Ik ook, maar ik merk ook (nog) niets. Maar ik ben ook nog maar net een maand gestopt. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk in je systeem?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Syrena het volgende:
Ik was trouwens gestopt om te zien of psychische klachten minder werden, nee dus
hahaha geintje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef Sugar het volgende:
Hee, het hóeft niet, he lady-wrb!!!!![]()
Even speuren naar Isaatje dan!
en het toeval wil dat wij toevallig een keer op tijd warenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[boetedoeningsmodus]
LadyS, ik ben een grote stommeling. Sorry dat ik niet op tijd thuis wasWe gingen vrij onverwacht naar Ikea en ik was compleet vergeten dat jullie de hekjes zouden halen...
[/boetedoeningsmodus]
Ik ben in februari gestopt, en eerste cyclus was meteen 75 dagen. Ik ben sinds een week weer begonnen en heb weer ontzettend last van mijn darmen (opgezet, veel lucht). Na het stoppen 3 kilo eraf, maar nu weer (vr)eetbuien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik merk ook (nog) niets. Maar ik ben ook nog maar net een maand gestopt. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk in je systeem?
Gelukkig maar, kan ik tenminste rustig slapen vannacht...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:39 schreef LadyS het volgende:
en het toeval wil dat wij toevallig een keer op tijd warenNormaal zijn we altijd te laat maar nu niet (19.40 uur)
Maar maakt niet uit hoor, we komen over niet al te lange tijd weer naar Zandvoort
Het zij je vergeven
Joh,quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef Rewimo het volgende:
O en mag ik nog even melden dat Clauwheee een schat is!![]()
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee, is zo'n iroscopist een soort van homepaat? Wel goed, dat hij iets gevonden heeft en hopelijk werken die druppels snel.
Daar moet je denk ik geluk mee hebben. Deze man is hier in de provincie erg bekend en boekt goede resultaten, althans, heb nog geen slechte berichten over hem gehoord. Hij heeft alle diploma's die er op dit gebied te halen zijn. Een hele fijne man. Hij is ook aardig op leeftijdquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe vind je daar een 'goede' in?
Mous
Even tussendoor... kijk even in SEX, daar loopt een Nuvatopic. Ik moet eerlijk zeggen, het is dat die hormonen (hoe weinig het dus ook zijn) bij mij een negatief effect hadden op me, maar anders had ik er nu nog steeds aan gezeten. Hét ideale anticonceptiemiddel wat mij betreft. Je merkt niet dat hij er zit, eruit vallen kan simpelweg niet (tamponsvallen erook niet zomaar uit) en je hebt allerlei handige middeltjes die je helpen herinneren dat hij er weer in of uit mag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:46 schreef Syrena het volgende:
Nuvanring lijkt me niksben als de dood dat ik die verlies o.i.d. Ben me nu aan het orienteren op de Mirena. Evra heb ik ook overwogen, maar ben bang voor huidirritatie EN het is een vrij groot ding.
Voorlopig toch rubberzben weer middenin mijn cyclus begonnen dus dat is de eerste maand toch niet veilig.
Dat is niet best. Zwaar k#t dus. Kan je niet vragen of hii, de huisarts, je naar een internist doorstuurt, want zo aanmodderen kan op termijn slecht voor je zijn. Hopelijk slaat de nieuwe kuur wel aan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef moussy het volgende:
Ja hoooor, mn kuur slaat niet aanNa 16 uur kan ik een nieuwe halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |