Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef moussy het volgende:
ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar het is hier buiten zo duister dat wij met alle lampen aan zitten
Hmmm nu ben ik niet orgineel meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef moussy het volgende:
anitraIk kwam een Djnaam tegen... je staat niet alleen in je strijd..
[..]
oe daar had ik net ook gekeken, werd ik ook al niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komt![]()
Janquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmmm nu ben ik niet orgineel meerDenk dat ik hem maar jan ga noemen als koosnaampje
Ik noem soms dus echt Janquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jan(ik zie nu die foto voor me in het badje buiten)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Moet je even op weerkamer.nl kijken! Zie je precies welke donderwolk jou richting op komt![]()
Rustig maar, ze beloven voor iedereen ietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef jessie het volgende:
Word het van dat rotweer daar?
Hier is t warm, benauwd, zoniig en bedrukt, ook tijd voor regen dus.
Net met de meiden even vaderdag kadootjes wezen kopen. Pfff we kwamen helemaal bezweet thuis, blehhh.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik wil vanavond op een terrasje zitten, dus het moet maar gewoon ff wachten![]()
Ja, dat was erg leuk. Vooral hoe die moeder zich eronder uit probeerde te kletsen jaaahaaa, ik pak echt spullen af hoor. Maar volgens mij werkt het geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef moussy het volgende:
Iemand dr Phil gezien gister? Over die jongens die hun slaapkamer nooit opruimden?
René gaat na dit weekend Dr phil haten![]()
Ik heb m gemistquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was erg leuk. Vooral hoe die moeder zich eronder uit probeerde te kletsen jaaahaaa, ik pak echt spullen af hoor. Maar volgens mij werkt het geweldig
www.nu.nlquote:KNMI waarschuwt voor windstoten en wateroverlast
Uitgegeven: 3 juni 2005 13:09
DE BILT - Door het warme weer van vrijdag ontstaan in de loop van de dag onweersbuien die gepaard kunnen gaan met zware windstoten. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI vrijdag laten weten. "Naast windstoten tot negentig kilometer per uur kan plaatselijk zeer veel regen vallen. We waarschuwen dan ook voor wateroverlast."
Aan het begin van de middag ontstonden boven Frankrijk zware onweersbuien die nu richting Nederland drijven. Het front zal volgens de woordvoerder van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland trekken. "Vooral strandgasten en watersporters moeten rekening houden met een plotselinge omslag van het weer."
dus dat afpakken van spullen is goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef moussy het volgende:
Ik pak ook echt spullena f, maar ga 's avonds weer om, als ze jankend boven aan de trap staat dat ze niet kan slapen zonder die en die en zus en zo![]()
Geef je dr niet eerst de kans om het zelf op te ruimen dan? Dr Philquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef moussy het volgende:
Dus, morgen ga ik dr hele kamer leeghalen op dr boekjes en dr poppenhuis na
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef clauwheee het volgende:
Miss_d:
[..]
www.nu.nl
Volgens mij gaan je plannen in het water vallen
Oh, oke, het houdt een keer op natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef moussy het volgende:
die kansen heeft ze al 3 weken gehad Miss D
Ja, dat heb ik ook gehoord, alleen begreep ik nooit; wat als iemand bezwaar maaktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:55 schreef bixister het volgende:
snoopy, volgens mij betekent het dat je officieel aankondigt dat je gaat trouwen. vroeger was 't dan ook nog zo dat het bericht ergens openbaar te lezen was, zodat mensen bezwaar konden maken tussen ondertrouw en de echte huwelijksdag, maar tegenwoordig is dat geloof ik niet meer zo.
centeklopperijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef snoopy het volgende:
Gefeliciteerd Neva. Maar eh, wat houdt ondertrouw nou eigenlijk precies in? Ik weet wel dat je in ondertrouw gaat voor je gaat trouwen. maar wat het is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |