abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 14:54:38 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27482460
Vorige Het speeltuinbankje

En we gaan weer verder

Is het eens met de rest
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 mei 2005 @ 14:55:31 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27482482
Ik ook, maar het zijn allemaal enige foto's Lastig kiezen inderdaad, Knor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 mei 2005 @ 15:04:42 #3
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_27482792
Ik vind van het 2e rijtje de 1e foto erg leuk. Moeilijk hoor, want ze zijn allemaal super eigenlijk.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 15:07:29 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_27482885
ik blijf bij dat ene rijtje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27482999
Net uitslag gehad: bloed was ok..ik moet volgende week maandag of dinsdag bij de dokter terugkomen.

Knorretje ik vind die laatste serie ook errug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_27483030
wel fijn dat je bloed goed is Clauwhee hopelijk komt er volgende week wat goeds uit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27487257
iedereen ontzettend bedankt, jullie waren erg eenstemmig, dus laat ze niet langer staan (ga nu vlug koken, mannetje is over een uur al thuis, hij kan al weg )
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 18:37:40 #8
43556 miss_dynastie
pi_27489034
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:21 schreef Knorretje het volgende:
iedereen ontzettend bedankt, jullie waren erg eenstemmig, dus laat ze niet langer staan (ga nu vlug koken, mannetje is over een uur al thuis, hij kan al weg )

Danny zal wel benieuwd zijn
pi_27489366
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Danny zal wel benieuwd zijn
gelukkig is zijn geheugen zo beroerd dat hij er morgen al niet meer over piekert.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 20:27:00 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27491872
ik heb kaartjes voor de ome willen jubileumtour
net gekocht, vanaf het advertentiebord in de supermarkt.
en we zitten op de vijfde rij in het midden, dus ook nog eens geweldige plaatsen
en wat het mooiste was: ik kreeg ze voor de helft van de prijs
  maandag 30 mei 2005 @ 20:34:06 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27492091
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar Knor d'r creaties

En de Ome Willem show! jeugdsentiment!

Ik heb de tandarts weer overleefd.. Heb nu een noodkroon, alleen is die lager en 'anders' dan m'n eigen kies was.. Das dus ff vervelend. Maar volgende week krijg ik de definitieve kroon, die als het goed is net zo is, als mijn eigen kies was.
Vanmiddag om een uur of vijf was die verdoving pas goed uitgewerkt... Was lastig bij het koffiedrinken en m'n kaak voelt een beetje beurs van het ver openhouden en gerotzooi.. Gelukkig ben ik er weer ff vanaf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 30 mei 2005 @ 20:51:11 #12
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_27492609
lady je kaart was geweldig kijk maar in het foto topic

clauwheee wel fijn dat de bloeduitslagen goed zijn maar ja wat is het dan.hopelijk komen ze er snel achter

ik ben ook te laat maar we zullen het wel zien hoop ik als vaderdag geweest is
  maandag 30 mei 2005 @ 20:54:09 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27492710
Oeh bah E.T. wat een vervelend tandartsavontuur.
  maandag 30 mei 2005 @ 21:01:33 #14
61800 Rottdog
pi_27492962
Clauwhee dus ook je schildklier waardes
pi_27494553
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef Rottdog het volgende:
Clauwhee dus ook je schildklier waardes
Ja.. Ik had ook echt gedacht dat dat het was, aangezien het in de familie zit en ik echt bijna alle symptomen heb. Maar goed, daar kun je natuurlijk ook extra op gaan letten.. Zal mij benieuwen wat ie volgende week te melden heeft en nu wil gaan doen..Ik wil me nu eindelijk wel weer es goed gaan voelen, ben inmiddels nu al een jaar aan het sukkelen. En ok, het is ook best een heftig jaar geweest en ik kan vaak slecht met zulk soort dingen omgaan, maar zal stress ofzo dan de enige oorzaak zijn..?
pi_27494586
E.T. fijn dat je er weer vanaf bent!!
  maandag 30 mei 2005 @ 22:00:11 #17
61800 Rottdog
pi_27495058
Stress kan een hoop met je doen je zou ook net op het randje kunnen zitten maar zal niet verder speculeren daar hebben we immers een dokter voor.

Iemand bekend met dit speelgoed die op deze url te bekijken is => http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=buplayzone&id=31075
Zo ja is het wat? en enig idee wat dat ding mag kosten? kan dat ook nergens vinden
pi_27496345
Niet kopen Rotdog. Ik heb zo'n ding een keer gehuurd op de spelotheek. Gek word je ervan en t doet niks. T maakt geluid. De eerste keren is t melodietje nog leuk, dan grappig, dan irritant en dan wil je t ding verstoppen, als ze t vinden wil je t vermorzelen
Het doet verder ook niks. Je stopt die bal er boven in en hij komt er onder weer uit. Wat mag t kosten, voor 30 euro toe zou je hem niet willen

Maar smaken verschillen

ET dat tandartsgedoe blehhhh.

Lady-wrb ome willem getver, heb hem nooit leuk gevonden. Enge gladjanus.

Wij wilde morgen naar t land van ooit, maar aangezien er erg veel regenkans is gaan we woensdag maar.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27496513
Ome Willem..ben ik ook ooit es geweest toen ik klein was..heb er daarna nooit meer naar gekeken

Ja wat een weersomslag ineens weer hè, beetje jammer.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:43:43 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27496572
Ik hou van ome Willem
pi_27499229
zijn er nog mensen wakker?
pi_27499253
ik ben er nog even Faja-Lobi
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_27499267
Hoe is het met je?
Red je het een beetje zo alleen met Morgaine?
  maandag 30 mei 2005 @ 23:59:33 #24
61800 Rottdog
pi_27499344
Jessie thnx in elk geval hij is dus bij de 40 euri en dat vind ik nogal wat zeg dus wordt hem niet

Heb nu een andere gekocht ook van FP geloof dat knorretje hem ook had, daar was Jayden toen in gaan staan ofzo. Kost in de winkel 78 ¤ maar heb hem voor 15 ¤ hier in de buurt Verjaardags kado voor Zoë haar eerste verjaardag. Vindt het erg moeilijk iets voor haar eerste verjaardag , heb nu een persoonlijk boek en dit ding => http://www.marktplaats.nl(...)2526submit1%253DZoek en daar mag ze het dus mee doen
pi_27499462
oeps kom er net achter dat ik het beddengoed nog niet terug op bed gedaan had....

Duss ik ben ervandoor bedopmaken en dan slapen
pi_27499483
Ja ik red het wel, ze heeft nu een beetje last van een tandje dat doorkomt dus steeds wakker en wil overal der tanden inzetten. Maar het gaat goed hoor, we missen papa wel. Ze gaat steeds in de gang voor de slaapkamer deur zitten of bij de deur die naar de voordeur leidt en zegt dan steeds Da Da en dat een paar keer achter elkaar en kijkt dan heel erg verbaasd alsof ze wil zeggen waar is papa. Ik vind het emotioneel dus een stuk zwaarder aangezien dit kleine meisje papa ook zo moet missen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:05:54 #27
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27499539
Dat ballenapparaat schijnt het geweldig te doen bij kindjes van die leeftijd Rottdog! Een vriendin van mij heeft er 1 en dat ding is erg leuk! Geslaagd cadeau dus volgens mij. (Spannend zeg, 11e verjaardag)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:15:03 #28
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27502463
dat die ome Willem nog steeds actief is...
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2005 @ 08:18:48 #29
13151 crew  Rewimo
pi_27502494
't Zal wel Opa Willem zijn nu

Ik vond er ook helemaal niks aan als kind
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27502931
Soms snap ik echt geen reet van kerels!!! Die van mij is militair en zit momenteel in Noorwegen voor een maand. Dus onze vrienden weten het en een vriend van mij vroeg gisteren of hij langs kon komen op de koffie en een film kijken. Nou graag het is zo stil thuis dat ik een avondje visite niet afsla. Nu lag mijn mobiel op de oplader in de slaapkamer en heb ik een deuntje voor sms die ik niet hoor in de woonkamer (we hebben ook een gewone huistelefoon) en de pc staat in de woonkamer maar was afgemeld omdat ik toch film ging kijken. Nu is mijn man boos omdat ik niet reageerde op zijn sms-jes en dat ik dus visite had. Echt soms kan je ze wel achter het behang plakken kerels!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2005 @ 09:01:18 #31
13151 crew  Rewimo
pi_27502968
Ach, mannen... In plaats dat ie het nou leuk voor je vindt dat je een avondje afleiding hebt... zucht...

pi_27503070
Hoe lang blijft ie nog weg Faja?
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 09:09:52 #33
43556 miss_dynastie
pi_27503125
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nu is mijn man boos omdat ik niet reageerde op zijn sms-jes en dat ik dus visite had.
Niet boos om maken, laat hem lekker boos zijn, tis zijn probleem
Ik geef je groot gelijk dat je niet jankend in een hoekje zit te wachten tot hij thuiskomt hoor, dat zou hij ook moeten begrijpen. En anders niet, dus. Draait wel weer bij
pi_27503178
Tot 20 juni zo ie zo, misschien tot 30 juni maar niks is zeker bij defensie hoor. En helemaal niet bij zijn peleton.

Ik geef aan dat het wel heel erg stil is zo zonder hem en dat ik na 19.00 uur niemand heb om mee te kletsen en hij daar 6000 militairen tot zijn beschikking heeft om mee te kletsen! Ik kan de deur niet uit want Morgaine ligt op bed en ik weet zeker dat als ik op visite zou gaan en een oppas zou regelen dat hij nog chagerijniger wordt. Ja hij is militair en gaat op oefening naar Noorwegen , hij heeft dat beroep gekozen, ik sta er achter hoor maar ik wil ook nog wel een beetje een sociaal leven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2005 @ 09:24:11 #35
13151 crew  Rewimo
pi_27503429
Ja zeg, laat ie blij zijn dat je niet in een hoekje gaat zitten kniezen
pi_27503460
Nou je hebt groot gelijk, ik vind het hartstikke knap van je!
Sowieso vind ik het knap trouwens, ik ben bijvoorbeeld een type die niet heel lang alleen kan zijn .
pi_27503502
Ik denk gewoon dat hij jaloers is dat ik dus wel gewoon plezier maak en vrienden uit kan nodigen en hij met 6000 vreemden zit opgescheept. Maar ja dat is geen reden om zo te doen tegen mij. Hij kan nu even lekker in zijn eigen sop gaar koken. Ik hoor hem wel weer als hij normaal kan doen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 09:27:38 #38
43556 miss_dynastie
pi_27503521
Clauwheee moet maar niet trouwen met een militair dan
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 09:28:26 #39
43556 miss_dynastie
pi_27503540
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik hoor hem wel weer als hij normaal kan doen.
Zo is dat
Hoe ging het de keren hiervoor? Of is dit de eerste keer dat hij weg is?
pi_27503559
Ik kan heel goed alleen zijn maar ik wil ook wel eens een gewoon gesprek met een volwassen persoon en ook gewoon gezellig een bakkie kunnen doen. Het is al vanaf 05.30-06.00 - 19.00 uur kinderpraat en met kind bezig zijn dat ik ook gewoon even IK wil zijn en niet alleen mama. En ik zit nu al weer een week alleen thuis met kind dus ik vind het wel leuk om visite te krijgen.
pi_27503665
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee moet maar niet trouwen met een militair dan

Zo is dat Faja! Laat hem maar ff afkoelen, en jij doet gewoon je eigen ding!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2005 @ 09:34:16 #42
13151 crew  Rewimo
pi_27503700
O eh, gaan jullie stemmen morgen?

De toekomst met de nieuwe elektronische identiteitskaart

Telefoniste : "Pizza Hut, goede morgen."

Klant: "Goede morgen , ik wil bij U bestellen."

Telefoniste : "Mag ik uw Rijksregister nummer, meneer?"

Klant: "mijn Rijksregister nummer is de 222 0033653 52"

Telefoniste : "Dank U meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is wel Haachtsestraat 256 , en uw telefoonnummer 02-258 54 22. Uw telefoon op uw werk bij Dexia is de 02-258 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U ons?

Klant : "Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?"

Telefoniste :"Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer."

Klant : (zucht hier diep)" Goed dan! Mag ik dan twee pizzas met vlees..."

Telefoniste : "Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer"

Klant : "Hoezo?"

Telefoniste : "U lijdt volgens uw medisch dossier, aan hoge bloeddruk en u hebt een te hoog cholesterolgehalte in uw bloed; uw ziekteverzekering weigert de gevolgen van een zo schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen".

Klant : "Oei! Wat suggereert u anders?"

Telefoniste :"Waarom zou u onze Pizza met yoghurt en soja niet uitproberen. U zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden."

Klant : " Waarom denkt u dat ik die pizza zal lusten?"

Telefoniste :"U hebt onlangs het boek "Lekkere recepten met soja" in de lokale bibliotheek uitgeleend".

Klant : "Okee. Graag twee grote. Hoeveel moet ik u?"

Telefoniste : Dit lijkt me voldoende voor u, uw vrouw en uw vier kinderen. Het kost ¤ 39.99

Klant : "Ik geef u het nummer van mijn kredietkaart."

Telefoniste :"Sorry, meneer, maar u hebt al uw maandelijks toegelaten bedrag overschreden. U zal ons in cash moeten betalen."

Klant : " Ik haal vlug cash uit de muur voor dat uw verdeler langs komt"

Telefoniste : "Dat zal ook niet gaan, omdat er niets meer op uw bankrekening staat."

Klant : " Dat is uw zaak niet. Stuur maar die pizzas hierheen. ik zal wel cash hebben. Hoelang duurt het tot ik ze krijg?

Telefoniste : "We hebben voor het ogenblik wat vertraging, meneer. U krijgt de pizza's over 3/4 uur bij u thuis geleverd. Bent u gehaast, kunt u ze hier komen afhalen nadat u cash bent gaan halen, maar pizza's per motor vervoeren is op z'n minst acrobatisch."

Klant : "Hoe weet u in godsnaam dat ik een motor heb?"

Telefoniste : "Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen aangeslagen werd. Maar uw Harley is betaald, en ik veronderstel dat u die zou gebruiken."

Klant : "@#%/$@&?#!"

Telefoniste :"Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer, want u bent reeds op 18 juli 2003 veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdiender."

Klant : " "(Sprakeloos)

Telefoniste : "Iets anders meneer?"

Klant : "Neen, dank u.. Toch wel, vergeet niet om mij ook de twee liter Cola gratis te leveren zoals het op uw advertentie staat.

Telefoniste : Sorry, maar een uitsluitingsclausule in onze publiciteit verbiedt ons om gratis dranken die suiker bevatten aan diabetici voor te stellen, laat staan te geven.
pi_27503852
Hallo allemaal wij zijn weer terug van vakantie

Faja, ik denk dat hij je gewoon miste en toen hij belde en je reageerde niet was hij natuurlijk teleurgesteld en leek het voor hem of jij lekker gezellig aan het doen was en hem niet nodig had. Hij zit natuurlijk ver weg zonder vrouw en kind. Maar het zal wel weer overwaaien

Morris heeft vannacht een nichtje gekregen
Ze heet Lieve.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27503880
Snoop! Hoe was het??

Enne leuk, een nichtje!! Gefeliciteerd!
pi_27503958
We hebben een hele fijne vakantie gehad en Morris vond alles geweldig
Hij vond het strand super en het zwembad ook. Verder kan hij nu heeeeeel goed spaghetti eten slurpen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 09:47:00 #46
43556 miss_dynastie
pi_27504060
He, snoop
Gefeliciteerd met je nichtje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2005 @ 09:56:50 #47
13151 crew  Rewimo
pi_27504307
Hee Snoopy

Gefeliciteerd met jullie nichtje
pi_27505321
Snoopy van harte met je nichtje!! Lieve klinkt heel apart!

Nou mannetje komt misschien toch later thuis dan gepland, ze hebben het er nu over dat ze naar huis moeten rijden ipv vliegen. En enig idee wat zo'n oefening kost van verschillende landen die oefenen voor een vredes missie? 12.000.000!!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:57:45 #49
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27506305
Snoopy welcome back fijn dat de vakantie leuk was, en dat Morris het ook naar zn zin had en gefeliciteerd met juljie nichtje, Lieve is een mooie naam
pi_27506703
Snoppy welkom terug!!
Gefeliciteerd met Lieve
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')