quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Even een meldinkje tussendoor.
*waarschuwing* Zaterdag lange down-time!
Hmmm... nu hoop ik helemaal dat mijn nieuwe auto dan klaar is. Kan ik lekker de hele dag rond gaan scheuren.
Jakkesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef moussy het volgende:er staan bij 1 huis 3 ambulance's en 2 politieauto's hier achter in de straat.... blergh...
Gezellige buurt mous.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef moussy het volgende:
ja... ik kan nu meteen niet meer slapen... Ik kreeg meteen zo'n beeld van; wie probeert er nou (weer) zn gezin uit te moorden![]()
![]()
En volgende week te zien in 't ADquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Karin het volgende:
altijd leuk zo'n excuus om even een oude foto te laten zien![]()
jessie is negatief, ik een beetje positiefquote:Op maandag 30 mei 2005 22:00 schreef Rottdog het volgende:
Stress kan een hoop met je doenje zou ook net op het randje kunnen zitten maar zal niet verder speculeren daar hebben we immers een dokter voor.
Iemand bekend met dit speelgoed die op deze url te bekijken is => http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=buplayzone&id=31075
Zo ja is het wat? en enig idee wat dat ding mag kosten? kan dat ook nergens vinden
Dan heeft ze wat te kiezen laterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef moussy het volgende:
en aan de andere kant, er zijn hier in het hofje 3 jongetjes geboren in 2 weken tijd! René is in al die tijd het laatste meisje dat hier geboren is, de rest zijn allemaal jongens
Das geen kleintje!quote:Gezonde dochter voor Maurits en Marilène
Uitgegeven: 31 mei 2005 16:29
Laatst gewijzigd: 31 mei 2005 16:40
AMSTERDAM - Prinses Marilène en prins Maurits hebben er een dochter bij. Ze heet Felicia Juliana Bénedicte Barbara. Het meisje werd dinsdagochtend om 02.34 uur thuis in Amsterdam geboren, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. 'Het is een gezonde wolk van een dochter', voegden de ouders eraan toe.
De 'kerngezonde' baby woog bij de geboorte 4380 gram. Ze is het vijfde kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Felicia heeft een oudere zus, Anna uit 2001, en een oudere broer, Lucas uit 2002. De achternaam van de kinderen is Van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven.
Oi, bar, das schrikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zal ik er ook nog maar een "naar"berichtje in neerzetten.....
Was is net weer over het kleine dipje van mijn moeder heen, hoorde ik van het weekend dat mijn vader een vergrote prostaat heeft en er kanker in zijn prostaat is gevonden.
Ze zijn er godzijdank op tijd bij en hij zit al aan de medicatie maar toch zit de schrik er goed in.
Ze hebben weer alleen geld meegenomen, net zoals de vorige keerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
inbraken ook altijd zo akelig brrrrr
is er veel weg Zabb?
De politie zei dat het niet zo heel veel zin heeft om meer te beveiligen. Als ze erin willen komen ze toch wel binnen, ze vinden dan wel een manier.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Nou das mooi k*t Zabb! Hoe is het met de beveiliging? twee keer binnen een maand, das echt naar, ook voor je veiligheidsgevoel, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |