abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 13:39:29 #1
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27480511
Ja het is verslavend
  maandag 30 mei 2005 @ 13:45:15 #3
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27480554
wat is rarity? dat zie ik staan bij de 360 modena...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  maandag 30 mei 2005 @ 13:46:00 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27480574
zeldzaamheid.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_27481159
quote:
Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is rarity? dat zie ik staan bij de 360 modena...
Staat bij alle auto's hoor
  maandag 30 mei 2005 @ 14:48:30 #6
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27482291
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef truSteh het volgende:

[..]

Staat bij alle auto's hoor
ja zal best maar ik verwijs ff naar het plaatje wat bij de op staat.

dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
pi_27482602
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

dus een 6,2 is niet bijzonder? mawh vind een 360 modena wel best bijzonder, zie je niet elke dag. Welke cijfers moeten dan een peugeot 206 GTI wel niet hebben...
Hangt ervan af hoever je hem opvoert.
Ik denk dat mijn 206 GTI wel een hogere rarity heeft dan die stock 360 modena.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_27482633
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

als je de auto tuned gaat de rarity ook omhoog
  maandag 30 mei 2005 @ 15:00:58 #9
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27482666
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

aha, op die fiets kun je het omhoog halen...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:10:49 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27502423
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

aha, op die fiets kun je het omhoog halen...
Nee op die auto.
The truth was in here.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:11:33 #11
8372 Bastard
Persona non grata
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:08:59 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27508771
super verslavend dit spel
The line is a dot to you!
pi_27526924
TVP, mijn oranje Porsche GT3 r0x .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:43:31 #14
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27528225
Mijn ferrari 360 gaat 400

Toevallig net die gearings goed weten te tunen, voor dat ik daaran zat ging hij maar 310
pi_27533061
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

Plus dat het afhangt van de regio die je kiest. Een modena is in Europa noet zo heel erg bijzonder als b.v. een Skyline of Viper.
Maar in Japa/Amerika heeft de Modena (standaard) weer een hogere waarde.

Een hoge rariry levert ook meer geld op als je wint, daarbij is het weer duurder om buitenlandse auto's te kopen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27541861
Zo eindelijk weer level 30. Voor de 2de keer Hopelijk is me savegame nu weer niet ineens pleitte
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:41:47 #17
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27562258
Ik heb nou een tijdje het stuurtje van Fanatec. Het stuurtje dat iig door fanatec aangeraden word om voor Forza te gebruiken. Ik heb dit hier nog een tijdje stil gehouden omdat ik het eerst ff vrij goed wilde testen.

Als eerste is het hier in Nederland vrij lastig om er aan te komen. Ik heb hem in nog geen 1 winkel zien liggen. Alleen psxshop heeft hem in zijn arsortiment. Maar of dat hun hem al binnen hebben weet ik niet. Ik heb iig besteld via de site van fanatec. Nadeel daarvan is dat je wel met een credit card moet betalen. Maar iedereen heeft tegenwoordig wel een kennis met een CC. Voordeel is dat hij hier nog 5 euro goedkoper is met verzend kosten dan bij de psxshop zonder. Al heb ik ook van andere gehoor dat er nog goedkoper aan te komen is. Over de levering heb ik niks te klagen gehad. Na een week lag er een kaartje in mijn hal dat mijn stuurtje bij de buren lag.

Dus ik zo snel mogelijk mijn stuurtje opgehaald en uitgepakt. Daarna alles aansluiten en spelen maar.In het begin kwam ik nergens. Maar goed, ik had ook niet verwacht dat ik niet een beetje zou moeten oefenen.

Inmiddels heb ik er al aardig wat uurtejs op zitten en lukt het rijden met het stuur wel vrij goed. Al blijft het lastig als je spint. Op de controller kun je dat pookje heel makkelijk en snel naar de andere kant gooien. Nou kun je ook wel een ruk aan het stuur geven maar dat is toch minder snel en het leverd soms een enge krak op. Dat is nou een paar keer voor gekomen en alles werkt nog perfect. Al verwacht ik dat hij over een tijdje wel een keer kapot gaat. Maar ja, er zit een jaar garantie op. Als hij het dat jaar volhoud dan is ie zijn geld wel waard geweest, tegen die tijd ga ik denk ik toch voor een Xbox 360 waar dit stuurtje waarschijnlijk niet op aangesloten zal kunnen worden. En mocht hij binnen een jaar kapot gaan dan gaat hij gewoon retour afzender.

Maar raced het nou fijner?
Dat ligt er aan. Een groot nadeel vind ik dat het moeilijjker word door het schokken, het probleem is dat de auto weer op die schokken reageerd. Maar gelukkig kun je op dit stuur veel instellen dus kunje het schokken ook minder zetten. Hierdoor voel je alleen weer niet dat wanneer je banden blokkeren of spinnen. In Forza is dit weer op te lossen door wat hulpjes aan te zetten maar dat is toch eigenlijk niet wat je wil. Zeker niet met een stuurtje.
het is met het stuurtje wel weer een heel stuk makkelijker om gedoseerd te sturen. Zeker op ovals is dat van groot belang.

Mijn conclusie binnen Forza is dat dit stuurtje het wel een stuk leuker maakt maar dat je er niet echt sneller door word. Alleen op de ovals en in andere lange snelle bochten.

Maar er zijn meer spellen op de Xbox. Op de site van Fanatec zijn voor veel spellen aanbevolen instellingen te vinden. Deze kun je altijd nog aanpassen op wat je zelf fijn vind. En dan rijd het eigenlijk in alle spellen wel fijn met het stuurtje. Dus voor race fans is dit zeker geen slechte aankoop. Voor 1 spel is hij net te duur, ookal is dat spel Forza of PGR2.

Ik kan niet alleen maar positief zijn over dit stuur, er zijn namelijk aantal dingen die niet goed zijn. Het is heel makkelijk dat je de hendels achter het stuur zelf in kan stellen, bijvoorbeeld om mee te schakelen, of voor een boost of handrem. Het nadeel is dat je er maar twee hebt. Dus als je zelf wil schakelen en je hebt de handrem ook nog regelmatig nodig kom je er 1 te kort.
Alle knoppen zitten ook wel in het midden van het stuur. Alleen zijn deze gewoon te slecht voor zo'n stuur. Als je ze niet op precies de goede plaats indrukt dan reageren ze niet. Dus je moet soms vaker op een knop drukken voordat deze reageerd. Om iets in te stellen kan dat nog wel. Maar tijdens het spelen zou dat absoluut niet mogen vind ik. Ook is het in de menu's op den duur vrij irritand. Als je een spel hebt waar je in het spel de A en B toets nodig hebt dan zijn de meeste menu's ook vrij simpel omdat je dan de hendels kan gebruiken.

Iets anders wat ik matig vind is dan als je in het stuur naar het menutje gaat om de instellingen van het stuurtje te veranderen dat alle knoppen die je dan indrukt ook invloed hebben op je spel. In Forza betekend dat voor mij dat ik nogal vaak van nummer en vlolume verander. Maar zeker met het instellen van de handels moet je uitkijken. Ik kan me voorstellen dat het ooit een keer voor komt dat je eerst een aantal keer op opzij drukt om bij het instellen te komen. En dan voor het instellen van X op een hendel moet je een keer de X indrukken. Als je pech hebt zou je dan wel eens perongeluk iets kunnen verweideren. Wat ze beter hadden kunnen doen is dat als je aan het instellen bent dat er dan geen singaal naar je Xbox gaat. Maar ja dat is niet het ergste punt van kritiek.

Het gene waar ik me tot nu toe het meeste aan gestoord heb is de bevestigings beugel. Deze kun je onder aan het stuur klikken en dan kun je hem op een tafel vast zetten. Nadeel 1 is dat deze niet echt goed vast klikt en dat je daarom nog wel eens met je stuur in je handen zit. Dan is 1 goede duw wel weer voldoende om hem weer vast te zetten voor een tijdje. Maar toch, eigenlijk had je die klem met een schroefje vast moeten kunnen zetten.
Een ander nadeel van die klem is dat hij van plastic is. Als je de schroef aandraait kun je lang door blijven draaien. De klem buigt namelijk heel vrolijk mee. Op zich zit het stuurtje wel goed genoeg vast dus echt een ramp is het niet. Toch had ik liever gezien dat ze die klem van aliluminium hadden gemaakt.

Dus ik denk dat over een tijdje een keer naar de bouwmarkt ga en daar een paar lijm klemmen ga kopen en die vervolgens vast ga maken aan mijn stuur om hem daarmee vast te kunnen zetten op mijn playseat.

Al met al is het een heel leuk stuurtje dat door de vele instellinge bij bijna alle race games past. Voor race fans is hij zijn geld wel waard. Mocht je 1 of 2 race spelletjes wel leuk vinden dan raad ik je aan om die gewoon met de controller te spelen.
Als je wil weten wat je allemaal in kan stellen moet je op de site van Fanatec kijken ( www.fanatec.de ) Als raport cijfer zou ik hem een 7.5 geven.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met andere stuurtjes.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:59:10 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27564099
Op de site staat 2 jaar garantie. Ziet er mooi uit op de site, hopelijk zijn die paar minpunten nog te verhelpen door de fabrikant.
  donderdag 2 juni 2005 @ 02:42:02 #19
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27565584
Word flink zat van die Nurburgring.
En dan nog wel 2 rondes.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 2 juni 2005 @ 07:13:21 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27566098
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:42 schreef gijsje79 het volgende:
Word flink zat van die Nurburgring.
En dan nog wel 2 rondes.
EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGE
The truth was in here.
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:24:09 #21
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27571107
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 07:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

EN IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DIE EXIGE
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:55:18 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27573850
Hoe deel ik mijn "prachtige" skins met anderen? :$
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:42:33 #23
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27575465
Is die optie er dan.
Dacht alleen auto's verkopen.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:41:18 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27579705
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef gijsje79 het volgende:
Is die optie er dan.
Dacht alleen auto's verkopen.
Ja ik ga er gewoon van uit
Ik bedoel je wilt toch dingen met je vrienden delen, maar gezien het geringe enthousiasme van de andere forumusers op mijn reactie zal het wel niet kunnen
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:46:59 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27579915
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden). Klaagbaak
pi_27580244
Told ya
Idem met die Tuscan S races, net zo plezierig om te rijden

Wel raar, de Shelby was in PGR2 1 van mijn favoriete auto's, in forza.... 1 van de auto's die ze als eerste mogen gebruiken voor de fun elementen van een top gear aflevering.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:19:30 #27
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27581053
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef twi het volgende:
Die *#($&(@#$&@#$ klote Shelby Cobra races. Met grootste moeite haal ik die, nu op Silverstone tikt telkens iemand me van de baan (alsof 't al niet moeilijk genoeg is om die grote zaadmobiel op de baan te houden). Klaagbaak
Ja ik moet ook nog 2 races met die bak doen.
Je word er niet echt vrolijk van.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:55:08 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27582165
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:

Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.

Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade

Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer
pi_27583488
Jaaa vet snel heb ik die gereden heh . En dan had ik niet eens de ervaring van 70 rondjes Tokyo in 1 week rijden

Mijn auto was ook helemaal total, rondje 18 ging ik in de fout..
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:36:50 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27589940
As a closing thought, if your aim is to eventually own all the 231 cars in the
game, then it will cost you 32,330,000 credits!!!!!

The truth was in here.
pi_27589947
Rondje 20

Langste race voor mij tot nu toe is 5 ronden geweest
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:06:22 #32
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27593087
Alle races die ik nou nog rij is het een kwestie van foutloos rijden. Een fout en er is altijd wel iemand die je inhaald. En hun dan nog in halen is bijna onmogelijk.

Ze zouden eens een racespel moeten maken dat gebruik maakt van de drivatar techniek voor je tegenstanders. Gewoon dat hij continu kijkt hoe jij bochten maakt en dat de AI dan die bochten net een paar procent beter maakt. Zodat het wel een uitdaging blijft maar het eigenlijk nooit onmogelijk word.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 01:54:52 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27596296
Iik weet 't, ik weet 't, ik trek vaak m'n grote muil open, maar ik zit na wat online potjes nog wat races te rijden in de A klasse van 't Championship niveau, en ik moet het toch even kwijt omdat ik er errug trots op ben

Championship Series - Class A - Test Track Infield (3 laps)

vrijdag 3 juni 2005 @ 07:23:01 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27597260
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
The truth was in here.
pi_27598112
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Deze mag in de bak met onwerkelijke dingen gegooid worden:

Ik rij met met de TommyKaira Subaru een endurance race (B1 op Tokyo). Gaat lekker, plan m'n pitstop zo dat ik net achter de achterblijvers kom, pit en na een paar ronden beginnen zij te pitten waardoor ik geen risico neem met het inhalen/beschadigingen. Heerlijke race, heerlijke auto. Kom ik in ronde 20/20, ga ik finaal en frontaal in de muur bij de eerste knik/chicane. Hele auto rood, godverdegodver. Langzaam pakken alle auto's hun rondjes terug terwijl ik naar de finish hobbel.

Om kosten te besparen gok ik er net op dat ik genoeg tijd over heb voor een pitstop. De maximale was 29 seconden, dus dat zou ik net moeten redden. Ik maak de pitstop zeg maar in de ronde van de finish, en finish eerste. Toch nog een ton blikschade

Kom ik bij de scoreboards, wat zie ik daar? Plek 998. Niet zo vreemd. Kijk ik wie er 999 staat. DinoPK 0.016 seconde langzamer
Hehe ik had precies hetzelfde Ik heb het ook in die knik net voor de finish zegmaar, waar je tussen die 2 hobbeldingen doormoet.. kom ik daar met een pokke snelheid aanzetten, "ach dat lukt wel".. raak een bobbel, stukje muur, andere muur, vlieg ff over de kop... euh tjah. toen deed me auto het niet meer echt
pi_27598391
Haha leuke (herkenbare) verhalen hier...

Weet er iemand of het mogelijk is om zelf andere soundtracks toe te voegen, en hoe ?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:31:03 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27600337
In 't Xbox dashboard moet je dan zijn. Doe een audio cd in je Xbox en ga dan naar het deel waar je dieaudio kunt afspelen, dan staat er ook een record otie. Later kun je dan in de game zelf die gemaakte soundtrack selecteren.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:09:22 #38
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27601476
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
Krijg toch het idee dat Ik PGR2 leuker vind.. zit nog niet op 50% van het spel, en het word eentonig en vervelend nu.
maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:15:19 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27601657
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef kepler het volgende:

[..]

maar PGR2 werd dat ook niet eentoning uiteindelijk? Misschien omdat de races zelf gewoon een stuk langer duren op het einde...
Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:21:11 #40
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27601850
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dit word eentoniger eigenlijk.. toch wel het gemis van meerdere banen, de tuning optie vind ik nou ook niet echt lekker uit de verf komen. Je hebt tenslotte geld genoeg om meteen alles te kopen, en te tunen.
Het rijden is wel goed, maar persoonlijk vind PGR2 iets meer arcade rijden, wat lekkerder, en vooral leuker.
Pluspunt is natuurlijk de decals vooral, waanzinnig goed, maar als je paar auto's gedaan hebt blijf je niet aan de gang toch?
En op live, in een klasse is eenmaal bekend wat de beste auto er in is, dus waarom zou je een mindere auto nemen dan. ja ok, afspreken van een bepaalde auto... en die moet diegene ook net hebben, en ook max getuned hebben ofzo. Loopt niet echt heel soepel dan.
SP vind ik meer van hetzelfde worden ook, waar je in PGR2 afwisseling had in opdrachten die je moest halen, snelle tijd, flitspaal met snelheid, ronde af leggen, is dit maximaal racen en racen en natuurlijjk meer racen. Word dus eentonig.
Wat de "RPG" actie betreft in dit spel, nou laat dat maar zitten.. ik let echt niet op het feit of ik nu schokdempers kan krijgen met 15% korting. Want of die dingen nou 5000 kosten of 4000.. ik koop ze toch wel.
je hebt wel gelijk denk ik, maar PGR2 is idd meer een arcade-spel en zat ook veel afwisseling in. Maar ik moet zeggen dat ik me prima vermaak tot nu toe met Forza Voor mij staan ze beide bovenaan.

En over die auto's in Xbox Live, je kunt gewoon een stock-car uitkiezen toch?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:46:46 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27602894
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Bastard het volgende:

pi_27602982
Forza is beter, PGR2 is leuker (vind ik). Komt mooi overeen met het 'vroegah was alles beter' topic . Overigens denk ik dat PGR2 iets leuker is offline (!) doordat de races in forza soms lang zijn, maar bovenal frustrerender zonder ruimte voor fouten.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:52:04 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27603080
Bastard heeft wel deels gelijk. Ik zit echt niet te wachten op 15% korting op schokdempers als ik net m'n stinkende best heb gedaan om van level 43 naar level 44 te gaan
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:11:18 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27603849
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb toch niet echt met geldzorgen gezeten in het spel.. zeker niet na zoveel % als je lekker wat geld verdient met de races.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:30:26 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27604530
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:37:49 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27604751
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef twi het volgende:
Geldnood is een ander punt, maar ik heb toch zeker onder de 40% regelmatig gehad dat ik een bepaalde auto niet vol kon tunen, omdat ik weigerde auto's te verkopen. Als je gaat glitchen om dan toch aan geld te komen is dan weer een heel ander verhaal
Ah daar doel je op.. nou ik heb toch zeker 5x wel een auto verkocht om aan geld te komen hoor...
Niet dat ik glitchte voor 5 miljoen ofzo..
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:41:50 #47
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27604865

en voor de mensen die denken wtf is dat, tis een ninja gaiden bak hier de echte logos :

RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:48:38 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27605072
quote:
Goed gemaakt inderdaad... zal zelf ook eens wat foto's maken van en paar auto's om te sjowen.
The truth was in here.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:58:13 #49
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27607170
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:09:28 #50
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27607560
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef gijsje79 het volgende:
Netjes gedaan Gamedemon.
Zit zeker wel wat tijd in om het zo voor elkaar te krijgen.
thnx
tis zoiezo een enorm geklooi om wat op je motorbak te zetten,
de camera staat er nooit goed voor, en als je de auto van voren bekijkt is naar boven bewegen naar rechts op je controller enzo
ik geloof dat die voorkant uit iets van 25 a 30 layers bestaat
pi_27611348
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:49 schreef DinoPK het volgende:
Forza is beter, PGR2 is leuker (vind ik). Komt mooi overeen met het 'vroegah was alles beter' topic . Overigens denk ik dat PGR2 iets leuker is offline (!) doordat de races in forza soms lang zijn, maar bovenal frustrerender zonder ruimte voor fouten.
idd, zo denk ik er ook over. Ik speel het helemaal niet zoveel als ik dacht dat ik zou doen.
pi_27612391
Ik vind Forza geweldig, maar ik had PGR2 ook niet.
Nu de races moeilijk worden vind ik het ook wel vervelend worden.
Als je in precies dezelfde auto rijdt als de tegenstander met de AI op hard is het best pittig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:05:41 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27613166
Zit nu op level 49, net de ME Four Twelve gekregen, na de allerleukste klasse gedaan te hebben. Wel lang 7 races lang minstens 7, maximaal 17 ronden met een Volvo S40 GT. Echt een heeeeel erg relaxte bak, waar ik dus bijna 2 levels (7x 80.000 credits) doorheen ben gefietst. Eindelijk de Enzo te pakken ook. Zit nu op 75%.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:00:20 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27629446
En? Hoeveelste ben ik geworden afgelopen nacht?

The truth was in here.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 12:19:49 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27630782
Je ging de hele tijd terug naar de lobby man
pi_27634602
Ik zit op level 27 nu

Begint nu wat pittiger te worden. Op welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eik? Ik zit op +60%
pi_27634842
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
Ik zit op level 27 nu

Begint nu wat pittiger te worden. Op welke moeilijkheidsgraad spelen de meesten hier eik? Ik zit op +60%
+75& geloof ik. Alles uit behalve de abs nog.
Zit nu ook op level 27, echt moeilijk vind ik het nog niet. Zit nu wel in een kut race met die Corvette. Dat ding heeft zo godsgruwelijk veel vermogen en zo'n lange remweg dat ik me te vaak verrem.
De races worden wel langer nu.
pi_27638660
65%, de Singleplayer is echt niet te doen als je na 50% je difficulty nog op hard hebt staan.

Overigens:
die microtransactions pakken nu toch wel anders uit dan ik had verwacht...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8196993927&rd=1

Triest, maar wel slim.
  zondag 5 juni 2005 @ 15:10:23 #59
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27645624
Ik ben nou bijna op de helft.
Ik heb het idee dat ik de afgelopen dagen wel een stuk beter ben geworden. En ik heb ook het idee dat er verlopig genoeg races zijn die ik wel kan winnen na een paar keer proberen.
Ik heb als doel om alles te winnen. (dus ook alle auto's) en hoe ik dat haal maakt me niet echt uit.
Ik speel nou ook op -35%, alleen brandstof en banden slijtage en handmatig schakelen staan nog op moeilijk. De rest al niet meer.
pi_27645739
Ook TCM niet meer? Waarom heb je dan een stuurtje gekocht?... Juist met een stuur en stm en tcm uit heb je een erg realistische rijervaring.
  zondag 5 juni 2005 @ 15:17:00 #61
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27645789
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:07 schreef DinoPK het volgende:
65%, de Singleplayer is echt niet te doen als je na 50% je difficulty nog op hard hebt staan.

Overigens:
die microtransactions pakken nu toch wel anders uit dan ik had verwacht...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8196993927&rd=1

Triest, maar wel slim.
hij is dan ook erg mooi
pi_27646068
Mwah kan het niet meer dan aardig noemen eigenlijk, erg veel werk zit er ook niet in. Ik hoop ook echt dat niemand biedt (en er dan nog eens 5 verkopen ook...). Gewoon ingame het aantal credits kunnen opgeven was een veel mooiere oplossing geweest, met een publieke verkoopsplaats ipv p2p sessies.
  zondag 5 juni 2005 @ 15:29:45 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27646167
Mijn Ajax-CRX is veel meer waard
  zondag 5 juni 2005 @ 15:38:27 #64
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27646448
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:26 schreef DinoPK het volgende:
Mwah kan het niet meer dan aardig noemen eigenlijk, erg veel werk zit er ook niet in. Ik hoop ook echt dat niemand biedt (en er dan nog eens 5 verkopen ook...). Gewoon ingame het aantal credits kunnen opgeven was een veel mooiere oplossing geweest, met een publieke verkoopsplaats ipv p2p sessies.
vrij nutteloos, als mensen geld willen verdienen ingame doen ze het yetta truukje wel,
ik vind et ook triest, zon design moet je voorjezelf houden, tis niet tof meer om in een spiderman enzo te rijden als er nog 4 andere in de game zetten die em ook hebben
  zondag 5 juni 2005 @ 16:08:40 #65
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27647366
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Ook TCM niet meer? Waarom heb je dan een stuurtje gekocht?... Juist met een stuur en stm en tcm uit heb je een erg realistische rijervaring.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat gaat dan ten koste van de snelheid.
Door het schokken rijd je auto niet echt ideaal meer. En door het schokken uit te zetten voel je niet meer dat je banden blokkeren. Dus van daar dat al die dingen aan staan.
Misschien dan ik het over een tijdje weer eens ga proberen met die dingen uit.
  zondag 5 juni 2005 @ 17:40:00 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27649839
Ik heb net de NSX cup gereden met moeilijksgraad op moeilijk, dat tikt lekker aan met het geld dan
The truth was in here.
pi_27650516
Nou nog maar een post met wat schepseltjes van mij:

Nissan Skyline . De zijkant bestaat uit de volle 100 layers, en is een stuk mooier ingame.

Een vrij simpele Celica, maar ik vind het gewoon een mooie bak

Mijn Vive la Dutch 4x4 Mini

DB9 goes DBR9. Helaas kan je geen grote achterspoiler toevoegen...

Shelby Series 1, stom prutwerkje van 10 minuten wat niet is gelukt. Moet een cobra voorstellen.

Tuscan R. Ziet er wel redelijk agressief uit.

Veilside Supra, 1000nogwat PK, en een eigen knutselwerkje qua decals. Ingame een stuk mooier door het kleurverschil.

NY Cab Audi TT. Tel nummer maar ff geblurred . Alleen het woord taxi staat er niet echt lekker op.
1 zijkant bevat 80 layers, zou je niet zeggen toch?

1337. Simpel, maar koel.

Een spinne Subaru. Niet echt mooi, wel apart door de verticale scheiding.

Een van de simpelste maar ingame zeer mooi, een RX8 met in totaal maar 7 layers.

Eigenlijk niets aan veranderd, maar de kleurencombinatie icm het model is fucking mooi. Ford GT obviously.

Er is nog niet echt een onderlinge handel hier op fok qua auto skins is mij opgevallen?..
pi_27650657
Whoot! dat doe je goed, vooral die Infinity Skyline. Maar ook je wat simpelere modellen zijn erg mooi.
De meeste zijn al een stuk verder dan ik met het designen met decals zeg, veel verder dan wat Japanse tekens kom ik niet.
  zondag 5 juni 2005 @ 18:35:10 #69
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27651220
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:08 schreef DinoPK het volgende:

Er is nog niet echt een onderlinge handel hier op fok qua auto skins is mij opgevallen?..
niet nodig ook imo
dan is het speciale er vanaf
  zondag 5 juni 2005 @ 18:58:39 #70
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27651827
De decals heb ik al opgegeven.
Ik hou het gewoon bij zwart.
Wel jammer dat je bij sommige auto's niet de strepen ook kan kleuren. (Bijvoorbeeld bij de Vipers)
  zondag 5 juni 2005 @ 20:27:55 #71
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27654464
Zit nu op 80%.
Als je eenmaal de enzo en de saleen hebt gaat het wel lekker vlot.
Es zien hoever ik kan komen tot aan dinsdag dan, want dan is het tijd voor GTA.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 5 juni 2005 @ 21:00:32 #72
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27655450
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:58 schreef Heintje het volgende:
De decals heb ik al opgegeven.
Ik hou het gewoon bij zwart.
Wel jammer dat je bij sommige auto's niet de strepen ook kan kleuren. (Bijvoorbeeld bij de Vipers)
je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:12:39 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27655829
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu op 80%.
Als je eenmaal de enzo en de saleen hebt gaat het wel lekker vlot.
Es zien hoever ik kan komen tot aan dinsdag dan, want dan is het tijd voor GTA.
Zit op 60% onderhand
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:44:49 #74
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27659370
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef rockstah het volgende:

[..]

je kan er een decal stripe overheen plakken als het goed is.
Mee eens. Maar het zo makkelijker zijn als je die ook gewoon kon kleuren net als een motorkap of spiegels.
  maandag 6 juni 2005 @ 02:28:34 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27664317
Net 3.5 miljoen uitgegeven aan auto's (alles tunen naar "1" in de subklasse), daar gaat m'n prijzengeld Maar nu heb ik wel meer keuze dan uit 3 a 4 verschillende autootjes per klasse, stuk of 25 auto's erbij dus heerlijk veel keuze
pi_27665496
Dit is mijn favoriete driftbakje S15 Silvia in Drifting For Holland uitvoering,

Ik heb 1 ding waar ik gister een beetje verbaasd over was. Ik was 2player splitscreen aan het synchroon driften met 2 200SX s13's, maar ik verwachtte toch eigenlijk wel een replay optie als de race afgelopen was.

Dit mis ik omdat het wijs is om te driften in Forza en om dat een beetje mooi terug te zien. Gemiste kans. Of zie ik mss wat over het hoofd en zijn er ook andere 2P modi MET replay? Mss met Syslink wel?

[ Bericht 22% gewijzigd door LangeJan op 06-06-2005 09:10:14 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 14:56:31 #77
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27676304
Ik ken geen enkel spel die wel een replay maakt in een multiplayer game. Als je iets wil opnemen zul je een beetje moeten knutselen om het door je pc te laten lopen.
pi_27676856
Rallisport Challenge 2 schijnt wel van 2 speler games een replay te maken. Op zich best geinig natuurlijk als het zou kunnen, maar het voegt geen flikker toe voor mij persoonlijk. De replays bekijk ik alleen om ff mijn auto skin te bekijken, voor de rest is het toch niet boeiend.
Of je moet 300meter vliegen met een enzo, en daar een filmpje van op willen nemen (idee! )
pi_27677793
Het gebrek aan multiplayer replay vind ik ook erg jammer, vooralals je een close race gereden hebt.
Je S15 lijkt veel op de mijne, op de kleur na dan uiteraard, alleen kan ik er niet mee driften, ook niet racen eigenlijk veels te veel vermogen.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:08:43 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27679028
Mijn auto's (althans, waar ik "iets" mee heb gedaan).

De beruchte Ajax-CRX

KNVB Aerogear Integra

Prachtige spikkelgroene Audi TT

M'n eigen Rijkspolitie 911, moet nog flink wat aan gebeuren

Racing For Holland Ferrari F355

Simpele maar toch wel coole Audi S4

Een mooie Zweedse Saab Viggen

Auto waar ik toch ook wel trots op ben, simpele maar (vind ik) goed gelukte Philips Bora

Klapperrrrrrr van de week, m'n luxe Magritte Usericon CLK

pi_27679298
Whehe je usericon bak wordt wel erg leuk zeg (alleen waarom een appel ipv een duif?..)
Hoef ik niet te gaan proberen denk ik, staat niet zo.

Overigens blijf ik die racing for holland bak geniaal vinden, dat ik daar niet eerder op gekomen ben

Grappig trouwens: ik dacht dat die rijkspolitie porsche's een stuk ingewikkelder waren qua decals, zeker wat blauw erop enzo. Is dus niet zo.
Jammer genoeg kan je geen grote zwaailichten op het dak zetten heh
  maandag 6 juni 2005 @ 16:21:30 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27679482
Duif kan nog komen, maar eerst vond ik een appeltje leuker Die appel moet trouwens nog veel beter uitgewerkt worden (met een glare ofzo erin, en wat extra schaduwen). Maar ik vind 'm errug cool, zeker met die wolken erachter.

En Philips aan de zijkant moet ik nog even een angle aan geven ofzo. Ben nog niet helemaal tevreden over de zijkant.
pi_27679597
Sowieso, waarom die philips auto? Tis best knap gemaakt hoor, maar mooi is het niet
En helaas een angle geven aan die tekst is wel erg veel werk, kan je beter opleuken door het logo er semi transparant achter te zetten ofzo (uitvergroot zoals bij de audi tt)

Motorkap werk moet je trouwens ook niet zo veel aan doen joh, niemand die het kan zien ingame. Ik zou als ik jou was juist de achterkant mooi versieren
  maandag 6 juni 2005 @ 22:31:28 #84
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27692028
Welke pestkop bij Microsoft heeft naast het bedenken van het Test Track Infield ook nog eens bedacht dat je er ook de andere kant op kan rijden.

Of het circuis 1 kant op leren al niet genoeg werk is.
pi_27697328
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Heintje het volgende:
Welke pestkop bij Microsoft heeft naast het bedenken van het Test Track Infield ook nog eens bedacht dat je er ook de andere kant op kan rijden.

Of het circuis 1 kant op leren al niet genoeg werk is.
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 01:56:10 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27697359
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.
Geen last van hoor

Championship Series - Class A - Test Track Infield (3 laps)

dinsdag 7 juni 2005 @ 09:21:56 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27699602
Het is op zich wel een leuk circuit. Lastig maar wel een uitdaging. Op de een of andere manier wil ik het laatste stukje maar niet leren. Maar voor af en toe is het wel leuk. Er hadden wat mij betreft wel wat meer snelle bochten in gemogen.

Alleen om het circuit nou twee kanten op te leren vind ik een beetje onzin.
Als dat nou bij alle circuits kon was het nog tot daar aan toe.....

En Twi, Volgens die foto zou je nog 20 seconden sneller moeten kunnen......
pi_27702952
Mijn creaties::

Drift-Spec Z

JUN Full Battle Civic

Atomic MR-S

pi_27725282
Juist, van racen met een Corvette C6 word je dus erg agressief. De combinatie: geen remmen, insane koppel, kutbanden en kutoversteer zorgt er echt voor dat die auto op geen enkele manier goed te bestuderen valt.

Heb het zelfs met STM en TCS aan geprobeerd, maar toen leek het weer alsof overal fackin kauwgom aan zat .

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27725905
Ik heb echt geen problemen met die corvette races Vind ze zelfs vrij makkelijk. Heb die goud/bruine corvette gebruikt, alle mogelijk upgrades of dingen erbij gedaan en ik won met 2 vingers in me neus.
pi_27725988
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef truSteh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met die corvette races Vind ze zelfs vrij makkelijk. Heb die goud/bruine corvette gebruikt, alle mogelijk upgrades of dingen erbij gedaan en ik won met 2 vingers in me neus.
Ja, ik heb dus een ton in die C6 gestopt, maar die mogen ze van me houden, ik ga het morgen wel idd met die goude corvette proberen, is dat btw niet de sledgehammer?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:17:06 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27731291
Die nieuwe Viper (vierkante bak) heb ik gebruikt op de vipercup, was ook makkelijk te doen.
The truth was in here.
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:16:40 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27731511
Bij die Corvette C6 moet je gewoon schakelen zodra je voelt dat je 'm kwijt raakt bij 't optrekken achter. Niet zo netjes maar 't werktwel.
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:27:59 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27731599
Wat dacht je van gewoon automaat rijden, en die stress niet hebben van schakelen.
The truth was in here.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:58:19 #95
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27733377
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wat dacht je van gewoon automaat rijden, en die stress niet hebben van schakelen.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:16:16 #96
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_27735500
Zow na 3 weken

3000 km

arcade 45.2
career 26.6

level 27

19 uur gespeeld en live 9 en half uur

morgen en donderdag vrij en dan na het weekend zomer vakantie
moet echt meer career doen anders word het niks op live
Who the fuck is ajax ?
pi_27736733
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:16 schreef twi het volgende:
Bij die Corvette C6 moet je gewoon schakelen zodra je voelt dat je 'm kwijt raakt bij 't optrekken achter. Niet zo netjes maar 't werktwel.
Dat was inderdaad wat ik deed, viel me op dat ik op het laatst de meeste bochten maar in z'n 4 nam .

Maargoed, ook z'n handling is gewoon te laag, hij zwiept zo z'n achterkant naar voren, no way dat je hem in een snelle kink ofzo nog houdt, zeker niet als je aan het racen bent tegen AI die je heus wel eventjes aan wilt tikken in het midden van de bocht. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:12:51 #98
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27737119
Ik ga maar es verder met me laatste 20%.
Hopen dat ik level 50 haal.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:26:43 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27737501
Net een race gedaan met een Skyline GTR op een oval. Erg gaaf, tegen 2 Skylines die precies even snel waren. Zie je dus ook gewoon dat de CPU tegenstander je slipstream expres opzoekt wanneer je een afwijkende beweging naar links maakt Echt gaaf vond ik dat om te zien
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:46:46 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27740053
WTF die laatste endurance is 8 rondjes Nurburgring met een P1

Zit nu op 85%, die laatste procenten wegen 't zwaarst. Net 10 ronden Tokyo met een Skyline, moet ik 'm in de klasse daarop weer 10 rondjes gaan doen. Ja, daaaag
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:02 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27740282
Dat is slechts 11 minuten werk ofzo
The truth was in here.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:58:10 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27740459
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is slechts 11 minuten werk ofzo
2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:20:43 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27741199
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef twi het volgende:

[..]

2x achter elkaar 10 rondjes van 1:30+, da's niet echt leuk voor de afwisseling.
Nope.. maar dat is toch wel veel in de SP.. veel van het zelfde, dan weer 6 rondjes daar, volgende league weer 7 rondjes. Niet echt grappig meer maar meer irritant aan het worden. Krijg er beetje het gevoel van "Opschieten, heb ik die ook weer klaar" en dat gamed kut vind ik.
The truth was in here.
pi_27743491
Ik ga de A.I. nu op medium zetten, ik heb geen zin meer om zoveel moeite te doen voor telkens dezelfde races, ik wil nu gewoon de brute bakken unlocken. Zit pas op level 37 dus dat gaat nog wel even duren.
pi_27743701
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef twi het volgende:
WTF die laatste endurance is 8 rondjes Nurburgring met een P1
Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uur
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:33:00 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27743892
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:28 schreef truSteh het volgende:

[..]

Kweenie hoe snel jij bent met een P1, maar volgens mij word dat een race van ruim een uur
Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8
pi_27744279
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, meer dan een uur. Geloof dat de snelste tijd met een P1 6 minuut 59 is op de ring, dus 7 minuut 30 gemiddeld als je hard door rijdt x 8
Dat is precies een uur, mooi toch.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:37:09 #108
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27746179
Het record staat op 56 minuten, en dat is met die belachelijk snelle ferrari P1 bak.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:19:08 #109
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27747645
Net level 50 unlocked.
Halo Stats
360 Blog
pi_27749703
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef peristilius het volgende:
Ik ga de A.I. nu op medium zetten, ik heb geen zin meer om zoveel moeite te doen voor telkens dezelfde races, ik wil nu gewoon de brute bakken unlocken. Zit pas op level 37 dus dat gaat nog wel even duren.
Ik zit er ook over te denken, het schiet niet bepaald op zo, hoewel ik de auto's op deze manier wel geod leer kennen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27749991
Super frustrerend, heb ik eindelijk die K-U-T Corvette een beetje onder de knie, een kwestie van rustig gas geven en sturen en heeeeeeel erg ruim van te voren remmen.
Rijd ik goed, voorop gaat lekker, wordt ik ineens keihard van achter de baan af geramd door een of andere debiele Viper die schijnbaar veel te hard de bocht door ging.

Ik begin sterk het gevoel te krijgen dat de AI cheat. Ik heb de race al 100'en keren gerestart voor ik uberhaupt 3 bochten ben doorgekomen, rijd ik in de een na laatste ronde gebeurt dit.
Zuur.
pi_27751094
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef piet_pelle het volgende:
Super frustrerend, heb ik eindelijk die K-U-T Corvette een beetje onder de knie, een kwestie van rustig gas geven en sturen en heeeeeeel erg ruim van te voren remmen.
Rijd ik goed, voorop gaat lekker, wordt ik ineens keihard van achter de baan af geramd door een of andere debiele Viper die schijnbaar veel te hard de bocht door ging.

Ik begin sterk het gevoel te krijgen dat de AI cheat. Ik heb de race al 100'en keren gerestart voor ik uberhaupt 3 bochten ben doorgekomen, rijd ik in de een na laatste ronde gebeurt dit.
Zuur.
Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
pi_27751207
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ze cheaten niet echt, ze rijden gewoon ziekelijk hard. Ze remmen trouwens wel onmogelijk.
Ze rijden niet alleen hard, wat trouwens wel meevalt, ze beuken gewoon als een gek. Alsof ze je niet zien ze lijken gewoon door je heen te willen rijden.

Ze lijken ook aan wraak te doen, als je een auto beukt dan pakt ie je bijna altijd een bocht later weer terug maar dan goed meestal rijd ik dan de baan af terwijl zij gewoon de auto onder controle houden en weer verder racen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:24:15 #114
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27751356
Aan iedereen die moeite heeft met de corvette races, de Corvette ---->Z06<---- nemen en absoluut niet de C6. En vervolgens idd rustig gas geven. En als het echt niet wil lukken kan je altijd nog overwegen die lingenfelter een subtiel tikje te geven. Voor de corvette vs. viper races is het of de viper comp. coupe of nog steeds de Z06.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:42:37 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27752108
@Piet_pelle, kheb er nooit last van dat ze me beuken, ik beuk ze zelf namelijk ook nooit, en dat lijkt te schelen.
The truth was in here.
pi_27752231
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef rockstah het volgende:
Aan iedereen die moeite heeft met de corvette races, de Corvette ---->Z06<---- nemen en absoluut niet de C6. En vervolgens idd rustig gas geven. En als het echt niet wil lukken kan je altijd nog overwegen die lingenfelter een subtiel tikje te geven. Voor de corvette vs. viper races is het of de viper comp. coupe of nog steeds de Z06.
Die Lingerfelter vind ik niet de moeite waard, die heb ik verkocht en een Viper voor gekocht, rijdt ietsjes beter maar is ook niet vooruit te branden.
pi_27757100
Ik had ook heel veel moeite met die races, toen de A.I. op medium gezet. Nu zijn ze goed te doen.
Alleen zijn de andere races nu weer veel te makkelijk. Heb net hard lopen prutsen bij de professional S-klasse races en ik won ze gewoon allemaal. Als ik de A.I. op hard zet word ik weer hard ingemaakt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:12:57 #118
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27757826
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Bastard het volgende:
@Piet_pelle, kheb er nooit last van dat ze me beuken, ik beuk ze zelf namelijk ook nooit, en dat lijkt te schelen.
ik word ook vaak gebeukt hoor door de AI echt irritant, ze zetten me soms ook gewoon achterstevoren
pi_27757944
Ja en ze zijn zelf achterlijk stabiel, dat is nog het vervelendste. Het lijkt net of zij in vuilniswagens rijden en jij in een mini.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:21:35 #120
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27758182
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef peristilius het volgende:
Ja en ze zijn zelf achterlijk stabiel, dat is nog het vervelendste. Het lijkt net of zij in vuilniswagens rijden en jij in een mini.
idd ja, ik probeer ze ook vaak achteruit te zetten als ze me weer naaien, maar dat lukt vaak niet, mijn neus draait eerder weg dan hun achterkant
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:23:26 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27758254
Ik beuk ze ook nauwelijks, maar ze zijn wel listig. Ze tikken je zo in de rondte en soms inderdaad beuken ze soms keihard van achter
pi_27758488
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef twi het volgende:
Ik beuk ze ook nauwelijks, maar ze zijn wel listig. Ze tikken je zo in de rondte en soms inderdaad beuken ze soms keihard van achter
Ik heb ze bijna altijd achter me liggen, als ik ingehaald word begin ik meestal opnieuw omdat ik dan ergens naast de baan lig en ik ze nooit meer in kan halen. Ik beuk hun dus alleen uit wraak als ze me weer in de laatste ronde de bocht uit duwen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:07:39 #123
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27759966
Ik heb vandaag een breedbeeld TV gekocht en ik moet zeggen dat dat het wel een heel stuk makkelijker maakt. Nou zie ik de binnen kant van de bocht nog als ik bij mijn instuurpunt ben.

Verder hab ik die corvette en viper races uitgesteld tot ik een GT corvette heb. Volgens mij mag je die races gewoon met een GT rijden.
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:34:31 #124
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27763648
Je haalt alleen de snelheden er niet mee.
Halo Stats
360 Blog
pi_27765178
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef peristilius het volgende:

[..]

Volgens mij rijdt de AI gewoon met ABS, STM (ofzoiets) en TCM aan.. dan kan je gewoon vrij laat remmen.

Maarja als jij veel te vroeg remt beuken ze ja, omdat ze je dan niet kunnen ontwijken, nogal logisch he
  donderdag 9 juni 2005 @ 08:52:09 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27765197
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:34 schreef gijsje79 het volgende:
Je haalt alleen de snelheden er niet mee.
Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?

Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks? *hoopt op enzo*
The truth was in here.
pi_27765226
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hee je bent nu level 50 he.. ik had begrepen dat dat het hoogste level te behalen was? Dus nu win je geen auto's meer dan?

Ben zelf bijna op 40 (35->40 gaat onwijs hard op hard) welke auto win ik straks? *hoopt op enzo*
http://www.gamespot.com/xbox/driving/forzamotorsport/hints.html

En dan ff naar beneden scrollen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:00:40 #128
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27768114
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee je wint geen auto's mee,r dus je ziet de balk ook niet meer lopen.
Je krijgt wel het geld en dat is het.

De Enzo krijg je pas op level 48.
Is niet bepaald mijn soort wagen.
Level 45 volgens mij de Saleen die rijd wel een stuk beter.

Halo Stats
360 Blog
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:38:20 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27776840
Tegenvaller dat ze trouwens die TVR Speed Twelve weer als "hoogste" auto hebben gezet. Baggerbak. Zou TVR Microsoft een hoop extra geld toeschuiven ofzo?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:45:15 #130
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27778906
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:38 schreef twi het volgende:
Tegenvaller dat ze trouwens die TVR Speed Twelve weer als "hoogste" auto hebben gezet. Baggerbak. Zou TVR Microsoft een hoop extra geld toeschuiven ofzo?
Neh, die bak staat gewoon zo bekend
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:26:37 #131
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27780022
Ik vind hem geweldig eerlijk gezegt, je gebruikt hem alleen nooit meer omdat hij niet snel genoeg is.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:55:37 #132
70397 ik_jij_en_jou
Viva La Raza!
pi_27784026
Hoe kan ik die corrado unlocken??
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_27809762
waarom zou je de corrado willen unlocken!! bagger auto
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:09:09 #134
70397 ik_jij_en_jou
Viva La Raza!
pi_27816034
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef kletskop het volgende:
waarom zou je de corrado willen unlocken!! bagger auto
Mn droom!
Wat doe je!

pi_27862352
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef StofjeB het volgende:
Laten we het zo zeggen: Hij ook soms iets op lip en dan inhaleert via neus.

mn held!
wat doe je!

dude.. je valt in herhaling..
  zondag 12 juni 2005 @ 22:22:00 #136
70397 ik_jij_en_jou
Viva La Raza!
pi_27870162
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef kletskop het volgende:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef StofjeB het volgende:
Laten we het zo zeggen: Hij ook soms iets op lip en dan inhaleert via neus.

mn held!
wat doe je!

dude.. je valt in herhaling..
STOP STALKIN' ME!!

mompelt iets over een starslet
pi_27870167
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).

Natuurlijk is GTA SA er nu, maar de online sessies lijken ineens over..
  zondag 12 juni 2005 @ 22:51:41 #138
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27871271
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef DinoPK het volgende:
Is dit spel online net zo snel dood als bijv Halo2 onder de fokkers? Ik check de laatste dagen even of er mensen online zijn, maar dit valt zwaar tegen eigenlijk (op PoPNL na dan).

In een woord, ja

Ben vandaag trouwens als één van de slechts 900 mensen wereldwijd de trotse eigenaar van een Ferrari #12 Risi Competizione F333SP geworden, dat is waarschijnlijk overall de snelste auto in het spel. Erg opwindend bij een rondje nürburgring iig. En ik heb alle endurance races gedaan. Ben met die laatste 1 uur en 4 minuten bezig geweest, maar ik zat wel enorm te prutsen met die P1 bakken. Na een tijdje trekt je concentratie die snelheden niet meer. 67% reeds.
  zondag 12 juni 2005 @ 23:28:44 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27872619
quote:

kheb geen tijd helaas

deze week ga ik wel meer racen dus al er nog meer mensen willen racen
  maandag 13 juni 2005 @ 03:30:52 #140
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27876136
quote:

Eerst GTA en dan kijk ik wel es verder.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 13 juni 2005 @ 08:14:29 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27876784
Ik combineer het nu, jammer dat GTA SA geen live aware heeft.
The truth was in here.
pi_27884684
Ik speel GTA SA momenteel weer op de PS2 en ik heb proefwerkweek, na deze week heb ik vakantie dus dan zal ik wel weer meer online komen.

Ik was Forza ook gewoon een beetje zat
  maandag 13 juni 2005 @ 13:44:47 #143
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27885684
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef peristilius het volgende:

Ik was Forza ook gewoon een beetje zat
Ja dat heb ik ook tis veel van hetzelfde.
De levensduur is wel minder dan PGR2
Halo Stats
360 Blog
pi_27887080
De singleplayer is saai, maar de multiplayer is juist erg leuk, en daar doel ik juist op: zoveel en zolang zitten mensen niet online in deze game, wat ik erg vreemd vind want het racen is gewoon top.

Erg veel opgekalefaterde auto's rijden er ook niet rond, een modus waar ik al menig uurtje in heb rondgebracht.
pi_27889112
Nog een waarschuwing voor mensen die kinderen willen enzo: niet doen! Of je moet bereid zijn al je kostbare dingen op te slaan boven de 1.5 meter hoog. Waarom? hierom:

maandag 13 juni 2005 @ 15:53:46 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27890427
Koop je een mooie Limited Edition.....

Overigens moet je je spullen ook niet op de grond in de buurt van een 21-jarige met bureaustoel leggen, want dan zijn de gevolgen nog veel duurder
pi_27890925
Och dat limited kan me geen fuck schelen, kost precies hetzelfde, wat wel balen is dat de verkoopswaarde nu een stuk lager is

En als het dan 1 keer gebeurt, maar dit is het 2e xbox spel, inmiddels ook enkele dvd's verknalt qua hoes, tig schijfjes gebruikt om de vloer mee te verfraaien met de vervelende kant naar beneden etc. Irritante rotwezens af en toe die kinderen, luisteren ho maar, constant opletten... Kreng staat nu dus op de tafel te springen ....
pi_27891056
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef DinoPK het volgende:
Och dat limited kan me geen fuck schelen, kost precies hetzelfde, wat wel balen is dat de verkoopswaarde nu een stuk lager is

En als het dan 1 keer gebeurt, maar dit is het 2e xbox spel, inmiddels ook enkele dvd's verknalt qua hoes, tig schijfjes gebruikt om de vloer mee te verfraaien met de vervelende kant naar beneden etc. Irritante rotwezens af en toe die kinderen, luisteren ho maar, constant opletten... Kreng staat nu dus op de tafel te springen ....
Ja kwestie van opvoeden he.
Maar ik ben het met je eens dat kleine kinderen vervelend zijn.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:09:28 #149
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27891061
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef DinoPK het volgende:
Nog een waarschuwing voor mensen die kinderen willen enzo: niet doen! Of je moet bereid zijn al je kostbare dingen op te slaan boven de 1.5 meter hoog. Waarom? hierom:

[afbeelding]
pi_27891502
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja kwestie van opvoeden he.
Maar ik ben het met je eens dat kleine kinderen vervelend zijn.
Waarom denk je dat ik overdags noooit game... juistem. Tis gewoon een rete irritante bui die dat jochie al 2 weken heeft, kan geen 10 minuten even rustig achter de pc gaan zitten (notabene in de huiskamer) of er wordt al weer wat gesloopt achter mij of een hond invalide gemaakt door paardje rij bewegingen.

DinoPK overdags: > >
  maandag 13 juni 2005 @ 16:30:36 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27891758
En dan 's avonds:

In 't weekend is er sowieso zelden iemand. Dus dan doe ik wat potjes PES, want ondanks dat 't wel gezellig is om met je te gamen, Dino, is 't met 2 spelers hou ook niet je-van-het.

Of natuurlijk 4 spelers, waarvan er eentje na een rondje z'n auto aan de kant zet, en de tweede je van de weg tikt of van de baan beukt wanneer je 'm inhaalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')