Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Geen nieuw topic geopend, zag geen OP in vorige topic die ik kon overnemen.. maar dat maakt ook geen flikker uit, als we maar weer kunnen posten!!.
Wat een spel is dit zeg
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinen![]()
Ik ga nu beginnen met de corvette races, wish me luck.![]()
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.Ik kan wel random meedoen met een stel Amerikanen of fransen, maar fokkers ho maar.
Ga ik proberen. Tnx.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.
Zelf game ik ook veel met groepje vaste mensen, en er zijn er 2 die elkaar niet kunnen joinen, maar dan weer wel als ze beide op een andere server joinen die ik dan aanmaak
Mijn beste engine swap was een Ford gt motor in mijn 1970 mustang, heb nog niet zo veel engines geswapt, maar dit gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef Bastard het volgende:
Wat is jullie beste engine swap geweest?
Kheb op die porsche 911 uit 76 een motor gezet uit de Porsche GT2... werd ie wel een klap sneller van zeg maar. Alleen geen spoilers bij he.. das wel jammer.
En op die CRX trouwens.. zitten 5 motoren die je kan kiezen, die 18R en de best turbo er op, weet je ook niet wat je hoort
Euh dat was Chocoboquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
De Nurbeurgring met die mini's gisteren ook
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
Ik ben een bikkel, ik ga het helemaal zelf doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
Die wint elke race afgetekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?
Pfftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef Heintje het volgende:
Het kijken naar die drivatar kan best spannend zijn hoor.
quote:Een drivatar is voor guppekoppen die geen tijd of geen zin hebben in een spel..
Nee prima, dan weet ik dat.... What goes around.......quote:
Zei ik niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef twi het volgende:
[..]Valt nog mee dat je net niet zegt dat 't voor mensen is die niet kunnen rijden
'k Zie je wel weer bij de finish he?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zei ik niet kunnen rijden
Kan je nog wel hard rijden, blijf je een guppekop.![]()
En op hoeveel procent zit je dan nu, aangezien ik je voor gek verklaar als je boven de 25% de abs uit zet. Je bent je dan echt te veel aan het richten op het remmen, plus dat je langzamer remt dan met abs aan. Het spel is al moeilijk genoeg met TC en STM uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om ook de ABS uit te zetten. Remmen wordt nog leuker doordat je steeds net op de grens moet gaan zitten tussen de maximale remkracht en het punt waarbij de voorwielen blokkeren en je de baan afschiet.
Dan kan je net zo goed Mario Kart gaan spelen inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:45 schreef donald_dick het volgende:
vind hem niet zo moeilijk eigelijk als je de hulplijn aanzetdan speel je hem met 1 viner op hard uit
Ik moet toegeven dat ik ABS nu ook aan heb gezet, na jou aanraden. Ik ben het spel idd met alle hulpmiddelen uit begonnen, maar na zo'n 20% merkte ik dat m'n rondetijden constant bagger bleven en ik het te vaak op hairpins verneukte, simpelweg omdat ik idd m'n rempunten niet op één vast punt vast kon stellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
En op hoeveel procent zit je dan nu, aangezien ik je voor gek verklaar als je boven de 25% de abs uit zet. Je bent je dan echt te veel aan het richten op het remmen, plus dat je langzamer remt dan met abs aan. Het spel is al moeilijk genoeg met TC en STM uit.
http://www.acura.com/about/abo_home_index.aspquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef rockstah het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Acura en Honda?
Heb het 1x gebruikt om ff geld te verzamelen. Dat dacht ik danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef Heintje het volgende:
Het kijken naar die drivatar kan best spannend zijn hoor.
Euh toch niet tijdens de racequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
Ik kan me auto wel van 8 kanten zien.
Serieus.. ik kijk achter de auto standaard, ik kan van links, rechts, en naar achter kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ha ha.
Nee gijs je bent de enige die dat niet kan.
Kijk vanavond maar es.
er zit nogal een verschil in tussen echt rijden en in Forzaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Laguna Seca nu gehaald met de corvette.
Alleen bij Rio de Janeiro is het wel erg jammer dat je geen remmen hebt, ik dacht dat die dingen verplicht waren.
Ik geloof nooit dat chevrolet blij is met dit spel.Ik geloof overigens ook niet dat corvettes echt zo kut rijden. Dan zouden ze toch niet gemaakt worden?
Ja, maar het zou toch zo realistisch zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil in tussen echt rijden en in Forza
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar het zou toch zo realistisch zijn.Ik vind het heus heel leuk enzo, maar soms denk ik van hmm dit had toch wel beter gekund. Heeft iemand het publiek weleens gezien.
Ik rijd geen automaat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenen wat boeit het publiek, zolangs ze geen tieten laten zien kij ik er niet naar
In dit spel kunje zelf bij een automaat nog handmatig schakelen. Maar ja, voor de rest heb ik wining te klagen over de realiteitquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenen wat boeit het publiek, zolangs ze geen tieten laten zien kij ik er niet naar
Als ze niet hard gaan zijn ze allemaal te besturen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef Heintje het volgende:
De meeste auto's (dus ook de Corvettes) rijden best wel goed. Alleen als je er een andere motor in gooid en die dan nog helemaal op fokken. Vervolgens niks aan de instellingen te doen dan geloof ik best dat die auto's niet rijden.
Met mijn S2 Corvette Stingray is het geen geslaagde combinatie om gas te geven en te sturen tegelijk. Maar stock is het een best aardige auto hoor.
Road America is een bagger track, je moet je spoilers en dergelijke instellen op maximale top speed, dan win je het, enige probleem dan is de sweeper, de rest van de bochten moet je toch veel te veel afremmen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Zeg ik heb jullie hulp even nodig...
In de All American Face Off ik heb 4 van de 5 races maar die Road America lukt niet...
Niet met een C6 ook niet met een Viper Competition Coupe.(Allebei fully tuned),Die Hennessey viper is gewoon te snel net als die Lingfelder(oid).
Mij lukt het niet drivatar ook niet...
Iemand tips ?
Dude ik ben geen race god zoals jijquote:
Garage, en onder My Cars en Buy Upgrades staat Tune Setup, daar kun je dingen als downforce, chamber, anti roll (stijfheid), bandendruk alles instellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dude ik ben geen race god zoals jij
Mzraki afstellen ? hoe stel ik af ik weet hoe ik in setup scherm kom amar hoe verander ik iets ?
Dankjequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Garage, en onder My Cars en Buy Upgrades staat Tune Setup, daar kun je dingen als downforce, chamber, anti roll (stijfheid), bandendruk alles instellen.
probeer het eens, ik ben er nu zelf ook mee bezig, alleen dan met m'n Evo.
Welkom bij Amerikaanse auto's. Zo kut zijn ze dus wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Laguna Seca nu gehaald met de corvette.
Alleen bij Rio de Janeiro is het wel erg jammer dat je geen remmen hebt, ik dacht dat die dingen verplicht waren.
Ik geloof nooit dat chevrolet blij is met dit spel.Ik geloof overigens ook niet dat corvettes echt zo kut rijden. Dan zouden ze toch niet gemaakt worden?
Heb die corvette races gedaan met de stingray en de C6.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef peristilius het volgende:
Die C6 moet je sowieso niet mee rijden, dat ding heeft geen remmen.
Maar ja ik moet wel om de Lingenfelter te unlocken, ga er maar vanuit dat die remmen beter zijn. De A.I. krijgt het iig voor elkaar om te remmen met dat ding, maar ja de A.I. rijdt vaak ook gewoon door als je vol tegen de achterkant aanbeukt.
30 a 40 minuten per race is wel te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben bij de endurance aangekomen... ga ik nog wel es doen.
half uur is een eitje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
30 a 40 minuten per race is wel te doen.
Heb de D,C,B en A races al gedaan.
Lekker weer wat geld erbij.
zowiezo minder dat je de velgen niet kunt kleuren, nu kan ik de nieuwe evo van mn buurman niet namakenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Spijtig trouwens dat je geen witte bandenmerken op de zijkant van je banden kunt zetten, niets is er zo mooi als een compleet zwarte auto met witte velgen en dan van die wite letters op de banden,.
Huhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef rockstah het volgende:
[[url=http://img37.echo.cx/img37/9008/052000037dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, maar ik kan wel tunenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Huhmaar jij kunt toch helemaal niet rijden?
Waarop is dat trouwens en welke bak?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel tunen
Ik durf zelfs te wedden dat mijn bak sneller was dan die kerel die eerste stond, alleen hij rijd niet met een whiskeykoers zoals ik![]()
Want dan willen we de uitdaging wel aan gaan inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarop is dat trouwens en welke bak?
Aah vandaar...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef rockstah het volgende:
championship series - NSX event - Sunset Peninsula Speedway - Honda NSX type R
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aah vandaar...
Wat lame trouwens dat de drivatar tijden ook op de scoreboards geplaatst worden.
Ja, dat is echt een tijd om trots op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stond
Nee, ik vind eigenlijk dat ik het zelf moet doen, heb mn drivatar nu al 2 races laten winnen. Nu hoef ik nog maar heel veel moeite te doen voor 1, dat is al beter dan 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:19 schreef Heintje het volgende:
Of je drivatar beter trainen natuurlijk. Daar heb je ook in latere races wat aan.
Op het moment mag mijn drivatar winnen wat hij kan, als hij het niet kan doe ik het zelf wel. Of verlopig nog maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |