quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Even een meldinkje tussendoor.
*waarschuwing* Zaterdag lange down-time!
Hmmm... nu hoop ik helemaal dat mijn nieuwe auto dan klaar is. Kan ik lekker de hele dag rond gaan scheuren.
Jakkesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef moussy het volgende:er staan bij 1 huis 3 ambulance's en 2 politieauto's hier achter in de straat.... blergh...
Gezellige buurt mous.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef moussy het volgende:
ja... ik kan nu meteen niet meer slapen... Ik kreeg meteen zo'n beeld van; wie probeert er nou (weer) zn gezin uit te moorden![]()
![]()
En volgende week te zien in 't ADquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef Karin het volgende:
altijd leuk zo'n excuus om even een oude foto te laten zien![]()
jessie is negatief, ik een beetje positiefquote:Op maandag 30 mei 2005 22:00 schreef Rottdog het volgende:
Stress kan een hoop met je doenje zou ook net op het randje kunnen zitten maar zal niet verder speculeren daar hebben we immers een dokter voor.
Iemand bekend met dit speelgoed die op deze url te bekijken is => http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=buplayzone&id=31075
Zo ja is het wat? en enig idee wat dat ding mag kosten? kan dat ook nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |