Nou succes maar! Je hebt gelijk hoor, hoe sneller hoe beter. Heb je enig idee wanneer je de uitslag van die kweek kan verwachten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:48 schreef moussy het volgende:
Mariposa, mn urine gaat nu op kweek.
Maar die stomme sukkels bij de HA hebben Peet zn foon gebeld, om 12 uur, om te vertellen dat mn recept al klaar lag, omdat ik zo veel pijn hebCas slaapt nog, maar ik ga de gok even nemen, om naar de apotheek te crossen. HOe eerder ik de AB heb, hoe eerder het aan kans laan!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik mag nog niet stemmen (nog 5 uur) maar ik zie dat maria het al tot de eerste pagina heeft gebrachtdat stemt een stuk makkelijker
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef daniman het volgende:
pass es ff die site, kan ik ook stemmenBen te lui om hem op te gaan zoeken
Pfffffff, weer wachten. Hopelijk blijft het deze keer bij max. 5 dagen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef moussy het volgende:
Oej, ik moest eerst in het potje voor de kweek plassen en dan pas de antibiotica nemen, omdat het razendsnel in je urine schijnt te zitten, laten we het hopen
Als het goed is heb ik over 5 dagen de uitslag Mariposa, kan ook 2 weken worden bij deze huisarts
jij mag het er wel over hebben danimanquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
Dames, ....................
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
jij mag het er wel over hebben daniman
Kan iemand misschien helpen?quote:Nu het nieuws:
er is eindelijk een lichtpuntje: Morgen wordt mijn moeder overgeplaatst naar
het Antonie van Leeuwenhoek in Amsterdam. Eindelijk dus. Daar zal ze nog een
tijdje moeten blijven ivm haar leverprobleem, maar daarna zal ze met chemo
en bestraling starten. Dat kan ook poliklinisch.
Daar komt mijn vraag (eerst even uitleggen lijkt me handig)
De buren van mijn ouders gaan fors verbouwen, dat gaat iig tot aan de
bouwvak duren. Mijn moeder kan daar met haar gezondheid nu niet tegen. Dus
willen mijn ouders, zodra zij uit het ziekenhuis wordt ontslagen, een huisje
of appartement in de buurt van Amsterdam, het liefst bij de zee of het water
betrekken. Het moet wel rolstoelvriendelijk zijn, en bereikbaar voor een
ambulance. En nu zitten we dus klem.
Is er iemand op de lijst, die ons kan helpen? Die een plek weet waar ze heen
kunnen? Voor langere tijd (tot eind juli, misschien zelfs langer)
Misschien een andere huisarts proberen en het verhaal uitleggen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:51 schreef moussy het volgende:
doorverwijzen staat niet in het woordenboek van mn huisartsop dat idee komt ie pas als er een uitslag is van 1 of ander onderzoekje
lady-wrb misschien kan je hier iets mee: http://www.oudman.nl/schoenmaat-meten/quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier welke nederlandse schoenmaat bij de amerikaanse maat 2 en 2,5 hoort?
mt 17/18 ongeveer erg klein dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hier welke nederlandse schoenmaat bij de amerikaanse maat 2 en 2,5 hoort?
quote:Zusje van van Michelle, Djeremy, Nina en Max
ik weet van niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef danosa het volgende:
[..]
mt 17/18 ongeveer erg klein dus
Ga je ons iets vertellen![]()
Mjah ze voorspellen wel zware buien. Bah. Ik denk dus dat je nu al met een bezoekje wordt vereerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef moussy het volgende:
ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar het is hier buiten zo duister dat wij met alle lampen aan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |