quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:12 schreef Luchtbel het volgende:
Hahahaha lady-wrbzoiets zou ik bijna doen. Maar nee, ik heb de sleutel lekker gehouden, ze komt het maar ophalen kan ze even lekker diep in m'n ogen kijken
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Hahahaha lady-wrbzoiets zou ik bijna doen. Maar nee, ik heb de sleutel lekker gehouden, ze komt het maar ophalen kan ze even lekker diep in m'n ogen kijken
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Begrijp ik het nu helemaal verkeerdquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Faja ik zou ook persona zeggen. Al hangt dat wel van een aantal dingen af (o.a. eigen cyclus, borstvoeding). Moet je inderdaad even op die site kijken. Ik ga er ook mee beginnen, ben ook met de pil gestopt en moet nu even kijken hoe m'n eigen cyclus op gang komt, dus ervaringen kan ik je nog niet vertellen
wie vind zo;n mafkees als jou niet leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef moussy het volgende:
trouwens, ooit wel eens van een gyn gehoord dat ie het leuk vond dat er we er weer waren?!
Oh, had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Meiden meiden! Nee! Ik ga niet voor het echie! Maar ik kan niet goed tegen de pil dus ben ik gestopt
Ik kan er kennelijk ook niet tegen. Ben weer begonnen i.v.m. nieuwe BFquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Meiden meiden! Nee! Ik ga niet voor het echie! Maar ik kan niet goed tegen de pil dus ben ik gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |