Nou succes maar! Je hebt gelijk hoor, hoe sneller hoe beter. Heb je enig idee wanneer je de uitslag van die kweek kan verwachten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:48 schreef moussy het volgende:
Mariposa, mn urine gaat nu op kweek.
Maar die stomme sukkels bij de HA hebben Peet zn foon gebeld, om 12 uur, om te vertellen dat mn recept al klaar lag, omdat ik zo veel pijn hebCas slaapt nog, maar ik ga de gok even nemen, om naar de apotheek te crossen. HOe eerder ik de AB heb, hoe eerder het aan kans laan!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik mag nog niet stemmen (nog 5 uur) maar ik zie dat maria het al tot de eerste pagina heeft gebrachtdat stemt een stuk makkelijker
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef daniman het volgende:
pass es ff die site, kan ik ook stemmenBen te lui om hem op te gaan zoeken
Pfffffff, weer wachten. Hopelijk blijft het deze keer bij max. 5 dagen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef moussy het volgende:
Oej, ik moest eerst in het potje voor de kweek plassen en dan pas de antibiotica nemen, omdat het razendsnel in je urine schijnt te zitten, laten we het hopen
Als het goed is heb ik over 5 dagen de uitslag Mariposa, kan ook 2 weken worden bij deze huisarts
jij mag het er wel over hebben danimanquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
Dames, ....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |