quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:[..]
Ik ook, maar ik merk ook (nog) niets. Maar ik ben ook nog maar net een maand gestopt. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk in je systeem?
Ik ben in februari gestopt, en eerste cyclus was meteen 75 dagen. Ik ben sinds een week weer begonnen en heb weer ontzettend last van mijn darmen (opgezet, veel lucht). Na het stoppen 3 kilo eraf, maar nu weer (vr)eetbuien.
Nuvanring lijkt me niks
![]()
ben als de dood dat ik die verlies o.i.d. Ben me nu aan het orienteren op de Mirena. Evra heb ik ook overwogen, maar ben bang voor huidirritatie EN het is een vrij groot ding.
Voorlopig toch rubberz
![]()
ben weer middenin mijn cyclus begonnen dus dat is de eerste maand toch niet veilig.
En bij de psych gaat het allemaal wel goed, zou nog beter gaan als ik ook echt mijn oefeningen (ontspannen, gedachten stoppen...) consequent zou doen, maar het is zoooo lekker om met iemand te praten die je serieus neemt qua klachten. Inderdaad het gevoel wat jij ook hebt, dat er echt wel iets loos is en dat je je niet aanstelt.
Nou ja, eigenlijk wel aanstellen eigenlijk hahahaha, maar dat je er in elk geval wat aan kan doen, het heeft een oorzaak.
Zo lief dagboek, weten jullie dat ook allemaal weer