Heb die corvette races gedaan met de stingray en de C6.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef peristilius het volgende:
Die C6 moet je sowieso niet mee rijden, dat ding heeft geen remmen.
Maar ja ik moet wel om de Lingenfelter te unlocken, ga er maar vanuit dat die remmen beter zijn. De A.I. krijgt het iig voor elkaar om te remmen met dat ding, maar ja de A.I. rijdt vaak ook gewoon door als je vol tegen de achterkant aanbeukt.
30 a 40 minuten per race is wel te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben bij de endurance aangekomen... ga ik nog wel es doen.
half uur is een eitje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
30 a 40 minuten per race is wel te doen.
Heb de D,C,B en A races al gedaan.
Lekker weer wat geld erbij.
zowiezo minder dat je de velgen niet kunt kleuren, nu kan ik de nieuwe evo van mn buurman niet namakenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Spijtig trouwens dat je geen witte bandenmerken op de zijkant van je banden kunt zetten, niets is er zo mooi als een compleet zwarte auto met witte velgen en dan van die wite letters op de banden,.
Huhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef rockstah het volgende:
[[url=http://img37.echo.cx/img37/9008/052000037dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, maar ik kan wel tunenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Huhmaar jij kunt toch helemaal niet rijden?
Waarop is dat trouwens en welke bak?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel tunen
Ik durf zelfs te wedden dat mijn bak sneller was dan die kerel die eerste stond, alleen hij rijd niet met een whiskeykoers zoals ik![]()
Want dan willen we de uitdaging wel aan gaan inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarop is dat trouwens en welke bak?
Aah vandaar...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef rockstah het volgende:
championship series - NSX event - Sunset Peninsula Speedway - Honda NSX type R
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aah vandaar...
Wat lame trouwens dat de drivatar tijden ook op de scoreboards geplaatst worden.
Ja, dat is echt een tijd om trots op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stond
Nee, ik vind eigenlijk dat ik het zelf moet doen, heb mn drivatar nu al 2 races laten winnen. Nu hoef ik nog maar heel veel moeite te doen voor 1, dat is al beter dan 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:19 schreef Heintje het volgende:
Of je drivatar beter trainen natuurlijk. Daar heb je ook in latere races wat aan.
Op het moment mag mijn drivatar winnen wat hij kan, als hij het niet kan doe ik het zelf wel. Of verlopig nog maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |