Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Geen nieuw topic geopend, zag geen OP in vorige topic die ik kon overnemen.. maar dat maakt ook geen flikker uit, als we maar weer kunnen posten!!.
Wat een spel is dit zeg
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinen![]()
Ik ga nu beginnen met de corvette races, wish me luck.![]()
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.Ik kan wel random meedoen met een stel Amerikanen of fransen, maar fokkers ho maar.
Ga ik proberen. Tnx.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.
Zelf game ik ook veel met groepje vaste mensen, en er zijn er 2 die elkaar niet kunnen joinen, maar dan weer wel als ze beide op een andere server joinen die ik dan aanmaak
Mijn beste engine swap was een Ford gt motor in mijn 1970 mustang, heb nog niet zo veel engines geswapt, maar dit gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef Bastard het volgende:
Wat is jullie beste engine swap geweest?
Kheb op die porsche 911 uit 76 een motor gezet uit de Porsche GT2... werd ie wel een klap sneller van zeg maar. Alleen geen spoilers bij he.. das wel jammer.
En op die CRX trouwens.. zitten 5 motoren die je kan kiezen, die 18R en de best turbo er op, weet je ook niet wat je hoort
Euh dat was Chocoboquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
De Nurbeurgring met die mini's gisteren ook
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
Ik ben een bikkel, ik ga het helemaal zelf doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
Die wint elke race afgetekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |