quote:Op maandag 30 mei 2005 17:21 schreef Knorretje het volgende:
iedereen ontzettend bedankt, jullie waren erg eenstemmig, dus laat ze niet langer staan (ga nu vlug koken, mannetje is over een uur al thuis, hij kan al weg)
Ja.. Ik had ook echt gedacht dat dat het was, aangezien het in de familie zit en ik echt bijna alle symptomen heb. Maar goed, daar kun je natuurlijk ook extra op gaan letten.. Zal mij benieuwen wat ie volgende week te melden heeft en nu wil gaan doen..Ik wil me nu eindelijk wel weer es goed gaan voelen, ben inmiddels nu al een jaar aan het sukkelen. En ok, het is ook best een heftig jaar geweest en ik kan vaak slecht met zulk soort dingen omgaan, maar zal stress ofzo dan de enige oorzaak zijn..?quote:
Niet boos om maken, laat hem lekker boos zijn, tis zijn probleemquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nu is mijn man boos omdat ik niet reageerde op zijn sms-jes en dat ik dus visite had.
Zo is datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik hoor hem wel weer als hij normaal kan doen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee moet maar niet trouwen met een militair dan![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Even een meldinkje tussendoor.
*waarschuwing* Zaterdag lange down-time!
Hmmm... nu hoop ik helemaal dat mijn nieuwe auto dan klaar is. Kan ik lekker de hele dag rond gaan scheuren.
Jakkesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef moussy het volgende:er staan bij 1 huis 3 ambulance's en 2 politieauto's hier achter in de straat.... blergh...
Gezellige buurt mous.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef moussy het volgende:
ja... ik kan nu meteen niet meer slapen... Ik kreeg meteen zo'n beeld van; wie probeert er nou (weer) zn gezin uit te moorden![]()
![]()
En volgende week te zien in 't ADquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Karin het volgende:
altijd leuk zo'n excuus om even een oude foto te laten zien![]()
jessie is negatief, ik een beetje positiefquote:Op maandag 30 mei 2005 22:00 schreef Rottdog het volgende:
Stress kan een hoop met je doenje zou ook net op het randje kunnen zitten maar zal niet verder speculeren daar hebben we immers een dokter voor.
Iemand bekend met dit speelgoed die op deze url te bekijken is => http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=buplayzone&id=31075
Zo ja is het wat? en enig idee wat dat ding mag kosten? kan dat ook nergens vinden
Dan heeft ze wat te kiezen laterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef moussy het volgende:
en aan de andere kant, er zijn hier in het hofje 3 jongetjes geboren in 2 weken tijd! René is in al die tijd het laatste meisje dat hier geboren is, de rest zijn allemaal jongens
Das geen kleintje!quote:Gezonde dochter voor Maurits en Marilène
Uitgegeven: 31 mei 2005 16:29
Laatst gewijzigd: 31 mei 2005 16:40
AMSTERDAM - Prinses Marilène en prins Maurits hebben er een dochter bij. Ze heet Felicia Juliana Bénedicte Barbara. Het meisje werd dinsdagochtend om 02.34 uur thuis in Amsterdam geboren, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. 'Het is een gezonde wolk van een dochter', voegden de ouders eraan toe.
De 'kerngezonde' baby woog bij de geboorte 4380 gram. Ze is het vijfde kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Felicia heeft een oudere zus, Anna uit 2001, en een oudere broer, Lucas uit 2002. De achternaam van de kinderen is Van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven.
Oi, bar, das schrikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zal ik er ook nog maar een "naar"berichtje in neerzetten.....
Was is net weer over het kleine dipje van mijn moeder heen, hoorde ik van het weekend dat mijn vader een vergrote prostaat heeft en er kanker in zijn prostaat is gevonden.
Ze zijn er godzijdank op tijd bij en hij zit al aan de medicatie maar toch zit de schrik er goed in.
Ze hebben weer alleen geld meegenomen, net zoals de vorige keerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
inbraken ook altijd zo akelig brrrrr
is er veel weg Zabb?
De politie zei dat het niet zo heel veel zin heeft om meer te beveiligen. Als ze erin willen komen ze toch wel binnen, ze vinden dan wel een manier.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Nou das mooi k*t Zabb! Hoe is het met de beveiliging? twee keer binnen een maand, das echt naar, ook voor je veiligheidsgevoel, lijkt me.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:12 schreef Luchtbel het volgende:
Hahahaha lady-wrbzoiets zou ik bijna doen. Maar nee, ik heb de sleutel lekker gehouden, ze komt het maar ophalen kan ze even lekker diep in m'n ogen kijken
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Hahahaha lady-wrbzoiets zou ik bijna doen. Maar nee, ik heb de sleutel lekker gehouden, ze komt het maar ophalen kan ze even lekker diep in m'n ogen kijken
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Begrijp ik het nu helemaal verkeerdquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Faja ik zou ook persona zeggen. Al hangt dat wel van een aantal dingen af (o.a. eigen cyclus, borstvoeding). Moet je inderdaad even op die site kijken. Ik ga er ook mee beginnen, ben ook met de pil gestopt en moet nu even kijken hoe m'n eigen cyclus op gang komt, dus ervaringen kan ik je nog niet vertellen
wie vind zo;n mafkees als jou niet leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef moussy het volgende:
trouwens, ooit wel eens van een gyn gehoord dat ie het leuk vond dat er we er weer waren?!
Oh, had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Meiden meiden! Nee! Ik ga niet voor het echie! Maar ik kan niet goed tegen de pil dus ben ik gestopt
Ik kan er kennelijk ook niet tegen. Ben weer begonnen i.v.m. nieuwe BFquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Meiden meiden! Nee! Ik ga niet voor het echie! Maar ik kan niet goed tegen de pil dus ben ik gestopt
Ik ook, maar ik merk ook (nog) niets. Maar ik ben ook nog maar net een maand gestopt. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk in je systeem?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Syrena het volgende:
Ik was trouwens gestopt om te zien of psychische klachten minder werden, nee dus
hahaha geintje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef Sugar het volgende:
Hee, het hóeft niet, he lady-wrb!!!!![]()
Even speuren naar Isaatje dan!
en het toeval wil dat wij toevallig een keer op tijd warenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[boetedoeningsmodus]
LadyS, ik ben een grote stommeling. Sorry dat ik niet op tijd thuis wasWe gingen vrij onverwacht naar Ikea en ik was compleet vergeten dat jullie de hekjes zouden halen...
[/boetedoeningsmodus]
Ik ben in februari gestopt, en eerste cyclus was meteen 75 dagen. Ik ben sinds een week weer begonnen en heb weer ontzettend last van mijn darmen (opgezet, veel lucht). Na het stoppen 3 kilo eraf, maar nu weer (vr)eetbuien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik merk ook (nog) niets. Maar ik ben ook nog maar net een maand gestopt. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk in je systeem?
Gelukkig maar, kan ik tenminste rustig slapen vannacht...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:39 schreef LadyS het volgende:
en het toeval wil dat wij toevallig een keer op tijd warenNormaal zijn we altijd te laat maar nu niet (19.40 uur)
Maar maakt niet uit hoor, we komen over niet al te lange tijd weer naar Zandvoort
Het zij je vergeven
Joh,quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef Rewimo het volgende:
O en mag ik nog even melden dat Clauwheee een schat is!![]()
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee, is zo'n iroscopist een soort van homepaat? Wel goed, dat hij iets gevonden heeft en hopelijk werken die druppels snel.
Daar moet je denk ik geluk mee hebben. Deze man is hier in de provincie erg bekend en boekt goede resultaten, althans, heb nog geen slechte berichten over hem gehoord. Hij heeft alle diploma's die er op dit gebied te halen zijn. Een hele fijne man. Hij is ook aardig op leeftijdquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe vind je daar een 'goede' in?
Mous
Even tussendoor... kijk even in SEX, daar loopt een Nuvatopic. Ik moet eerlijk zeggen, het is dat die hormonen (hoe weinig het dus ook zijn) bij mij een negatief effect hadden op me, maar anders had ik er nu nog steeds aan gezeten. Hét ideale anticonceptiemiddel wat mij betreft. Je merkt niet dat hij er zit, eruit vallen kan simpelweg niet (tamponsvallen erook niet zomaar uit) en je hebt allerlei handige middeltjes die je helpen herinneren dat hij er weer in of uit mag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:46 schreef Syrena het volgende:
Nuvanring lijkt me niksben als de dood dat ik die verlies o.i.d. Ben me nu aan het orienteren op de Mirena. Evra heb ik ook overwogen, maar ben bang voor huidirritatie EN het is een vrij groot ding.
Voorlopig toch rubberzben weer middenin mijn cyclus begonnen dus dat is de eerste maand toch niet veilig.
Dat is niet best. Zwaar k#t dus. Kan je niet vragen of hii, de huisarts, je naar een internist doorstuurt, want zo aanmodderen kan op termijn slecht voor je zijn. Hopelijk slaat de nieuwe kuur wel aan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef moussy het volgende:
Ja hoooor, mn kuur slaat niet aanNa 16 uur kan ik een nieuwe halen
Nou succes maar! Je hebt gelijk hoor, hoe sneller hoe beter. Heb je enig idee wanneer je de uitslag van die kweek kan verwachten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:48 schreef moussy het volgende:
Mariposa, mn urine gaat nu op kweek.
Maar die stomme sukkels bij de HA hebben Peet zn foon gebeld, om 12 uur, om te vertellen dat mn recept al klaar lag, omdat ik zo veel pijn hebCas slaapt nog, maar ik ga de gok even nemen, om naar de apotheek te crossen. HOe eerder ik de AB heb, hoe eerder het aan kans laan!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik mag nog niet stemmen (nog 5 uur) maar ik zie dat maria het al tot de eerste pagina heeft gebrachtdat stemt een stuk makkelijker
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef daniman het volgende:
pass es ff die site, kan ik ook stemmenBen te lui om hem op te gaan zoeken
Pfffffff, weer wachten. Hopelijk blijft het deze keer bij max. 5 dagen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef moussy het volgende:
Oej, ik moest eerst in het potje voor de kweek plassen en dan pas de antibiotica nemen, omdat het razendsnel in je urine schijnt te zitten, laten we het hopen
Als het goed is heb ik over 5 dagen de uitslag Mariposa, kan ook 2 weken worden bij deze huisarts
jij mag het er wel over hebben danimanquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
Dames, ....................
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
jij mag het er wel over hebben daniman
Kan iemand misschien helpen?quote:Nu het nieuws:
er is eindelijk een lichtpuntje: Morgen wordt mijn moeder overgeplaatst naar
het Antonie van Leeuwenhoek in Amsterdam. Eindelijk dus. Daar zal ze nog een
tijdje moeten blijven ivm haar leverprobleem, maar daarna zal ze met chemo
en bestraling starten. Dat kan ook poliklinisch.
Daar komt mijn vraag (eerst even uitleggen lijkt me handig)
De buren van mijn ouders gaan fors verbouwen, dat gaat iig tot aan de
bouwvak duren. Mijn moeder kan daar met haar gezondheid nu niet tegen. Dus
willen mijn ouders, zodra zij uit het ziekenhuis wordt ontslagen, een huisje
of appartement in de buurt van Amsterdam, het liefst bij de zee of het water
betrekken. Het moet wel rolstoelvriendelijk zijn, en bereikbaar voor een
ambulance. En nu zitten we dus klem.
Is er iemand op de lijst, die ons kan helpen? Die een plek weet waar ze heen
kunnen? Voor langere tijd (tot eind juli, misschien zelfs langer)
Misschien een andere huisarts proberen en het verhaal uitleggen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:51 schreef moussy het volgende:
doorverwijzen staat niet in het woordenboek van mn huisartsop dat idee komt ie pas als er een uitslag is van 1 of ander onderzoekje
lady-wrb misschien kan je hier iets mee: http://www.oudman.nl/schoenmaat-meten/quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier welke nederlandse schoenmaat bij de amerikaanse maat 2 en 2,5 hoort?
mt 17/18 ongeveer erg klein dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier welke nederlandse schoenmaat bij de amerikaanse maat 2 en 2,5 hoort?
quote:Zusje van van Michelle, Djeremy, Nina en Max
ik weet van niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef danosa het volgende:
[..]
mt 17/18 ongeveer erg klein dus
Ga je ons iets vertellen![]()
Mjah ze voorspellen wel zware buien. Bah. Ik denk dus dat je nu al met een bezoekje wordt vereerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef moussy het volgende:
ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar het is hier buiten zo duister dat wij met alle lampen aan zitten
Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef moussy het volgende:
ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar het is hier buiten zo duister dat wij met alle lampen aan zitten
Hmmm nu ben ik niet orgineel meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef moussy het volgende:
anitraIk kwam een Djnaam tegen... je staat niet alleen in je strijd..
[..]
oe daar had ik net ook gekeken, werd ik ook al niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komt![]()
Janquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmmm nu ben ik niet orgineel meerDenk dat ik hem maar jan ga noemen als koosnaampje
Ik noem soms dus echt Janquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jan(ik zie nu die foto voor me in het badje buiten)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komt![]()
Rustig maar, ze beloven voor iedereen ietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef jessie het volgende:
Word het van dat rotweer daar?
Hier is t warm, benauwd, zoniig en bedrukt, ook tijd voor regen dus.
Net met de meiden even vaderdag kadootjes wezen kopen. Pfff we kwamen helemaal bezweet thuis, blehhh.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik wil vanavond op een terrasje zitten, dus het moet maar gewoon ff wachten![]()
Ja, dat was erg leuk. Vooral hoe die moeder zich eronder uit probeerde te kletsen jaaahaaa, ik pak echt spullen af hoor. Maar volgens mij werkt het geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef moussy het volgende:
Iemand dr Phil gezien gister? Over die jongens die hun slaapkamer nooit opruimden?
René gaat na dit weekend Dr phil haten![]()
Ik heb m gemistquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was erg leuk. Vooral hoe die moeder zich eronder uit probeerde te kletsen jaaahaaa, ik pak echt spullen af hoor. Maar volgens mij werkt het geweldig
www.nu.nlquote:KNMI waarschuwt voor windstoten en wateroverlast
Uitgegeven: 3 juni 2005 13:09
DE BILT - Door het warme weer van vrijdag ontstaan in de loop van de dag onweersbuien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI vrijdag laten weten. "Naast windstoten tot negentig kilometer per uur kan plaatselijk zeer veel regen vallen. We waarschuwen dan ook voor wateroverlast."
Aan het begin van de middag ontstonden boven Frankrijk zware onweersbuien die nu richting Nederland drijven. Het front zal volgens de woordvoerder van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland trekken. "Vooral strandgasten en watersporters moeten rekening houden met een plotselinge omslag van het weer."
dus dat afpakken van spullen is goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef moussy het volgende:
Ik pak ook echt spullena f, maar ga 's avonds weer om, als ze jankend boven aan de trap staat dat ze niet kan slapen zonder die en die en zus en zo![]()
Geef je dr niet eerst de kans om het zelf op te ruimen dan? Dr Philquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef moussy het volgende:
Dus, morgen ga ik dr hele kamer leeghalen op dr boekjes en dr poppenhuis na
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d:
[..]
www.nu.nl
Volgens mij gaan je plannen in het water vallen
Oh, oke, het houdt een keer op natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef moussy het volgende:
die kansen heeft ze al 3 weken gehad Miss D
Ja, dat heb ik ook gehoord, alleen begreep ik nooit; wat als iemand bezwaar maaktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:55 schreef bixister het volgende:
snoopy, volgens mij betekent het dat je officieel aankondigt dat je gaat trouwen. vroeger was 't dan ook nog zo dat het bericht ergens openbaar te lezen was, zodat mensen bezwaar konden maken tussen ondertrouw en de echte huwelijksdag, maar tegenwoordig is dat geloof ik niet meer zo.
centeklopperijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef snoopy het volgende:
Gefeliciteerd Neva. Maar eh, wat houdt ondertrouw nou eigenlijk precies in? Ik weet wel dat je in ondertrouw gaat voor je gaat trouwen. maar wat het is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |