PC-60 kast. Enig idee of de onderdelen uit de Dell-kast te halen zijn zonder ze te beschadigen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Te koop ivm aanschaf PowerMac G5
- Dimension 5000 P4 HT 800fsb, 1MB Cache
- 512 MB DDR400
- 80 Gb S-ATA
- GeForce 6800 PCIe 256 MB
- 16x DVD +/- RW dual layer write
- 1 jaar Collect and Return
- WinXP Home SP2
Is nog geen 2 maanden oud en is in absolute nieuwstaat. Nieuwprijs 780 euro. Op te halen in Maastricht.
Vraagprijs 550 euro
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Heb evt. wel interesse, maar alleen als ik de componenten kan overzetten in mijn Lian-Li PC-60 kast. Enig idee of de onderdelen uit de Dell-kast te halen zijn zonder ze te beschadigen?
(HD's, DVD etc. zijn uiteraard geen probleem, doel op moederbord en evt. GFX-kaart).
Ach so, ken wel iemand met een vergelijkbaar systeem, kan daar wel even controleren of dat mobo zonder al te veel gedoe om te zetten is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
De GFX kaart werkt gewoon via een sleuf dus dat moet helemaal geen probleem zijn. Vwb het mobo: ik vermoed dat dat mogelijk is maar ik ga het niet proberen tbh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |