Staat bij alle auto's hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is rarity? dat zie ik staan bij de 360 modena...
ja zal best maar ik verwijs ff naar het plaatje wat bij de op staat.quote:
Hangt ervan af hoever je hem opvoert.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja zal best maar ik verwijs ff naar het plaatje wat bij de op staat.
dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
als je de auto tuned gaat de rarity ook omhoogquote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja zal best maar ik verwijs ff naar het plaatje wat bij de op staat.
dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
aha, op die fiets kun je het omhoog halen...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoever je hem opvoert.
Ik denk dat mijn 206 GTI wel een hogere rarity heeft dan die stock 360 modena.
Nee op die auto.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
aha, op die fiets kun je het omhoog halen...
Plus dat het afhangt van de regio die je kiest. Een modena is in Europa noet zo heel erg bijzonder als b.v. een Skyline of Viper.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoever je hem opvoert.
Ik denk dat mijn 206 GTI wel een hogere rarity heeft dan die stock 360 modena.
EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGEquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:42 schreef gijsje79 het volgende:
Word flink zat van die Nurburgring.
En dan nog wel 2 rondes.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGE![]()
Ja ik ga er gewoon van uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef gijsje79 het volgende:
Is die optie er dan.![]()
Dacht alleen auto's verkopen.
Ja ik moet ook nog 2 races met die bak doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef twi het volgende:
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden).![]()
Klaagbaak
![]()
Hehe ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:
Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.
Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade
Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer![]()
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
je hebt wel gelijk denk ik, maar PGR2 is idd meer een arcade-spel en zat ook veel afwisseling in. Maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaak tot nu toe met Forzaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
Ik heb toch niet echt met geldzorgen gezeten in het spel.. zeker niet na zoveel % als je lekker wat geld verdient met de races.quote:
Ah daar doel je op.. nou ik heb toch zeker 5x wel een auto verkocht om aan geld te komen hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef twi het volgende:
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
Goed gemaakt inderdaad... zal zelf ook eens wat foto's maken van en paar auto's om te sjowen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://img157.echo.cx/img157/2198/ninjagaiden8io.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/6365/ninjagaiden23bp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/5835/ninjagaiden39bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
en voor de mensen die denken wtf is dat, tis een ninja gaiden bak hier de echte logos :
[afbeelding]
[[url=http://img232.echo.cx/img232/6046/ngleft9jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
thnxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef gijsje79 het volgende:
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
idd, zo denk ik er ook over. Ik speel het helemaal niet zoveel als ik dacht dat ik zou doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef DinoPK het volgende:
Forza is beter, PGR2 is leuker (vind ik). Komt mooi overeen met het 'vroegah was alles beter' topic. Overigens denk ik dat PGR2 iets leuker is offline (!) doordat de races in forza soms lang zijn, maar bovenal frustrerender zonder ruimte voor fouten.
+75& geloof ik. Alles uit behalve de abs nog.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
Ik zit op level 27 nu
Begint nu wat pittiger te worden. Op welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eik? Ik zit op +60%
hij is dan ook erg mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 11:07 schreef DinoPK het volgende:
65%, de Singleplayer is echt niet te doen als je na 50% je difficulty nog op hard hebt staan.
Overigens:
die microtransactions pakken nu toch wel anders uit dan ik had verwacht...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8196993927&rd=1
Triest, maar wel slim.
vrij nutteloos, als mensen geld willen verdienen ingame doen ze het yetta truukje wel,quote:Op zondag 5 juni 2005 15:26 schreef DinoPK het volgende:
Mwah kan het niet meer dan aardig noemen eigenlijk, erg veel werk zit er ook niet in. Ik hoop ook echt dat niemand biedt (en er dan nog eens 5 verkopen ook...). Gewoon ingame het aantal credits kunnen opgeven was een veel mooiere oplossing geweest, met een publieke verkoopsplaats ipv p2p sessies.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat gaat dan ten koste van de snelheid.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Ook TCM niet meer? Waarom heb je dan een stuurtje gekocht?... Juist met een stuur en stm en tcm uit heb je een erg realistische rijervaring.
niet nodig ook imoquote:Op zondag 5 juni 2005 18:08 schreef DinoPK het volgende:
Er is nog niet echt een onderlinge handel hier op fok qua auto skins is mij opgevallen?..
je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:58 schreef Heintje het volgende:
De decals heb ik al opgegeven.
Ik hou het gewoon bij zwart.
Wel jammer dat je bij sommige auto's niet de strepen ook kan kleuren. (Bijvoorbeeld bij de Vipers)
Zit op 60% onderhandquote:Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu op 80%.
Als je eenmaal de enzo en de saleen hebt gaat het wel lekker vlot.
Es zien hoever ik kan komen tot aan dinsdag dan, want dan is het tijd voor GTA.
Mee eens. Maar het zo makkelijker zijn als je die ook gewoon kon kleuren net als een motorkap of spiegels.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Heintje het volgende:
Welke pestkop bij Microsoft heeft naast het bedenken van het Test Track Infield ook nog eens bedacht dat je er ook de andere kant op kan rijden.
Of het circuis 1 kant op leren al niet genoeg werk is.
Geen last van hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.
Ja, ik heb dus een ton in die C6 gestopt, maar die mogen ze van me houden, ik ga het morgen wel idd met die goude corvette proberen, is dat btw niet de sledgehammer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef truSteh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met die corvette racesVind ze zelfs vrij makkelijk. Heb die goud/bruine corvette gebruikt, alle mogelijk upgrades of dingen erbij gedaan en ik won met 2 vingers in me neus.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wat dacht je van gewoon automaat rijden, en die stress niet hebben van schakelen.
Dat was inderdaad wat ik deed, viel me op dat ik op het laatst de meeste bochten maar in z'n 4 namquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:16 schreef twi het volgende:
Bij die Corvette C6 moet je gewoon schakelen zodra je voelt dat je 'm kwijt raakt bij 't optrekken achter. Niet zo netjes maar 't werktwel.
2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is slechts 11 minuten werk ofzo
Nope.. maar dat is toch wel veel in de SP.. veel van het zelfde, dan weer 6 rondjes daar, volgende league weer 7 rondjes. Niet echt grappig meer maar meer irritant aan het worden. Krijg er beetje het gevoel van "Opschieten, heb ik die ook weer klaar" en dat gamed kut vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.
Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uurquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef twi het volgende:
WTF die laatste endurance is 8 rondjes Nurburgring met een P1
Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uur
Dat is precies een uur, mooi toch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8
Ik zit er ook over te denken, het schiet niet bepaald op zo, hoewel ik de auto's op deze manier wel geod leer kennenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik ga de A.I. nu op medium zetten, ik heb geen zin meer om zoveel moeite te doen voor telkens dezelfde races, ik wil nu gewoon de brute bakken unlocken. Zit pas op level 37 dus dat gaat nog wel even duren.
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
Super frustrerend, heb ik eindelijk die K-U-T Corvette een beetje onder de knie, een kwestie van rustig gas geven en sturen en heeeeeeel erg ruim van te voren remmen.
Rijd ik goed, voorop gaat lekker, wordt ik ineens keihard van achter de baan af geramd door een of andere debiele Viper die schijnbaar veel te hard de bocht door ging.
Ik begin sterk het gevoel te krijgen dat de AI cheat. Ik heb de race al 100'en keren gerestart voor ik uberhaupt 3 bochten ben doorgekomen, rijd ik in de een na laatste ronde gebeurt dit.
Zuur.
Ze rijden niet alleen hard, wat trouwens wel meevalt, ze beuken gewoon als een gek. Alsof ze je niet zien ze lijken gewoon door je heen te willen rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
Die Lingerfelter vind ik niet de moeite waard, die heb ik verkocht en een Viper voor gekocht, rijdt ietsjes beter maar is ook niet vooruit te branden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef rockstah het volgende:
Aan iedereen die moeite heeft met de corvette races, de Corvette ---->Z06<---- nemen en absoluut niet de C6. En vervolgens idd rustig gas geven. En als het echt niet wil lukken kan je altijd nog overwegen die lingenfelter een subtiel tikje te geven. Voor de corvette vs. viper races is het of de viper comp. coupe of nog steeds de Z06.
ik word ook vaak gebeukt hoor door de AI echt irritant, ze zetten me soms ook gewoon achterstevorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Bastard het volgende:
@Piet_pelle, kheb er nooit last van dat ze me beuken, ik beuk ze zelf namelijk ook nooit, en dat lijkt te schelen.
idd ja, ik probeer ze ook vaak achteruit te zetten als ze me weer naaien, maar dat lukt vaak niet, mijn neus draait eerder weg dan hun achterkantquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef peristilius het volgende:
Ja en ze zijn zelf achterlijk stabiel, dat is nog het vervelendste. Het lijkt net of zij in vuilniswagens rijden en jij in een mini.
Ik heb ze bijna altijd achter me liggen, als ik ingehaald word begin ik meestal opnieuw omdat ik dan ergens naast de baan lig en ik ze nooit meer in kan halen. Ik beuk hun dus alleen uit wraak als ze me weer in de laatste ronde de bocht uit duwen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef twi het volgende:
Ik beuk ze ook nauwelijks, maar ze zijn wel listig. Ze tikken je zo in de rondte en soms inderdaad beuken ze soms keihard van achter
Volgens mij rijdt de AI gewoon met ABS, STM (ofzoiets) en TCM aan.. dan kan je gewoon vrij laat remmen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:34 schreef gijsje79 het volgende:
Je haalt alleen de snelheden er niet mee.
http://www.gamespot.com/xbox/driving/forzamotorsport/hints.htmlquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?
Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks?*hoopt op enzo*
Nee je wint geen auto's mee,r dus je ziet de balk ook niet meer lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?
Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks?*hoopt op enzo*
Neh, die bak staat gewoon zo bekendquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:38 schreef twi het volgende:
Tegenvaller dat ze trouwens die TVR Speed Twelve weer als "hoogste" auto hebben gezet. Baggerbak. Zou TVR Microsoft een hoop extra geld toeschuiven ofzo?
Mn droom!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef kletskop het volgende:
waarom zou je de corrado willen unlocken!! bagger auto![]()
STOP STALKIN' ME!!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef kletskop het volgende:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef StofjeB het volgende:
Laten we het zo zeggen: Hij ook soms iets op lip en dan inhaleert via neus.
mn held!
wat doe je!
![]()
dude.. je valt in herhaling..![]()
In een woord, jaquote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).
Natuurlijk is GTA SA er nu, maar de online sessies lijken ineens over..
kheb geen tijd helaasquote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).
Eerst GTA en dan kijk ik wel es verder.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Ja dat heb ik ook tis veel van hetzelfde.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef peristilius het volgende:
Ik was Forza ook gewoon een beetje zat
Ja kwestie van opvoeden he.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef DinoPK het volgende:
Och dat limited kan me geen fuck schelen, kost precies hetzelfde, wat wel balen is dat de verkoopswaarde nu een stuk lager is
En als het dan 1 keer gebeurt, maar dit is het 2e xbox spel, inmiddels ook enkele dvd's verknalt qua hoes, tig schijfjes gebruikt om de vloer mee te verfraaien met de vervelende kant naar beneden etc. Irritante rotwezens af en toe die kinderen, luisteren ho maar, constant opletten... Kreng staat nu dus op de tafel te springen ....
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef DinoPK het volgende:
Nog een waarschuwing voor mensen die kinderen willen enzo: niet doen! Of je moet bereid zijn al je kostbare dingen op te slaan boven de 1.5 meter hoog. Waarom? hierom:
[afbeelding]
Waarom denk je dat ik overdags noooit game... juistem. Tis gewoon een rete irritante bui die dat jochie al 2 weken heeft, kan geen 10 minuten even rustig achter de pc gaan zitten (notabene in de huiskamer) of er wordt al weer wat gesloopt achter mij of een hond invalide gemaakt door paardje rij bewegingen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja kwestie van opvoeden he.
Maar ik ben het met je eens dat kleine kinderen vervelend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |